Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádre do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký dalí tlak a proti čemu by působil? Vdy působí jen proti váze auta!
Ty jsi moná dobrej teoretik,ale praktik??? - pruení auta nezpůsobuje ,,přesun" kapaliny ,ale průhyb membrány v ,,kouli" a v horní poloze to nepruí protoe tlak kapaliny je o tolik vyí e prohne membránu tak e u tak e nemůe pruit.- tlak vzroste z důvodu e ramena,pístnice se opřou do dorazů pro horní polohu - v této poloze je tlak daleko vyí a trpí vechny spoje trubkohadic a i membrány atd..Ne začne pouívat fiziku tak si o hydraulice v C5 něco přečti(ale tvé tvrzení má své výhody - bude víc práce Hydraulika v C5 nejsou jen spojené nádoby.