Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Polohy Hydractive
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 > >|
20.02.2015 23:16 - Re: Polohy Hydractive 2789824
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v tom nemas pravdu

standartne vsetky polohy urcuje vyskac (c5 1 a 2 isto) - ked ho das dole a mas ho na niecom polozeny tak odlakuje uplne napravy co chce stale klesat a nejde mu to, ak mas zle nastaveny vyskac a das ho do hornej polohy, bude sa snazit tlacit ho az do naprogramovaneho kroku vyskacu a je mu jedno ci ide bhi do skratu alebo sa nemeni poloha

pri x7 kazdopadne je tam este tlakove cidlo systemu (najskor aby netlacilo bhi do skratu) a je mozne ze aj tento udaj pouziva na vyhodnotenie vrchnej polohy (to je to co si myslim, neni to ojedinela x7 co ma zle piestnice a nejde do hornej polohy, preto to usudzujem) - overit ci je to tak sa da len ze sa na takom aute nic nezmeni, len sa vymenia piestnice, ak to pojde potom v pohode do hornej polohy, pricina je jasna, ak nie, tak premerat a nastavit vysku

20.02.2015 23:43 - Re: Polohy Hydractive 2789837
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Ok, vycházel jsem z toho, že v horní poloze auto vyjede na dorazy a BHI vypne až za pár sekund. Není to hned při dosažení výšky, trochu to přitlačí až přes ten doraz. Nebo tam bude kombinace obojího - výškáč musí být v +/- určité výšce a zároveň se nepohybuje=horní poloha. Aby byl výškáč tak přesně seřízený na doraz, to se mi nezdá, kdyby měl někdo špatně nastavenou výšku třeba jen o cm, tak už by mu v horní poloze trvale tlačila BHI...
S tím tlakem u X7 na tom něco je, mohlo by to tak být, ale proč by horní doraz řešili tlakem, když ho můžou brát z výškáčů? Jestli spíš nemá funkci při přetížení auta, aby BHI netlačila přes váhu. Nebo se z tlaku může brát zatížení nápravy a podle toho upravovat ABS nebo cokoliv...ten snímač nemusí být jen pro funkci BHI.

21.02.2015 11:12 - Re: Polohy Hydractive 2789923
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked presunem vyskac tak ze bude horna poloha v strede tak ostane stat v strede
to ze cerpadlo vrci aj ked je to vo vrchnej polohe je dane tym ze ty sice nevidis pohyb, ale tlakom to rozmackne doraz a este sa to o milimeter dvihne co dojde na spravnu vysku vo vyskaci - presne ako pises, toto sa stane
"špatně nastavenou výšku třeba jen o cm, tak už by mu v horní poloze trvale tlačila BHI..."


tak s tym snimacom tlaku, vidim ze to je len pri V6 motoroch (kde su 4 vyskace), takze tym to nebude, osobne som v tom ze proste nedokaze vytlacit tie piestnice do dostatocnej vysky, pripadne teda treba skontrolovat vysku

21.02.2015 21:53 - Re: Polohy Hydractive 2790070
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Není co řešit - v měřených hodnotách se podívat a vyměnit korektor. nebo podle hodnot ho nastavit - ale pkud s tím nikdo nic nedělal a nesedlo si auto někde na něco břichem tak jak jsem už psal dříve .

26.03.2015 15:10 - Re: Polohy Hydractive 2802107
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
...
pri x7 kazdopadne je tam este tlakove cidlo systemu (najskor aby netlacilo bhi do skratu) a je mozne ze aj tento udaj pouziva na vyhodnotenie vrchnej polohy (to je to co si myslim, neni to ojedinela x7 co ma zle piestnice a nejde do hornej polohy, preto to usudzujem) - overit ci je to tak sa da len ze sa na takom aute nic nezmeni, len sa vymenia piestnice, ak to pojde potom v pohode do hornej polohy, pricina je jasna, ak nie, tak premerat a nastavit vysku

skusil som nieco najst o HA3+ pre X7, zial bohu neuspesne. ale ten tlakovy senzor som nasiel na C6 spolu s vysvetlenim funkcie, neviem ci je C5 v tomto tak isto sofistikovana, ale je to kazdopadne zaujimave citanie.

Přílohy:
tech_C6.pdf ( 3108016b ) -

02.11.2015 19:05 - Re: Polohy Hydractive 2881623
Livingston
Město: Šaža, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím Vás.
Mám takú, možno hlúpu, otázku. Môže hydractivu nejakým spôsobom vadi dlhšie státie v polohe 40km/h? Keby som chcel z nejakých dôvodov, napríklad pre zlý terén necha auto zaparkované so zvýšeným podvozkom (napr. dva dni) nemôže to Hydractivu nejako uškodi? Mám C5 I pred faceliftom s Hydractive III+
Ďakujem za odpovede.

02.11.2015 19:30 - Re: Polohy Hydractive 2881643
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Spokojne ho mozes nechat v akejkolvek polohe.. tak ako aj predošlé modely..a čokolvek s hydropneu podvozkom.

02.11.2015 19:35 - Re: Polohy Hydractive 2881664
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Akorát si myslím, když ho nechᚠve výšší poloze, po pár dnech odemkneš, otevřeš dveře, tak ti klesne do normální polohy.

02.11.2015 19:51 - Re: Polohy Hydractive 2881739
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Akorát si myslím, když ho nechᚠve výšší poloze, po pár dnech odemkneš, otevřeš dveře, tak ti klesne do normální polohy.


To si nemyslím jen bych řekl že nejvyšší poloha tomu nesvědčí

02.11.2015 20:00 - Re: Polohy Hydractive 2881743
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Klesne skoro vždy. Po jízdě jsou LDS v okruhu i dusík v koulích ohřáté a při vychladnutí se smrsknou, klesne tlak a po otevření dveří se povolí ventilky a auto klesne a zapne čerpadlo a dotlakuje do vyšší polohy. Leda že bys auto nechal až v nejvyšší poloze, to se pak ventilky neotevřou a neklesne, dokud mu nedᚠpovel dolů. Takže v podstatě jen trochu víc trápíš čerpadlo a baterku ještě před tím, než stihneš nastartovat. Pomohlo by ihned po nasednutí zapnout klíček a stoupnout na brzdu. To pak taky čerpadlo netlačí, dokud brzdu nepustíš. A tu můžeš pustit až po nastartování. Ne že by to muselo něčemu vadit, ale čekají nás mrazy a baterky nemáme všichni úplně nový, tak proč je před ledovým startem ještě ždímat zvedáním auta až do nebe?
Druhý aspekt toho vyššího parkování je, že riskuješ oreznutí nasolených mokrých pístnic. Při běžný jízdě se pístnice stále otírá těsněním a stíracíma kroužkama a nejvíc vytížená část je soustavně lehce mazaná LDS. A když to vytáhneš na vzduch zvednutím auta, nesetřeš tu solanku a rez může rejdit jak v elektrolitu.
A třetí riziko spočívá ve zlodějích katů a FAPů. Pod spuštěný auto se nedostanou, zvednutí je jako pozvánka k akci.

02.11.2015 20:13 - Re: Polohy Hydractive 2881767
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
mne sa ale zda ze ked parkujem v hornej polohe, odomknem, otvorim, nastartujem a nic sa nedeje. a ked auto spustim do normalnej polohy, iba vyfuci tlak a klesne. cerpadlo sa teda nespusti. ked ho mam v normalnej polohe tak vrci niekedy hned po odomknuti dialkacom, potom aj po otoceni do zapalovania

02.11.2015 20:20 - Re: Polohy Hydractive 2881773
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
To píšu, že pokud je úplně nahoře, tak klesne až po povelu. Samo to neklesne. Pokud je ale kdekoliv jinde než na krajních polohách, tak klesne a dotlačí, když je potřeba.
Většinou po odmknutí dálkáčem právě jen klesne předek, pokloní se ti a čeká, co bude dál. Jak otevřeš dveře zatlačí, jak nasedneš, zase zatlačí, jak nastartuješ, zase můžeš čerpadlo slyšet, pokud nebylo dotlakováno a dorovnáno ještě před nastartováním.

02.11.2015 20:35 - Re: Polohy Hydractive 2881778
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Píše polohu 40km/h, na to jsem reagoval a myslím, že po odemknutí a otevření dveří klesne do normální polohy, jinak zcela vyjímečně souhlasím s Mikrou.

02.11.2015 20:51 - Re: Polohy Hydractive 2881780
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
praveze po odomknuti ho podla mna pridvihne. Ked vypnes klucik asi po 3-5 sec auto poklesne vpredu. no a ked ho odomknes dialkacom urcite ti nebude poklesavat ale praveze ho pridvihne ale malicko. a ked otocis klucikom tak ho dvihne do normalnej polohy. a ked je v polohe 40, nemoze klesnut do normalnej polohy. bezne som nechal auto aj tyzden v polohe 40, a drzalo. v ziadnom pripade same neklesne do normalnej polohy. teda hydra z 2013

02.11.2015 21:35 - Re: Polohy Hydractive 2881806
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Asi je teda rozdíl mezi C5II a X7. My máme nejvyšší polohu do 10km/h, tzv. servisní a z ní se auto nemůže spustit dolů jinak, než povelem a nebo překročením rychlosti 10km/h. Ta do 40km/h je střední vysoká. A z té auto sjede dolů kdykoliv se mu zachce.
To že se mi auto klaní po odemčení dálkou, to vidím několikrát denně. Ale že by se mi potom taky dorovnalo, to jsem ještě nezažil. Nejdřív po otevření dveří.

02.11.2015 21:43 - Re: Polohy Hydractive 2881812
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Asi je teda rozdíl mezi C5II a X7. My máme nejvyšší polohu do 10km/h, tzv. servisní a z ní se auto nemůže spustit dolů jinak, než povelem a nebo překročením rychlosti 10km/h. Ta do 40km/h je střední vysoká. A z té auto sjede dolů kdykoliv se mu zachce.
To že se mi auto klaní po odemčení dálkou, to vidím několikrát denně. Ale že by se mi potom taky dorovnalo, to jsem ještě nezažil. Nejdřív po otevření dveří.

no aj dnes som si to vsimol, ze vrcalo po otvoreni dialkacom. vlastne lezem najprv do kufra. teraz som si neni celkom isty ci zacne vrcat az po otvoreni kufra alebo hned po otvoreni dialkou. skusim to vysledovat.
ono sa to chova vzdy akosi inak, raz vrci a jemne dorovnava inokedy nie, asi podla dlzky statia/uniku ? . mozno kufor=dvere v tomto pripade na spustenie cerpadla?

02.11.2015 21:59 - Re: Polohy Hydractive 2881830
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
X7 (rovnako ako C6) ma este aj parkovaciu polohu, poklesne predok po vypnuti kluca, takze cerpalo vrci vzdy ked sa zasa kluc zapne

ale na otazku, kludne sa moze nechat v akejkolvek polohe, jedine co je su prisponovane silentbloky ale dostavaju za jazdy 10x viac zabrat takze je to uplne jedno

to ze auto ked bolo zohriate zmeni po ochladnuti polohu je uplne normalne a nad tym sa tu ani netreba zatazovat

03.11.2015 04:27 - Re: Polohy Hydractive 2881905
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já bych netvrdil že je jedno v jaké poloze - tedy jedná se o horní polohu !!! V té je v systému extrémní tlak který prohne membrány (proto auto v této poloze nepéruje) a tím se zvyšuje možnost jejich poškození,úniku LDS a namáhá to extrémně celej systém,zvýšená by až tak neměla vadit,snížená namáhá více čerpadlo u znovu uvedení do provozu.Řekl bych že pokud si chcete prodloužit životnost systému tak dělejte vše jako by tam hydra nebyla.

03.11.2015 07:01 - Re: Polohy Hydractive 2881933
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádrže do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký další tlak a proti čemu by působil? Vždy působí jen proti váze auta!

03.11.2015 07:33 - Re: Polohy Hydractive 2881936
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádrže do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký další tlak a proti čemu by působil? Vždy působí jen proti váze auta!


Ty jsi možná dobrej teoretik,ale praktik??? - pružení auta nezpůsobuje ,,přesun" kapaliny ,ale průhyb membrány v ,,kouli" a v horní poloze to nepruží protože tlak kapaliny je o tolik vyšší že prohne membránu tak že už tak že nemůže pružit.- tlak vzroste z důvodu že ramena,pístnice se opřou do dorazů pro horní polohu - v této poloze je tlak daleko vyšší a trpí všechny spoje trubkohadic a i membrány atd..Než začneš používat fiziku tak si o hydraulice v C5 něco přečti(ale tvé tvrzení má své výhody - bude víc práce Hydraulika v C5 nejsou jen spojené nádoby.

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator