Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / C5club / Rozloučení s C5
|< < 1 ... 7 8 9 10
08.04.2018 07:07 - Re: Rozloučení s C5 3146694
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 707

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak takový ruční plyn jsme měli na Škoda 1000MB před mnoha lety když jsme jezdili k moři do DDR a nechtělo se nám po dálnici držet nohu na plynu

08.04.2018 07:40 - Re: Rozloučení s C5 3146698
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10177

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Maxifik napsal(a):
Tak takový ruční plyn jsme měli na Škoda 1000MB před mnoha lety když jsme jezdili k moři do DDR a nechtělo se nám po dálnici držet nohu na plynu


Jojo a když jsi si popletl páčky a zapnul sytič tak jsi to uchlastal (nebo když si páčku na sytič nedomáčkl tak jsi to měl jak Bučega (náklaďák se spotřebou snad 100l/100km) Jinak to mívali SUV ale tam to bylo inteligentnější = tam byla buď páčka nebo táhlo které brzdilo lanko aby se plyn nevracel (nebo traktory ruční plyn ? - mám to na Kubotě také - to je ale dobrá věc když mám ovládat uzávěrku,radlici s náklonem(zadní hydrauliku) a nebo čelní nakladač tam je spousta vychytávek (ale rozsypanej čaj nikdo nepřeloží a návod ? tam některé ovládání jen znázorní ale nepopíšou.

08.04.2018 07:43 - Re: Rozloučení s C5 3146699
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 707

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přesně

10.05.2018 21:22 - Re: Rozloučení s C5 3156325
Devilian
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 265
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Chcel by som sa s Vami rozlucit a podakovat Vam vsetkym za Vase rady a pomoc pri problemoch s autom. Nebyt Vas, asi by som v servise nechal minimalne dvojnasobok (skor trojnasobok). Taktiez tam asi budu radi, ze uz neuvidia toho mudrlanta, co si nieco precita na nete a mysli si, ze vie vsetko (ale to sa nestane, uz som sa zaregistroval na mazda fore )
Auto predavam kvoli z mojho pohladu nedostatocnej zivotnosti nahradnych dielov. Tym padom sa z neho stava nepredvidatelny stroj. Nie je to az take zle, ale ja jazdim 40t km rocne, kde sa tie chyby uz prejavuju castejsie.
Ako nahrada mi posluzi mazda 6 2.5l benzin 141 kw v plnej vybave. Dufam, ze bude minimalne taka spolahliva, ako C5 pred vymenou palivoveho cerpadla.
C5 bolo zatial moje najlepsie auto. Lucenie s hydraulikou bude tazke. Uz teraz som si isty, ze som vymenou prisiel o 20% parkovacich miest, kde sa s mazdou nedostanem. Alebo sa naucim lepsie parkovat Ale na ryby asi lepsie auto nebude.
Moja C5 sa tu coskoro objavi v inzeratoch. Este musim dat opravit par veci na naprave (jumep, ocakavaj navstevu ).

11.05.2018 07:51 - Re: Rozloučení s C5 3156376
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27Počet příspěvků: 5415

U??vate? Poslat soukromou zprávu

myslim ze pokud jsi sel do mazdy budes jeste rad vzpominat na citroen a zase te tu uvidime

11.05.2018 10:21 - Re: Rozloučení s C5 3156417
Devilian
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 265
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teraz si ma trochu vystrasil.. Vies o niecom, o com ja nie? Je to mazda, hadam nieco vydrzi. A 2.5l benzinovy motor toci na dialnici okolo 2.5t otacok, co je vyrazne menej ako 4000 na citroene. Taktiez mazda ma podla mna aktualne najrozumnejsie benzinove motory. Je ale pravda, ze za tie peniaze som mohol mat min. dva citroeny c5 z toho roku.. na druhej strane, o 4 roky bude mat vyssiu hodnotu. No uvidime. Musim sa priznat, ze som sa na nej viezol len 2 km Prave na nej jazdi svagor, ktory uz dal 150km, ale vela mi toho nepovedal.

11.05.2018 14:07 - Re: Rozloučení s C5 3156451
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27Počet příspěvků: 5415

U??vate? Poslat soukromou zprávu

auto ktere koroduje vice nez Mazda jsem jeste nevidel...to uz snad prodavali rezave na salonu
s tou vyssi hodnotou bych si jistej nebyl
ceny dilu poznas take sam

11.05.2018 14:17 - Re: Rozloučení s C5 3156455
Devilian
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 265
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak ziadne auto nie je dokonale. Toto ma ale najazdene 40t km, hadam teda este vydrzi. A chcem ho dat cele do ochrannej folie, kvoli tej hrdzi. Ceny dielov budu asi vyssie, ale dufam, ze ich nebude treba vela.

11.05.2018 14:19 - Re: Rozloučení s C5 3156456
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 346
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nenech si kazit radost. ta mazda kterou jsi koupil je nádherné auto s úžasným motorem - na dnešní dobu doslova unikát.... v podstatě jen tiše závidím . je pravda, že létající koberec jak na hydraulice to není, ale to už nebudeme mít za chvilku nikdo.
na druhou stranu i podvozek je ve své kategorii extratřída. Užívej si to a vzpomínej na c5 jen v dobrém....


autodiag napsal(a):
auto ktere koroduje vice nez Mazda jsem jeste nevidel...to uz snad prodavali rezave na salonu
s tou vyssi hodnotou bych si jistej nebyl
ceny dilu poznas take sam

Co jsem zažil, tak nejvíce korodující auta byly Nissany z 90-tých let (když nepočítám kvetoucí duo z Bolky Favo a Feli...).
Nikdy se na nich vůbec nic nepokazilo a jezdilo to dokud se nerozpadly na prach - ale to bylo celkem brzo

12.05.2018 16:02 - Re: Rozloučení s C5 3156599
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V BiTurbo ExclusivePočet příspěvků: 703

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Devilian napsal(a):
Auto predavam kvoli z mojho pohladu nedostatocnej zivotnosti nahradnych dielov. Tym padom sa z neho stava nepredvidatelny stroj. Nie je to az take zle, ale ja jazdim 40t km rocne, kde sa tie chyby uz prejavuju castejsie.


Tomuto nerozumiem absolutne.. japancov mám momentálne troch, subaru outback, mitsu L200 a toyku hilux. Myslíš že tam je to čarovne lepšie a nič sa nekazí? hm.. podla mojich skúseností, c5 má sem tam neakú blbinu problémik, ale je riešitelný lacno, rychlo a trvale.. tzn vačšina chorob c5 raz za 200-250 000km.

Zato moje japance vymlátia čapy za polovičný čas, a keby som s nimi jazdil také km ako som jazdil s C5 tak môžem robi generálku nápravy každý rok, na c5 každé 2-3 roky.

P.S :: Subaru už pri 180tkm nafasovalo nové zadné tlmiče s automatickým doladovaním výšky v cene 480€.. moja C5 ma 285tkm a "tlmiče a gule" sú teda pôvodné 12 ročné..



martinrx napsal(a):
je pravda, že létající koberec jak na hydraulice to není, ale to už nebudeme mít za chvilku nikdo.

Hovor za seba ja ho budem ma na veky, bud v citrone alebo inej značke

13.05.2018 14:45 - Re: Rozloučení s C5 3156750
Devilian
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 265
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takze som sa na mazde konecne previezol, tak mozem povedat prve dojmy. Zacnem minusami:
- je 'prekvapivo' tvrdsia (na 19 palcovych kolesach)
- ma mensi kufor
- motor pocitovo nejde omnoho lepsie ako moj 2.0i 103kw, ale za to moze ekonomicke nastavenie automatu
- hluk na dialnici sice od motora nie je, ale od pneu je o to vacsi. Mam tam ale zimne gumy, po prezuti uvidim.
- neda sa vypnut adaptivny tempomat, ktory brzdi uz z dialky, ked sa blizim k autam (co nie je moc ekonomicke, ked sa potom rozbieha)
- tachometer asi od VW- tempomat na 146, auto ide tych 140-141 realne. Na citroene som daval tempomat 142, auto vtedy islo 140-141.
a plusy:
- vybava- parkovacia kamera, drzanie v pruhu, potom dve skratky, ktore neviem co znamenaju a nechytal som sa tych gombikov.
- jazda je omnoho lepsia- auto sedi lepsie v zakrutach, riadenie je ostrejsie, po dierach na ceste je tvrdsie, ale tichsie
- spotreba- po dialnici 200 km (zilina ba), poslednych 50 km 120km/h. Citroen 8.5l, mazda 6.9l. Tolko pisali obidve v BA ked som parkoval. Citroen je ale vacsinou optimisticky, mazdu este musim zmerat (ale moc tomu cislu neverim). S tym som naozaj spokojny. Auta isli celou cestou za sebou (poradie citroen, a mazda adaptivnym tempomatom za nim)
Takze zatial vcelku spokojnost. Auto idem olepit cele foliou kvoli antikoroznej ochrane, a musim nieco vymysliet na start stop kazitko.
Co sa tyka citroena, asi sme narazili na ine kusy nahradnych dielov. Je pravda, ze je to riesitelne vacsinou lacno. Ale urcite nie rychlo a trvale. Ako som pisal, palivove cerpadlo na benzin sa da kupit len na mozno 2 roky, potom sa rozsype. A zda sa, ze lista z cievkami je na tom podobne. Rychlo- no auto napise skoro vzdy depolution system faulty. To velmi pomaha rychlemu rieseniu problemov. Ked sa pokazi nejaky parkovaci senzor, auto napise parking system faulty. Tiez velmi dobre na rychle vyriesenie problemu, lebo staci skusit prehodit 8 snimacov za novy a je to. (alebo vypnut predok a tym zistit aspon, ci je to predny alebo zadny parkovaci senzor).
Takze ano, suhlasim, auto sa da opravit lacno. Ale ja mam radsej svoj cas, a nie chodenie po diagnostikach, hladanie odtahoviek a otravovanie ludi cez vikendy. Radsej si za tie diely priplatim, a nebudem ich musiet riesit tak casto.

13.05.2018 15:16 - Re: Rozloučení s C5 3156752
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27Počet příspěvků: 5415

U??vate? Poslat soukromou zprávu

tak mozna kdyby jsi za dily priplatil hned jak pises,cerpadlo by ti vydrzelo urcite o mnoho dele nez tebou uvadene dva roky...kdyby jsi nesetril na zap.liste take by ti vydrzela velmi dlouho a kdyby jsi udrzoval vstrikovace a celej palivovy system v kondici mel by jsi tam mozna jeste listu puvodni....i palivo ma na tohle velky vliv...nemusel bys travit cas po diagnostikach a hledanim odtahovek...stacilo jen jedno nesetrit a dat auto do kupy jednou a poradne ...je to ale mysleno vseobecne ,castecne na tebe ,ale takovych jako ty je moc ale pointa je potom vzdy stejna ...

13.05.2018 15:50 - Re: Rozloučení s C5 3156768
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16142

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pri +soch tu vytahujes veci ktore samozrejme nemozes cakat od auta navrhovaneho v 2002 roku

keby si porovnaval s poslednou X7 kde sa na to totalne vyflakli nepoviem, ale toto si porovnaval 2 absolutne rozdielne svety

13.05.2018 19:19 - Re: Rozloučení s C5 3156804
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 920

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tady se lidi louci s C5 a PSA se louci s Aisinem a jde do Chiny
.link.

13.05.2018 20:29 - Re: Rozloučení s C5 3156807
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3622

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No, když do hrobu, tak s parádou.

13.05.2018 20:38 - Re: Rozloučení s C5 3156808
Devilian
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 265
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Uznavam, ze prve cerpadlo bol asi smejd. Namontoval mi ho do auta jeden 'servisak', ktory mi o tom ani nic nepovedal, len si zapytal sto eur a hotovo. Dokonca ho ani poriadne neutiahol, takze som jazdil zo zavzdusnenym systemom, kym som si to neopravil. Dalsie cerpadlo uz je bosch, to drahsie. To mi hned odpalilo BSI (roztavilo relatko).
Co sa tyka tej listy, tak ktora je dobra? Vsetky vyzeraju rovnako, je to kus plastu so styrmi vystupmi. Ked som sa aj pytal, nikto mi nevedel povedat, ci ta drahsia lista vydrzi dlhsie za 3 nasobnu cenu. Vtedy som zial nevedel, ze nahradne cievky vydrzia 50t km.
No a s tym palivom mas pravdu. Skusal si uz ale prist na pumpu a pytat si kvalitne palivo? Nemyslim, ze by si od nich dostal akykolvek certifikat. Ja tankujem benzin skoro vzdy na omv + davam VIF benzinove aditiva. Viac urobit neviem.
Jumep: Mas pravdu. Tie auta nie su ani cenovo, ani vybavou porovnatelne. V podstate C5 mala vsetko, co som potreboval a tie veci v mazde, ktore su navyse, ani nevyuzijem (okrem telefonu, ten som nemal). Su to len take moje dojmy z presadnutia z auta z roku 2005 do auta z roku 2014. Ale musim uznat, ze to auto za tu cenu nie je az o tolko lepsie.. Dufam, ze bude aspon spolahlive, a tym si to vynahradi. Ako som pisal, ma 40t km, a hadam aspon do 150t km bude pokoj.

15.05.2018 20:13 - Re: Rozloučení s C5 3157381
Brzda
Město: 739 36 Kaňovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 151

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Tady se lidi louci s C5 a PSA se louci s Aisinem a jde do Chiny
.link.

No, tak v tom článku je uvedeno: ... šlo o přidruženou divizi nizozemské automobilky DAF.......centrála zůstává nadále lokalizována v Belgii a vývojová centra lze nalézt také v Nizozemí či Německu.....Punch Powertrain zakoupil firmu Apojee, která se specializuje na vývoj elektroniky a dodávky komponentů týmům Formule 1 a Formule E........oznámila, že dosáhla dvoumilionového milníku v dodávkách automatických převodovek CVT - jen v roce 2017 jich bylo vyrobeno 750 tisíc........

Asi bych se toho zas tak nebál, dneska se v Číně už vyrábí skoro všechno......

|< < 1 ... 7 8 9 10


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator