Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 68 > >|
19.07.2015 16:04 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2842551
Charles.R
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Naftový filtr se měnil před rokem. Odpojení čerpadla nikdo nezkoušel. Jen podle diagnostiky řekli že to musí být tím Regulátorem. To je přesně ono - kdybych znal někoho s přístupem jako máte Vy, tak tam samozřejmě jedu...

19.07.2015 21:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2842607
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, este som sa s tym nestretol ze regulator na novom aute, co ale neznamena ze to nemoze byt

huh, tak trocha inac
regulator ako taky je na rampe a na kazdej strane, myslim ze to bude chcet lepsiu diagnostiku na to

26.07.2015 12:24 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844482
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Trosku som cital o Eolys-e a jeho davkovani, kedze pre mna je to novinka. Ak som to dobre pochopil (cital som tu pasaz viackrat), tak Eolys sa davkuje do nadrze automaticky, po kazdom tankovani vacsom nez 10 litrov, avsak az po nastartovani a chcipnuti motora. Mam to chapat tak, ze natankujem (zaplatim), nastartujem, prejdem niekam na parkovisko (kolko musi bezat motor?), chcipnem motor, chvilu pockam (ako dlho?) a az potom idem na cestu?
Ide mi o to, ze ked idem na cestu, tak jedna nadrz mi nestaci, skor dve a viac, no a ja klasika, natankujem a pokracujem v ceste. Ak som dobre cital, tak potom ta nafta neni aditivovana a vlastne robim chybu. Ci nie? Je to tak nastavene schvalne, aby sa to mohlo rovnomerne premiesat, ci koli comu az po starte a vypnuti motora prebieha aditivacia? Urcite sa to nestane pocas jazdy?
Dik za daku vycerpavaciu odpoved.

26.07.2015 12:37 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844498
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tohle je to nejmenší, co by tě mělo zajímat. Jestli na "neaditivovanou" naftu ujedeš 20km z celý nádrže, která jinak vydá na zhruba 1000km, to nic neovlivní.
Aditivace se spouští se zpožděním mimo jiné i proto, aby se zabránilo několikanásobnýmu aditivování, kdybys třeba pracoval s nádrží a několikrát ji otevřel a zavřel bez tankování. Počítač si ověří, že bylo opravdu natankováno a plovákem změří, kolik toho asi bylo. Pak určí, kolik aditiva se má nadávkovat.
Opravdu zrovna tenhle problém neřeš. Má to asi takovou váhu, jako jestli budeš plnit gumy teplým, nebo studeným vzduchem.

26.07.2015 12:42 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844501
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Lenze ja vypinam motor iba pri tankovani, chodim na cesty cez 2000 km, soferujem aj cez 20 hodin, takze natankujem a pokracujem v jazde az do dalsieho tankovania... Preto sa dotazujem, ci po tankovani mam kusok podist a vypnut motor aby doslo k tej aditvacii. A kolko musim podist a ako dlho prebieha aditivacia (plnej) nadrze?

26.07.2015 12:53 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844507
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Myslím, že to, že mᚠpři tankování motor vypnutý, už stačí. Asi jde o to, aby se po natankování restartoval systém, tak, jak to dělá při každým nastartování. Při tom se načítají hodnoty a počítač zjistí, že se tankovalo. To už je pro něj povel, že má spustit proces aditivace, včetně výpočtů a měření a dávkování. Určitě výrobce není taková lama, aby požadoval po tankování několik startování. S tvým případem určitě počítal, protože v zahraničí právě takhle C5 fungujou. Dálniční koráby na dlohý vzdálenosti, kdy se zastavuje právě jen na tankování.

26.07.2015 12:56 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844510
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tato prodleva sa tykala hlavne stareho systemu, novy som uz neskumal, kazdopadne, ak natankujes, nastartujes a vyberes na jeden raz nadrz, tak pri dalsom zhasnuti sa zaditivuje a natankujes znova, kazdopadne novy system sa zaditivuje v pohode aj bez vypnutia zastavky (inak to bolo minutu bezat motor a zhasnut)

26.07.2015 13:04 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844513
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep, zase ty
Mne proste ide o to, ci sa nafta aditivuje aj pocas jazdy (behu motora), teda, ci po tankovani mozem pokracovat v ceste az do dalsieho tankovania, alebo musim auto posunut a cakat....
Tankujem aj 3x, zalezi kde idem. Zatial sa mi nepodarilo vysledovat, kedy prebieha vypalovanie DPF , avsak vyfuk-koncovka je cista.

26.07.2015 13:07 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844515
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neries to, natankujes a ides

ten navod bol pisany a naskumany na aute s DXP42, odvtedy je uz odtstranena ihla z nadrze a aditivacia prebieha len nakvapkanim eolysu do nadrze co si spravi tak ze to nepostrehnes

26.07.2015 13:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844516
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
OK, dik

26.07.2015 13:14 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2844517
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
neries to, natankujes a ides

ten navod bol pisany a naskumany na aute s DXP42, odvtedy je uz odtstranena ihla z nadrze a aditivacia prebieha len nakvapkanim eolysu do nadrze co si spravi tak ze to nepostrehnes


To co popisuješ snad platilo jen po doplnění aditiv a né za provozu!! u všech za běžného provozu není potřeba nic než natankovat a jet - to jako že staré systémy stáli frontu před stojanem a za stojanem kvůli aditivaci?

06.08.2015 17:27 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2848384
mandibula
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 6

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, tak se mně hláška včera taky objevila, do servisu mě neposílala a motor táhnul normálně (C5 2007), s podezřením na FAP jsem radši jela na dianostiku. Filtr v pohodě, opravili mně tři nakousané kabely od kuny, jinak vše v pohodě...takže jdu ostříhat nějakého psa a dám chlupy do motoru a postříkám protikuním sprayem...díky za tuto diskuzi, pomohla mně v rozhodnutí jet na diag.

06.08.2015 17:51 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2848386
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mandibula napsal(a):
Zdravím, tak se mně hláška včera taky objevila, do servisu mě neposílala a motor táhnul normálně (C5 2007), s podezřením na FAP jsem radši jela na dianostiku. Filtr v pohodě, opravili mně tři nakousané kabely od kuny, jinak vše v pohodě...takže jdu ostříhat nějakého psa a dám chlupy do motoru a postříkám protikuním sprayem...díky za tuto diskuzi, pomohla mně v rozhodnutí jet na diag.


Chlupy nefungujou spray také ne - kup si kočku

06.08.2015 21:55 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2848503
HonzaC3
Město: Brušperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdiPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Kocka taky nefunguje. Kocku mam, a kunu bohuzel taky

10.09.2015 15:28 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2859930
vemda
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, dnes mě málem sestřelil z vedlejší silnice nějaký číman. Tak jsem na to šlápnul a při akceleraci mě vyběhla hláška,, závada systému kontroly rychlosti a za ní závada na systému čištění spalin,, auto jede normálně, jen ješte svítí kontrolka řídící jednotky. Po odstavení auta jsem si všiml malého obláčku páry. Po kontrole koncovky výfuku jsem zjistil že je mokrá a černá. Doposud byla čistá kovová. Já vím na diagnostiku, ale co zatím říkají Vaše věštecké koule a skušenosti co mě asi čeká. Nesetkal jste se s tímto někdo? Děkuji za info.

10.09.2015 18:10 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2860003
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vemda napsal(a):
Ahoj, dnes mě málem sestřelil z vedlejší silnice nějaký číman. Tak jsem na to šlápnul a při akceleraci mě vyběhla hláška,, závada systému kontroly rychlosti a za ní závada na systému čištění spalin,, auto jede normálně, jen ješte svítí kontrolka řídící jednotky. Po odstavení auta jsem si všiml malého obláčku páry. Po kontrole koncovky výfuku jsem zjistil že je mokrá a černá. Doposud byla čistá kovová. Já vím na diagnostiku, ale co zatím říkají Vaše věštecké koule a skušenosti co mě asi čeká. Nesetkal jste se s tímto někdo? Děkuji za info.



No koule mi řekla že mᚠpřicpaný FAP a časté regenerace , které několikrát neproběhly do konce - výsledek je ten žejak to nakrmí naftou a přeruší se to tak je tam daleko víc sazí(z boharé směsi) - ty hlášky spolu souvisí tak že bylo dosaženo hodnot pro regeneraci ale nedošlo k dostatečným otáčkám(trefil jsi zrovna začátek regenerace a nesplnil plně požadavek).
Něco podobného se mi stalo včera a biturtu(toho česu s vymláceným FAPem - jen vymlácený-budu uvádět do stavu jak má být)- po zhruba 1Km normální jízdy kolona - jenže si zrovna usmyslel že je čas na regeneraci a dal to najevo tak že jsem chvilku nechápal - myslel jsem že se utrhne motor ze silentbloků(biturbo v AP) - jediná šance jak ho udržet ve stavu plynulého chodu bylo 2000ot a to ze mne vylítli komeníci i ze štětkama - no ubrál jsem a škubání vyústilo ve zhasnutí motoru - takto 3x zasebou - no po 5minutovém držení okolo 1500ot a popojíždění v koloně se to rozhodlo regeneraci ukončit a motor běží jak švícary.(tak i toto se může přihodit)

10.09.2015 21:45 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2860174
vemda
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak pokud tě jruze chápu, mělo by přijít proplach fapu, doplnění Eolysu, nulování dávkování. Ono totiž je auti z Belgie, při 111 000km. V ČR. pán najezdil cca 80 000km a nic krom lamda sondy na výfukovém systému nedělal. Tak to tedy vyšlo na mě. Pohledem ze spod je vidět vše původní. Tak chlapi zakolik umíte udělat komplet proplach včetně doplnění. Rok výroby je 2007, 2.0HDi 100KW HRH. Díky za nabídky.

10.09.2015 22:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2860236
malutka
Město: Černotín, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,vůbec nevím kam jít s otázkou,že mi můj vůz nechce nastartovat..

10.09.2015 22:36 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2860250
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kedze sa jedna o 3.0 benzin tak niekde k benzinovemu motoru

15.02.2016 09:37 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2919200
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, včera při ustálené rychlosti na dálnici (3tis. ot) vyskočilo Depolution System Faulty a motor spadl do nouzáku, jel jsem tak pár kilometrů, až při podřazení jsem si všiml, že se motor vytočit na neutrál nechá. Zkusil jsem to prošlápnout a jak se to přiblížilo ke 4 tis. ot. tak kontrolka motoru zhasnula, auto začalo jet normálně.
Dneska ráno diagnostika u Pama, krom nějakých prkotin nic. V deníku závad jediný co bylo z posledních kilometrů, tak Chyba hodnoty venkovní teploty

Nicméně s tím, že to nic neukazovalo jsem se šel projet, a chybu se mi podařilo navodit dvakrát během plnýho plynu pokaždé okolo 3500 - 4000 ot. Jenom pípne, kontrolka motoru problikne a už nesvítí, auto jede dál normálně. Není to pravidlo, že se to stane vždy v těchto podmínkách. Při ustálené jízdě v různých režimech 90,130,150 nic.

Procházel jsem ještě hadičky a konektory a jedinou nesrovnalost co jsem svým laickým okem odhalil je viz příloha. Přišlo mi to jako utržený jeden vodič na tom konektoru. Na druhou stranu jsem se snažil dát bokem tu ochranu vodičů, což moc nešlo a nenašel jsem, že by tam byl někde nějakej utrženej plonkovní. Ale aby do toho konektoru šel jen jeden vodič je asi blbost

Nějaký typy co ještě zkontrolovat krom podtlaků atp? K čemu je ten konektor a může to čidlo co tam je mít na toto vliv? Když si přílohu nazoomujete, je vidět, že je to tam jakoby utržený.

Díky, Zbyňa

Přílohy:
WP_20160215_09_13_53_Pro_oic.jpg ( 2806961b ) -

|< < 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator