Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Depollution system faulty
autocross
27.04.2016 15:00 - Re: Depollution system faulty
99
autodiag: protože mi vlastně nic neřekl, že to bude v čerpadle nebo na vstřikách vím taky a že se do toho hrabu? Zatím jsem nehrábl, jen se snažím zjistit příčinu toho nízkého tlaku. Kdysi dávno jsem si v servisu naběhl se Sierrou 2.9 V6 a rok na to s BMW 324td, když mi nadělali víc škody než užitku, obě auta jsem si dal dohromady sám a od té doby si dělám všechno. Nevím komu v okolí bych to měl dát, protože stejně každej by udělal to co já, začal by třeba vstřikama a když by to tím nebylo, tak by vyměnil to čerpadlo. To dokážu taky a nemusím za to nikomu platit a ještě nebudu bez auta bůhví jak dlouho, což si nemůžu dovolit, protože musím každý den do práce a přítelkyně s druhým autem. A třeba by to bylo jako s tou C5, kde jsem řešil pískání a 90% lidí mi tvrdilo, a vyměním turbo. Turbu samozřejmě není nic, stačilo vyčistit EGR a je po pískání. Nebo to mám jako dovézt do Peugeotu a nechat tam dva platy?
A vůbec, nevím, proč ti to tak vadí, že nechci nikomu zaplatit, do Olomouce bych stejně nejel.

jumep: ne, úplně čistá nafta. Clio 1.5dCi bylo plný bublin pořád a jezdilo normálně, až to bylo divný, ale tam jsem měl Delphi

jruze: za deset bych ten motor vzal, pokud je teda komplet se vstřikováním, které je vyzkoušené, že jezdilo normálně a pokud se jedná o motor RHR se vstřikováním piezo Siemens (Continental). V jakém že je to vlastně autě?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator