Ahoj, dnes mě málem sestřelil z vedlejí silnice nějaký číman. Tak jsem na to lápnul a při akceleraci mě vyběhla hláka,, závada systému kontroly rychlosti a za ní závada na systému čitění spalin,, auto jede normálně, jen jete svítí kontrolka řídící jednotky. Po odstavení auta jsem si viml malého obláčku páry. Po kontrole koncovky výfuku jsem zjistil e je mokrá a černá. Doposud byla čistá kovová. Já vím na diagnostiku, ale co zatím říkají Vae větecké koule a skuenosti co mě asi čeká. Nesetkal jste se s tímto někdo? Děkuji za info.
No koule mi řekla e má přicpaný FAP a časté regenerace , které několikrát neproběhly do konce - výsledek je ten ejak to nakrmí naftou a přeruí se to tak je tam daleko víc sazí(z boharé směsi) - ty hláky spolu souvisí tak e bylo dosaeno hodnot pro regeneraci ale nedolo k dostatečným otáčkám(trefil jsi zrovna začátek regenerace a nesplnil plně poadavek).
Něco podobného se mi stalo včera a biturtu(toho česu s vymláceným FAPem - jen vymlácený-budu uvádět do stavu jak má být)- po zhruba 1Km normální jízdy kolona - jene si zrovna usmyslel e je čas na regeneraci a dal to najevo tak e jsem chvilku nechápal - myslel jsem e se utrhne motor ze silentbloků(biturbo v AP) - jediná ance jak ho udret ve stavu plynulého chodu bylo 2000ot a to ze mne vylítli komeníci i ze tětkama - no ubrál jsem a kubání vyústilo ve zhasnutí motoru - takto 3x zasebou - no po 5minutovém drení okolo 1500ot a popojídění v koloně se to rozhodlo regeneraci ukončit a motor běí jak vícary.(tak i toto se můe přihodit)