Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Polohy Hydractive
jruze
03.11.2015 07:33 - Re: Polohy Hydractive
U??vate?
vilous napsal(a):
Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádrže do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký další tlak a proti čemu by působil? Vždy působí jen proti váze auta!


Ty jsi možná dobrej teoretik,ale praktik??? - pružení auta nezpůsobuje ,,přesun" kapaliny ,ale průhyb membrány v ,,kouli" a v horní poloze to nepruží protože tlak kapaliny je o tolik vyšší že prohne membránu tak že už tak že nemůže pružit.- tlak vzroste z důvodu že ramena,pístnice se opřou do dorazů pro horní polohu - v této poloze je tlak daleko vyšší a trpí všechny spoje trubkohadic a i membrány atd..Než začneš používat fiziku tak si o hydraulice v C5 něco přečti(ale tvé tvrzení má své výhody - bude víc práce Hydraulika v C5 nejsou jen spojené nádoby.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator