Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Polohy Hydractive
Mikra
02.11.2015 20:00 - Re: Polohy Hydractive
99
Klesne skoro vždy. Po jízdě jsou LDS v okruhu i dusík v koulích ohřáté a při vychladnutí se smrsknou, klesne tlak a po otevření dveří se povolí ventilky a auto klesne a zapne čerpadlo a dotlakuje do vyšší polohy. Leda že bys auto nechal až v nejvyšší poloze, to se pak ventilky neotevřou a neklesne, dokud mu nedᚠpovel dolů. Takže v podstatě jen trochu víc trápíš čerpadlo a baterku ještě před tím, než stihneš nastartovat. Pomohlo by ihned po nasednutí zapnout klíček a stoupnout na brzdu. To pak taky čerpadlo netlačí, dokud brzdu nepustíš. A tu můžeš pustit až po nastartování. Ne že by to muselo něčemu vadit, ale čekají nás mrazy a baterky nemáme všichni úplně nový, tak proč je před ledovým startem ještě ždímat zvedáním auta až do nebe?
Druhý aspekt toho vyššího parkování je, že riskuješ oreznutí nasolených mokrých pístnic. Při běžný jízdě se pístnice stále otírá těsněním a stíracíma kroužkama a nejvíc vytížená část je soustavně lehce mazaná LDS. A když to vytáhneš na vzduch zvednutím auta, nesetřeš tu solanku a rez může rejdit jak v elektrolitu.
A třetí riziko spočívá ve zlodějích katů a FAPů. Pod spuštěný auto se nedostanou, zvednutí je jako pozvánka k akci.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator