Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Depollution system faulty
|< < 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 > >|
21.04.2016 21:02 - Re: Depollution system faulty 2944184
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Na místě, když přidám plyn, tak požadovanej tlak souhlasí se skutečným. Ještě jsem se nedostal k tomu, zkusit to za jízdy.


ta spodní část tabulky bude zajímavější

26.04.2016 18:35 - Re: Depollution system faulty 2945936
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
Naftový filtr je pochopitelně nový. Auto jsem už s touhle závadou koupil. Měl jsem vyndanej i plovák v nádrži, ale všude čisto, žádné špony nic. Nechal jsem motor proběhnou na TEC 2000, samozřejmě beze změny.

Během jízdy jsem na to ještě nekoukal, protože pořádně ani nevím na co?

Tady přikládám druhou půlku tabulky.

Přílohy:
1.jpg ( 83444b ) -
2.jpg ( 84348b ) -
3.jpg ( 98082b ) -
4.jpg ( 108511b ) -

26.04.2016 19:38 - Re: Depollution system faulty 2945992
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to co jsi poslal je slusne receno k nicemu..
proc nezajedes k nekomu kdo tomu rozumi a vi co s diagnostikou delat ???

26.04.2016 20:06 - Re: Depollution system faulty 2946015
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Naftový filtr je pochopitelně nový. Auto jsem už s touhle závadou koupil. Měl jsem vyndanej i plovák v nádrži, ale všude čisto, žádné špony nic. Nechal jsem motor proběhnou na TEC 2000, samozřejmě beze změny.

Během jízdy jsem na to ještě nekoukal, protože pořádně ani nevím na co?

Tady přikládám druhou půlku tabulky.



Příjde mi to že můžou dělat vstřiky (pouští moc do přepadů) - jak rychle stoupne tlak při startu? jak to startuje? - asi to na dálku nepůjde je potřeba jedno po druhém projít změřit.Hodnoty tlaku,průtoku jsou jak uvádí diag na horní mezní hodnotě a nedosahuje nebo jen někdy potřebných hodnot,nebo vyběhané čerpadlo,podávací dává malej tlak. Zkontroluj přepady(odpoj je - musíš ucpat hadičku přepadu - tu kam vedou přepady ze vstřiků)(hadičky od přepadů do skleniček a nastartovat - ze vstřiků by nemělo jít skoro nic - ten ze kterého jde hodně je špatný - pokud toto dopadne OK tak by to vypadalo na vysokotlaké čerpadlo.Od PC to moc nejde

26.04.2016 21:52 - Re: Depollution system faulty 2946105
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
Autodiag: protože někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, že mám buď špatný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.

jruze: start, běh, kouřivost, to je všechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je požadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen když dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.

Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, takže se mi nikam jezdit nechce, zkoušet naslepo můžu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi užitečná, když mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.

Jestli někomu vadí, že se ptám, tak ok, ale já když můžu, tak taky pomůžu.

26.04.2016 22:41 - Re: Depollution system faulty 2946164
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Autodiag: protože někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, že mám buď špatný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.

jruze: start, běh, kouřivost, to je všechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je požadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen když dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.

Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, takže se mi nikam jezdit nechce, zkoušet naslepo můžu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi užitečná, když mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.

Jestli někomu vadí, že se ptám, tak ok, ale já když můžu, tak taky pomůžu.


tak proc se do toho hrabes kdyz ti to nekdo kdo tomu rozumi rekl ?
to je fakt proc platit nekomu kdo tomu rozumi a je to jejo prace, kdyz chleba si v podstate muzes upect doma taky ze

26.04.2016 22:45 - Re: Depollution system faulty 2946175
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bublinky od filtra po cerpadlo nejdu?

26.04.2016 22:56 - Re: Depollution system faulty 2946195
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Autodiag: protože někdo, kdo tomu rozumí a ví, co s diagnostikou dělat mi řekl, že mám buď špatný vstřiky nebo čerpadlo nebo ventil v něm.

jruze: start, běh, kouřivost, to je všechno úplně v pohodě a dokud se nerozjedu, tak je požadovanej a skutečnej tlak jako přes kopírák, problém nastane jen když dám během jízdy hodně plynu. Zítra kouknu na ty přepady, ale přikláněl bych se asi nejvíc k tomu čerpadlu.

Jinak do křápu jsem během dvou měsíců nasypal asi 30 tisíc, takže se mi nikam jezdit nechce, zkoušet naslepo můžu sám a diag jsem si koupil proto, abych se s ní naučil a byla mi užitečná, když mám jeden Citroen a jeden Peugeot a ne na to, abych za někým jezdil a platil.

Jestli někomu vadí, že se ptám, tak ok, ale já když můžu, tak taky pomůžu.


A nechceš za deset celej dobrej motor (jen vadné turbo) ? nebo za 15000,- celé auto? - chtěl jsem ho sice předělat na hrabání sněhu(radlici před něj abych nemusel sedět na traktůrku,ale pěkně v teple) - teď po přistavění další haly je to plac jak dvě fotbalové hřiště Auto je i s doklady jen rozpadlé turbo.

27.04.2016 15:00 - Re: Depollution system faulty 2946416
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag: protože mi vlastně nic neřekl, že to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a že se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snažím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, když mi nadělali víc škody než užitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám všechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protože stejně každej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a když by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokážu taky a nemusím za to nikomu platit a ještě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, což si nemůžu dovolit, protože musím každý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řešil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, že nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.

jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, až to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi

jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkoušené, že jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém že je to vlastně autě?

27.04.2016 15:08 - Re: Depollution system faulty 2946417
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nemyslim si ze piezo vstrekovace budu utekat do prepadu tak ako klasicke a preto to bude nieco na tom cerpadle

skus skontrolovat ten nizkotlaky ventil a konektor na nom

27.04.2016 15:21 - Re: Depollution system faulty 2946424
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
Konektor je vizuálně úplně super, ventil jsem měl venku a všude absolutní čistota, uvidíme co mi napíše jruze

27.04.2016 15:29 - Re: Depollution system faulty 2946428
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vypinuj ho s primackny kontakty, castokrat sa odohnu, on je sice cisty atd, ale uz som to par krat riesil (sice iny konektor, ale principialne to iste)

a potom uz ma napada najskor len zodrate to podavacie cerpadlo ze nestiha ak je vsetko ciste

27.04.2016 18:07 - Re: Depollution system faulty 2946505
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, že nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.

jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkoušené, že jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém že je to vlastně autě?


do peugeotu te nikdo neposila,ja jsem napsal nekam kde tomu rozumi a to je dost rozdil...
me je jedno jestli chces platit ci ne..tady jde uplne neco jineho coz jsi asi nepochopil...nevadi..
psal jsem ti to i proto protoze je potreba o tom motoru neco vedet,opravdu to neni sierra ani clio
a pro tve dobro,vetsinou to konci vetsi skodou nez je nutne a take proto ze ten kdo se diagnostikou nebo servisem zivi ma zkusenosti ale take hlavne vybaveni ktere ty nemas...seriova diagnostika dnes neni vse

jinak vstrikovani u RHR mas siemens (SID803 nebo 803A) ,Continental v zadnem pripade ne

27.04.2016 18:11 - Re: Depollution system faulty 2946506
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vypinuj ho s primackny kontakty, castokrat sa odohnu, on je sice cisty atd, ale uz som to par krat riesil (sice iny konektor, ale principialne to iste)

a potom uz ma napada najskor len zodrate to podavacie cerpadlo ze nestiha ak je vsetko ciste

na tech pinech praskaji perka a to i samy od sebe,nebo staci aby nejakej umelec meril tak ze do niz zabodne hroty co se vlezou
tyhle vstriky umi take tect,ale je neni to bezne,cerpadlo take moc neodchazi..spis snimac tlaku na railu ne regulator

27.04.2016 19:13 - Re: Depollution system faulty 2946529
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
autodiag: protože mi vlastně nic neřekl, že to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a že se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snažím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, když mi nadělali víc škody než užitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám všechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protože stejně každej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a když by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokážu taky a nemusím za to nikomu platit a ještě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, což si nemůžu dovolit, protože musím každý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řešil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, že nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.

jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, až to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi

jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkoušené, že jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém že je to vlastně autě?


No trochu jsem se upsal - nečtu všechno od začátku a v profilu nᚠ2.2HDI (ten mám komplet)RHR jen bez vstřiků a čerpadla.No pokud se jedná o RHR tak se opravuji ohledně podávacího čerpadla a to je to co na čerpadle odchází - můžeš vyzkoušet čerpadlo ohřát horkovzduškou a bude startovat (ale je to kničemu - výměna tě nemine) - Jestli se opravdu jedná o RHR tak bych si dovolil tvrdit že tak 80-90% je to podávací čerpadlo (měnil jsem jich tu minimálně 10. a má to stejné příznaky = začíná to občasným delším startováním a někdy nenastartováním-mělo by pomoci když ti někdo bude pumpovat při startování a v pozdějším stádiu už nenastartuješ ani takto. Regulátor jsem ještě neměnil , snímač tlaku několikrát . Vstřiky ?? jsou hlučné,ve volnoběhu kopou , při startu zarachotí .(příznaky,problémy RHR) - vysokotlaké čerpadlo se prodává ověřené v dobrém stavu +- 5000,-

27.04.2016 21:18 - Re: Depollution system faulty 2946598
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag: ale jak jsem psal, nevím o nikom, kdo tomu rozumí, jen ten kluk, co dělal asi deset let v Peugeotu a teď dělá všechny značky sám na sebe a ten mi řekl tyhle tři možnosti, ale to napadne i malé dítě, když je malý tlak v systému a já bych nejraději vyměnil jen tu věc, která je příčinou. 2.0HDi není 1.5dCi, to mᚠpravdu, ale rozdíly, co mě tak napadaj jsou dvě vačky a elektrické ovládání turba a EGR. Prosím vysvětli mi, jakou že to škodu můžu napáchat? Ty mě znáš, že víš, jaké mám zkušenosti a vybavení? Vím, že je to Siemens, Continental jsem tam napsal protože se to dneska tak jmenuje.

jruze: toho jsem se právě bál, že si budeš myslet, že se jedná o auto z podpisu, to mi naštěstí funguje dobře. O tom RHR jsem se zmiňoval v tom prvním příspěvku, který jsem psal. No nevadí. Auto startuje, řekl bych na poměry CR výborně a za všech okolností, ta C5, která jezdí bez problémů, musí zatočit víc. Vstřikovače neslyším a motor běží měkce, bez kolísání, volnoběh stabilní, při startu nerachotí, nekouří i to dobře jede, když potom nechci moc výkonu, zkrátka nic moc indicie.

Když jsi měnil čerpadla, dával jsi nový, opravený nebo prostě jiný, použitý?

27.04.2016 21:29 - Re: Depollution system faulty 2946601
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autocross napsal(a):
Prosím vysvětli mi, jakou že to škodu můžu napáchat? Ty mě znáš, že víš, jaké mám zkušenosti a vybavení? Vím, že je to Siemens, Continental jsem tam napsal protože se to dneska tak jmenuje.


ja myslim ze staci cist co pises a je jasne ze zkusenosti a vybaveni moc nemas,nic ve zlem
Continental je Continental a Siemens je Siemens
Continental je vyrobce ktery koupil Siemens ale vstrikovani je stale Siemens
Continental se zacal davat do aut s nastupem EURO5 vetsinou ,PSA pouziva Continental v modelech s motory Ford PUMA..v modelech po roce cca 2010 Delphi a Siemens (SID802)

27.04.2016 21:39 - Re: Depollution system faulty 2946605
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
Continental/Siemens - to mᚠsamozřejmě pravdu, jinde jsem uvedl Siemens a byl jsem napomenut, že už se to jmenuje Continental, takže je to jen slovíčkaření. Někde je uvedeno Siemens, někde VDO a někde Continental, ale víme, co myslíme.

Podle pár příspěvků poznat co mám za zkušenosti a vybavení, tak to smekám! Pár vstřikovačů a čerpadel už jsem vyměnil a to dokonce i s tím vybavením, které nemám.

27.04.2016 21:50 - Re: Depollution system faulty 2946615
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
podle toho co pises a co delas resp nedelas to lehce poznat jde

napriklad nikde nevidim ze by jsi pouzil osciloskop,tlakovou sondu,postupy atd..jen ctu ze sis koupil lexii se kterou si moc rady nevis...ale od toho tu to vlakno asi neni

me treba napadaji tyhle veci:
jednotka muze mit upraveny sw at uz zvyseni vykonu a to ne uplne dobre udelane (mapa tlaku paliva)
dalsi vec muze byt ze ze vstrikovac nemusi vubec tect prepadem ale muze tect spodem,nekde se ten tlak musi stracet ,pokud se straci,..staci kdyz zustane dele otevreny nez je potreba,v takovem pripade to cerpadlo do railu nestihne uregulovat (tusim ze jsi psal ze to i kouri) to poznas jednoduse osciloskopem a tlakovou sondou
cidlo tlaku v railu muze byt vadne a pri vyssim tlaku muze hlasit chybu (koerhenci tlaku) i kdyz v realu je tlak ok..zase jednoduse zjistitelne tlakovou sondou
jumep psal piny ktere je potreba vytahnout a kouknout v jakem jsou stavu,to jsi take neudelal,pohledem jestli jsou ciste kontrola nekonci
to ze nekdo vymeni vstrikovace nebo cerpadlo nevim,to o nicem nevypovida..navic kazda automobilka je na to trochu jinak,jinak udelany sw,jinak detekce chyb,jiny system..neni to o tom jestli ma jednu nebo dve vacky a jine vstrikovani
na regulatoru take pohledem cistotu proste bohuzel nepoznas...
je toho vic ale takhle bez auta se hodne spatne radi,je to spis hadani protoze se fyzicky nemas ceho chytit

28.04.2016 15:19 - Re: Depollution system faulty 2946719
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

99 Poslat soukromou zprávu
Vidíš, jde to napsat i normálně, to nešlo hned?

Upravený soft, nevím, zajímalo by mě, jak to poznat, psal jsem, že auto vůbec nekouří. Kdyby tekl spodem, tak to nejspíš kouřit bude a bylo by to i slyšet na chodu, ne? (moje domněnka)

Na osciloskop ještě nedošlo a tlakovou sondu nemám. Kabely jsem kontroloval jako první věc. O regulátoru jsem pouze psal, že je čistej, ne že je v pořádku.

S lexií neumím, protože jsem s tím pracoval asi 10 minut.

|< < 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator