Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Polohy Hydractive
|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 > >|
04.11.2015 02:55 - Re: Polohy Hydractive 2882294
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Myslím že jsi také měnil minimálně jednou přední pístnici protože vyjížděla o 5cm víc ven než druhá- a víš proč? V té pítnici je gumovej doraz(vevnitř a i venku) - pístnice jsou propojené(spojené nádoby) - to způsobí efekt pérování - ten doraz by mohl pustit tak 3.-4. cm a pokud ho namáhᚠváhou auta tak ho rozmačkᚠa výsledek je ,,delší chod " pístnice a za určitých podmínek třeba když sjedeš kolem z obrubníku tak se ozve bouchnutí - to je výsledek KO dorazu v pístnici. A pokus o kterém mluvím já je že donutíš propérovat auto zvedlé v horní poloze(na rovné ploše celej předek,nebo zadek) - nemyslím o centimetr!!! to pustí doraz,myslím přetlačit pístnici-tlak v systému

04.11.2015 08:10 - Re: Polohy Hydractive 2882311
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
To zvyšování tlaku při zvedání bude dané pákama ramene, ve vyšší poloze je rameno jinak natočené a silově to na pístnici asi vyjde na vyšší sílu. Ve předu se při zvedání tlak zvyšovat nebude, je to stejné jak např. hever panenka, a zvedᚠjakoukoliv váhu, jde to pořád stejně těžko, dole i nahoře. Není důvod, aby to šlo nahoře hůř
A pérování je funkční i v horní poloze, jenom je předpružené na velkou sílu. Nedávno jsem při zvedlém autě nakládal věci na přívěs a přes tažné to škubalo autem nahorů dolů, pak to po otevření dveří ještě dotlačilo do horní polohy.

04.11.2015 08:55 - Re: Polohy Hydractive 2882313
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
To zvyšování tlaku při zvedání bude dané pákama ramene, ve vyšší poloze je rameno jinak natočené a silově to na pístnici asi vyjde na vyšší sílu. Ve předu se při zvedání tlak zvyšovat nebude, je to stejné jak např. hever panenka, a zvedᚠjakoukoliv váhu, jde to pořád stejně těžko, dole i nahoře. Není důvod, aby to šlo nahoře hůř
A pérování je funkční i v horní poloze, jenom je předpružené na velkou sílu. Nedávno jsem při zvedlém autě nakládal věci na přívěs a přes tažné to škubalo autem nahorů dolů, pak to po otevření dveří ještě dotlačilo do horní polohy.


Holt jinej kraj - jinej mrav asi tam máte jiné auta než co jezdí ke mně a i mé - u mejch aut 4x jsem s pérováním nehnul a to jsem do jednoho dal 600Kg (víc jsem neměl) - pokud ho nechám jen o polohu vejš tak padne na dorazy,pokud nahoře zůstane tam - předek nemám jak zatížit a nehodlám dos..t př.pístnice ,zadních mám dost i s koulema. - na zadku dřív než to povolí dolů zlikviduji pístnice i s koulema

04.11.2015 09:47 - Re: Polohy Hydractive 2882316
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
keby si cital tak vies co som tam dopisal, hornu polohu nema auto natlacit do skratu ako ju natlaci
ono je to pekne pocut na cerpadle, ide normlanym zvukom a potom v hornej polohe ostane ist tazko az zastane - to je to co rozmackava silenty a pohne sa nebadatelne, ale zablokuje system, myslim ze toto je neziaduca vec, aj ked na vela autach prave to robi

04.11.2015 12:15 - Re: Polohy Hydractive 2882332
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
99 Poslat soukromou zprávu
C5 lll má vždy HA3+? Nebo to má jinak, než l a ll?

04.11.2015 13:39 - Re: Polohy Hydractive 2882346
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
keby si cital tak vies co som tam dopisal, hornu polohu nema auto natlacit do skratu ako ju natlaci
ono je to pekne pocut na cerpadle, ide normlanym zvukom a potom v hornej polohe ostane ist tazko az zastane - to je to co rozmackava silenty a pohne sa nebadatelne, ale zablokuje system, myslim ze toto je neziaduca vec, aj ked na vela autach prave to robi


No C5I a II to tak má každá (mahu dodat i na papíře) a X7 nevím ale ty co mi sem jezdí fungují tak že dotlačí nahoru-auto se už nezvedá a čerpadlo tlačí dál takovou dobu že bych nejraději vyškubl pojistku.Pokud u I a II mᚠsprávně nastavenou vejšku tak se zastaví tak že je do tvrda (je to právě z důvodu aby byla pevná a nemohla zapružit.A jestli by měla tak musíš přetlačit membránu ve které je o polovinu menší tlak - tak co to udělá z membránou a pokud zatížíš jednotlivé kolo s tím dorazem? jedno nebo druhé dostane tak za uši že načneš obojí a zanedlouho měníš.

10.11.2015 22:22 - Re: Polohy Hydractive 2885631
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte ked auto v normalnej polohe nema rovnaku vysku v predu a vzadu (vpredu je vyssie ako vzadu) plati to aj pre spodnu polohu (zadok vojde do blatnikov,predok nie) je to problem rozhodenej vysky popripade cidla? Doplnim ze do najvyssej polohy nezdvihne cele auto- zadok ano, predok nie - to moze byt problem gul alebo piestnic pri najazde 220 000km?

10.11.2015 22:24 - Re: Polohy Hydractive 2885635
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tie gule si riesil?

10.11.2015 23:57 - Re: Polohy Hydractive 2885664
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pato88 napsal(a):
Ahojte ked auto v normalnej polohe nema rovnaku vysku v predu a vzadu (vpredu je vyssie ako vzadu) plati to aj pre spodnu polohu (zadok vojde do blatnikov,predok nie) je to problem rozhodenej vysky popripade cidla? Doplnim ze do najvyssej polohy nezdvihne cele auto- zadok ano, predok nie - to moze byt problem gul alebo piestnic pri najazde 220 000km?


Změř na prahách né na blatníkách.LDSky je tam dost? (měří se ve spodní poloze!!) Vejšku snímá korektor - né koule(i kdyby byly KO tak se to zvedne - nepérovalo by to v normál poloze - předek je t잚í a potřebuje větší tlak pro zvednutí-čerpadlo zastavuje při zvolené poloze? a zvedne se rýchle-pomalu?

11.11.2015 07:51 - Re: Polohy Hydractive 2885695
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tie gule si riesil?

gule su stale povodne ako ked som bol u teba. myslim, ze vtedy mali okolo 40-50% ? viem ze su suce na vymenu

11.11.2015 07:53 - Re: Polohy Hydractive 2885696
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Změř na prahách né na blatníkách.LDSky je tam dost? (měří se ve spodní poloze!!) Vejšku snímá korektor - né koule(i kdyby byly KO tak se to zvedne - nepérovalo by to v normál poloze - předek je t잚í a potřebuje větší tlak pro zvednutí-čerpadlo zastavuje při zvolené poloze? a zvedne se rýchle-pomalu?


lds je dost, v spodnej polohe ju vidim na dne sitka, auto sa zdviha do vsetkych poloh bezproblemovo pomerne rychlo, cerpadlo zastavi vzdy. jedine do najvyssej polohy nezdvihne predok, cerpadlo vrci az do chybovej hlasky. vysku na prahoch zmeram vecer.

11.11.2015 08:32 - Re: Polohy Hydractive 2885703
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pato88 napsal(a):
lds je dost, v spodnej polohe ju vidim na dne sitka, auto sa zdviha do vsetkych poloh bezproblemovo pomerne rychlo, cerpadlo zastavi vzdy. jedine do najvyssej polohy nezdvihne predok, cerpadlo vrci az do chybovej hlasky. vysku na prahoch zmeram vecer.



Trochu tomu nerozumím - předek ne zadek ano a přítom čerpadlo tlačí do chyby ? jaké? - z toho mi příjde že předek je OK a zadek zvedá vejš než by měl. (předek na dorazech a zadek to pustí vejš než by mělo.)Je auto tvrdé v horní poloze?

11.11.2015 09:41 - Re: Polohy Hydractive 2885725
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?

11.11.2015 10:24 - Re: Polohy Hydractive 2885739
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?


a co brání předku se zvednout? - korektor ? po dosažení polohy rozpojí (dá příkaz-informaci o poloze a čerpadlo se zastaví) po dosažení předvolené polohy - když jí není schopné dosáhnout vyhodí chybu (v tom případě je špatně korektor , ale to nic nemění že zadek jde vejš a předek končí na dorazech - nic jiného ho nemůže držet (ty pístnice nemůže držet - nic než dorazy tam není)

11.11.2015 12:43 - Re: Polohy Hydractive 2885770
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
a co brání předku se zvednout? - korektor ? po dosažení polohy rozpojí (dá příkaz-informaci o poloze a čerpadlo se zastaví) po dosažení předvolené polohy - když jí není schopné dosáhnout vyhodí chybu (v tom případě je špatně korektor , ale to nic nemění že zadek jde vejš a předek končí na dorazech - nic jiného ho nemůže držet (ty pístnice nemůže držet - nic než dorazy tam není)


chybu vypise suspension faulty, ked dam prikaz zdvihnut o jednu polohu normalne sa zdvihne najprv zadok, potom dorovna predok. do druhej polohy zdvihne zadok a predok uz len trosku a stale vrci a vrci a nic ...

11.11.2015 12:49 - Re: Polohy Hydractive 2885772
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
takze je jednoznacne ten predok zle, otazka je neni jedna strana vyssie ako druha?


podla oka vyzera byt predok na oboch stranach rovnako, ocividne oproti zadku je o dost vyssie minimalne o 5cm, v normalnej polohe je auto makke ked s nim zakyvam. ked prejdem po jame alebo hrbe ozve sa dost casto tupe buchnutie (to bude asi tymi gulami?), vo vyssich polohach je auto tvrde, ked s nim prejdem par metrov tak je to ako na koze.

11.11.2015 12:53 - Re: Polohy Hydractive 2885773
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tazko takto povedat, nevie sa to dvihnut preto ze zakladna vyska je vysoko, on sa potom snazi dvihat, dojde na doraz a ide do skratu a potom hodi chybu

pozret ci ten predok nie je zahrdzaveli na vyskaci a ci nieco neni ohnute

11.11.2015 14:26 - Re: Polohy Hydractive 2885787
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem něco podobného. Po koupi auta jsem měl předek o 4-5 cm výše, než měl být. Poznal jsem to až když jsem stál hned vedle C5 mého šéfa.
Při pokynu zvednutí na první zvýšenou polohu ještě OK. Při pokusu zvednutí až nahoru se předek už skoro nezvedal a motor BHI furt vrčel, jen mi to neházelo žádnou chybu.
Pak jsem si koupil diagnostiku a nastavil správnou základní jízdní výšku. Je tam na to program, kde se zadá průměr kol a změří se výška příslušných prvků náprav nad terénem. Výsledek jednoduchého výpočtu se zadá do diag, ozve se zavrčení motoru BHI a auto je ve správné výšce. Od té doby přechod do všech poloh OK.

11.11.2015 17:27 - Re: Polohy Hydractive 2885829
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Má rozhozenou vejšku jak vzadu tak vepředu - zadek má dorazy vejš - nastavovat to diag je píchnutí do vosího hnízda - toto slouží jen na doladění(může se to celé ro...srat) - myslím že takto že diag je jen na některých vejkých obsahů s více než dvěma korektory. se seřizováním přes diag si už por lidí zavařilo(ale alespoň je práce)

11.11.2015 18:49 - Re: Polohy Hydractive 2885848
pato88
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Takze najlepsie by bolo zajst k jumepovi, pozriet to,nastavit a rovno vymenit gule.to ale nebude lacna zalezitost.zakladna cena je asi 112€ za kus neviem aka velka zlava sa da vybavit...a druhovyroba asi nebude ok alebo?

|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator