Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Polohy Hydractive
jruze
04.11.2015 02:55 - Re: Polohy Hydractive
U??vate?
Myslím že jsi také měnil minimálně jednou přední pístnici protože vyjížděla o 5cm víc ven než druhá- a víš proč? V té pítnici je gumovej doraz(vevnitř a i venku) - pístnice jsou propojené(spojené nádoby) - to způsobí efekt pérování - ten doraz by mohl pustit tak 3.-4. cm a pokud ho namáhᚠváhou auta tak ho rozmačkᚠa výsledek je ,,delší chod " pístnice a za určitých podmínek třeba když sjedeš kolem z obrubníku tak se ozve bouchnutí - to je výsledek KO dorazu v pístnici. A pokus o kterém mluvím já je že donutíš propérovat auto zvedlé v horní poloze(na rovné ploše celej předek,nebo zadek) - nemyslím o centimetr!!! to pustí doraz,myslím přetlačit pístnici-tlak v systému

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator