Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Netěsnost filtru paliva
1 2 > >|
23.06.2014 22:11 - Netěsnost filtru paliva 2708951
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím pánové a dámy,
Jsem tu nový a pokud jsem něco udělal špatně nebo založil blbé téma tak se předem omlouvám, ale snažil sem se najít podobné a nic nenašel.
K problému: V zimě při mrazech sem měl problém už při -5 nastartovat,motor mám RHR a při diagnostice žádná závada. Pro jistotu jsem vyměnil žhavící svíčky,ale problém pořád stejný,protože staré svíčky byli funkční. Pak mi kamarád zjistil podle diagnostiky špatné čidlo teploty nasávaného vzduchu,bylo mimo asi +8C°. Dal jsem nové čidlo,ale zlepšení jen nepatrné. Poté mi ještě kamarád přišel při startování na to že mi jdou bublinky s filtru paliva v průhledné hadičce a to nejen při startování, ale i při prudkém přidání plynu. Netěsnost musí být nekde od podávacího balonku k vývodu s filtru,protože před balonkem je průhledná hadička a tam bublinky nejdou. Nesetkal jste se s tím někdo? Vyměni jsem pal. filtr, novej kroužek a pořád to dělá, tak nevím zda ty rychlospojky na hadičkách k filtru dobře těsní a nebo jestli v nich jde nějak vyměnit těsnění.
Díky předem za každý nápad či postřeh.

24.06.2014 00:09 - Re: Netěsnost filtru paliva 2708984
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ty rychlospojky pořádně vyčisti, obě strany, nejlíp je to prostříkat třeba čističem na brzdy, ale a si nenastříkᚠdo hadice k čerpadlu. Nech to potom raději pořádně vyschnout nebo to vyfoukej. Znova nasadit a mělo by to těsnit. Stačí nepatrný zrnko prachu a už to netěsní.
Ale že by to problém se startováním vyřešilo, to není jistý.

24.06.2014 07:11 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709000
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vymysleli podávací čeradlo do vysokotlaku a to čerpadlo se musí napřed roztočit aby vysokotlakéfungovalo a ty když přijedeš tak má nafta +-60stupňů a zchladne - potřebuje 1.-2. otočky,přepady také pustí zpět naftu.Biturbo to nedělá - má na přepadech tlakovej ventil.A mimo to řešíte auta s nájezdem 200000Km - je to všechno volnější (méně těsné) - 1.-3. otáčky jsou normální.Těsnění do rychlospojek tuším není - jen komplet hadice.

24.06.2014 15:43 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709173
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také tam mám bublinky,přisává mi to špatnym těsněnim na odvzdušňováku ale jak píše Jarda,stačí 2-3.otočky a jde,když jsem se zajímal o těsnění do odvzdušňováku,tak v Citroenu pouze celá nádobka,nebo u nich v servisu přetěsnit,těsnění do hadic samostatně ne,pouze komplet hadice.

24.06.2014 21:53 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709274
matonnn
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 40

99 Poslat soukromou zprávu
ak potrebujete tesnenia na taketo veci skuste v obchode kde predavaju kuchynske baterie, zoberte si stare tesnenie zo sebov aby obchodnik vedel asi co potrebujete. ja som tak kupil tesnenie na prepadovu trubku na turbo
ps : funguje

24.06.2014 22:02 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709277
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To nepomůže,musí bít odolný proti ropným látkám a vůči teplotě,vodovodní nafta nebo benzín rozežere.

25.06.2014 08:18 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709340
matonnn
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 40

99 Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
To nepomůže,musí bít odolný proti ropným látkám a vůči teplotě,vodovodní nafta nebo benzín rozežere.

ked si kupujes tesnenie do kuchynskej baterije kupujes na studenu alebo teplu vodu ?
vsetko je robene podla stareho cinskeho receptu " made in china "
kaucuk ako kaucuk
ina farba? pridali tam zelenu a stoji to viac
co stoji take tesnenie do kuch. baterie? E 0.50 ? ( odhad )
original si kupis len komplet tesnenie spolu z nadobkou na filter aj keby som to mal menit kazdy mesiac stale ma to vijde lacnejsie ako ta nadobka
samozrejme nebudem nikomu branit kupovat origo casti do auta - je to jeho vec, ja len pisem co s myslim

25.06.2014 10:02 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709356
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
No tak starty prověřím nejvíc v zimě a uvidí se. Teď to startuje celkem v pohodě,akorád mě ten vzduch v těch trubkách štve tak bych to chtěl vyřešit,dokud je počasí na hrabání v autě. V zimě v tom mrazu se mi už chtít nebude.
Naučen s xantie jsem těsnění kuchnul a jel do prodejny kde mi vždy pomohli,spešl prodejna na těsnění. Holt ale nepomohli, bo na tu měkost koukali jak blázni, prej nic tak měkčené nemají, vypadá to jako silikonovej kroužek, ale dle jejich katalogu nesmí přijít silikon do styku s naftou,takže to pry bude nějaká hodně měkčená guma a takovou měkost mi neudělají. no zkusím to ještě pročistit a uvidím,ale už tomu moc nevěřím.

A mimo to bych vážně chtěl poznat toho inženýra, co vymyslel dorovnávání hydrauliky před startem auta. V zimě než jsem vlezl do auta tak na mě cvakl centrál, blikli blinkry, zamávali zrcátka, dotrovnala hydraulika, sedl do auta a dorovnala znovu a teprve jsem mohl žhavit a startovat a to už tam moc šávy nezůstalo. Plno serepetiček před startem co vymlátí baterku a to třeba v -20°C je super!

25.06.2014 10:35 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709366
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je to mimo téma,ale ten kdo to vymyslel doporučil i kapacitu aku a ta je dostačující - pokud mᚠaku ve slušném stavu nemůžeš mít kvůli tomu problém se startem. Nicméně mᚠdo jisté míry pravdu - v takovém případě si další auto vyber na pružinách , holt komfort má své -.

25.06.2014 11:12 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709385
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Amen.
Baterku mám původní - 7 let. Nikdy jsem neměl potíže se startem. Nikdy mi ji mávání ušima a klanění se před nastoupením nevymlátilo.
Další z lidí, kteří si přes varování "odborníků" koupili francouzskou jebku, která se věčně sere, má to debilní francouzskou elektroniku značky Valeo a Siemens, odflákli to ve fabrice v pátek odpoledne a nesahá ho německý kvalitě ani po kotníky...
Tohle já tak rád poslouchám a čtu.

25.06.2014 11:26 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709397
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matonnn napsal(a):
ked si kupujes tesnenie do kuchynskej baterije kupujes na studenu alebo teplu vodu ?
vsetko je robene podla stareho cinskeho receptu " made in china "
kaucuk ako kaucuk
ina farba? pridali tam zelenu a stoji to viac
co stoji take tesnenie do kuch. baterie? E 0.50 ? ( odhad )
original si kupis len komplet tesnenie spolu z nadobkou na filter aj keby som to mal menit kazdy mesiac stale ma to vijde lacnejsie ako ta nadobka
samozrejme nebudem nikomu branit kupovat origo casti do auta - je to jeho vec, ja len pisem co s myslim


Myslet si můžeš co chceš, ale pravdou je, že O-kroužky se dělají běžně z různých materiálů a ještě i různá tvrdost. Na ropné produkty je naprosto nevhodné těsnění na vodu, které je běžně vyrobeno z EPDM, oleje, nafta to za chvíli úplně rozleptá, změkčí, nafoukne se to , ztratí pevnost... Na ropu je především NBR a jeho modifikace a FPM. Taktéž silikonové těsnění ropa nafoukne a ztratí to pevnost... někdo možná prodává těsnění na vodu z materiálu NBR ( guma jako guma, že) tak takovej ti samozřejmě na autě poslouží dobře.
více např zde: .link. nebo zde: .link.

25.06.2014 14:40 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709421
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Hoši, Já začínal na hydraulice a zatím se jí nepustil,ale holt nevím proč to dorovnání po nasednutí do vozidla neudělali až po startu,asi by se už nic nestalo. Jinak já jsem zastánce houpání a proto mám tyhle francouzké jebky v oblibě. Můj vozový park zatím zahrnoval 3x Xantia a 1x C5
Tak možná už ta baterka nebyla v pohodě. Kolik tam je vůbec předepsaná kapacita baterie?
Měnil jste někdo to těsnění v přípojce hadice od filtru paliva?? Nejde to rozebrat, tak jen asi nějak vyrépnout háčkem ale nevím jestli to půjde a jak by šlo zpět.
Díky a Houpání zdar.

25.06.2014 18:04 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709489
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Uvažuj logicky. Prospělo by baterce, kdyby mladej natěšenec skočil do auta, nastartoval a vyrazil, i kdyby auto mělo ležet na břiše?
Víš jak dlouho to trvá, než se to dokáže zdvihnout. A mladý na nic nečekaj. Jako na starý Škodovce. Nastoupí a jedou. Kdo by čekal a řešil situaci, jestli už může startovat, nebo teprve mávat ušima a zvedat podvozek. Navíc rádio na plný pecky, klima taky, to si baterka mákne, jestli to bude probíhat současně.
Frantíci mlaďase znaj a tak se zamysleli a předvídavě udělali pár kroků ještě dřív, než nadrženej mlaďas došáhne na klíček. Auto je hned po nasednutí schopný startovat a vyrazit se správnou výškou podvozku.
A koukni na ty jiný "lepší" auta. Ty třeba svítěj už po otočení klíčku. To zase nebere hlava mě. Točit startérem a svítit si k tomu na cestu mi přijde dost uhozený.

25.06.2014 18:37 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709495
matonnn
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 40

99 Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Myslet si můžeš co chceš, ale pravdou je, že O-kroužky se dělají běžně z různých materiálů a ještě i různá tvrdost. Na ropné produkty je naprosto nevhodné těsnění na vodu, které je běžně vyrobeno z EPDM, oleje, nafta to za chvíli úplně rozleptá, změkčí, nafoukne se to , ztratí pevnost... Na ropu je především NBR a jeho modifikace a FPM. Taktéž silikonové těsnění ropa nafoukne a ztratí to pevnost... někdo možná prodává těsnění na vodu z materiálu NBR ( guma jako guma, že) tak takovej ti samozřejmě na autě poslouží dobře.
více např zde: .link. nebo zde: .link.


takze ak ti "odijde" tesnenie na naftovom odkalovaci ( filter ) tak si kupis cely kus ? cca £49.58
nebudes zhanat len tesnenie ?
ja som len napisal rychlu pomoc - ak nemas a potrebujes hladaj v kuchynskych potrebach
viem ze nieje tesnenie ako tesnenie a kazde je urcene na nieco ine.... ja by som urcite nebol bez auta nevedomo ako dlho aby som tam kupil origo tesnenie. hned "prve co tam vojde" a potom by som riesil
origo alebo aspon kopiu originalu. A zasa moj nazor Hadat sa nebudem nemam to k zapotřebí

25.06.2014 19:20 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709509
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Souhlasim s tím že je to drahá záležitost ale jsou prostě věci které se nedají nahradit ničím jiným než k čemu jsou určený.Osobně nedoporučuji nahradit těsnění na ropné látky těsněním na vodu,nedovedu si představit když ho to rozlepta co vše pobrindá vytékající nafta,pod filtrem je altík,kompresor klimy,klíňák atd,nehledě na to,že marfiho zákony fungují dokonale,jak daleko od domova bych se mohl dostat do problému a ještě nejlépe tak v sobotu odpoledne,za sebe nikomu nedoporučuji to vůbec zkoušet,v jiném vlakně jsem něco podobné řešil s jumepem,měl ten samej názor,nedá se nahradit ničim jiným než opět na ropné látky,teda kdo nechce mít nějaký problém,PataMat dal hezký návod z kterého to jasně vyplívá.

27.06.2014 09:01 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709939
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matonnn napsal(a):
takze ak ti "odijde" tesnenie na naftovom odkalovaci ( filter ) tak si kupis cely kus ? cca £49.58 ?


Pročítám si co jsem napsal a nikde teda nevidím, že bych slůvkem či náznakem zmínil to "co mi vkládᚠdo úst"

Upozornil jsem pouze na různé druhy a použití "gumy" a z toho plynoucí případné problémy.

27.06.2014 10:05 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709974
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Uvažuj logicky. Prospělo by baterce, kdyby mladej natěšenec skočil do auta, nastartoval a vyrazil, i kdyby auto mělo ležet na břiše?
Víš jak dlouho to trvá, než se to dokáže zdvihnout. A mladý na nic nečekaj. Jako na starý Škodovce. Nastoupí a jedou. Kdo by čekal a řešil situaci, jestli už může startovat, nebo teprve mávat ušima a zvedat podvozek. Navíc rádio na plný pecky, klima taky, to si baterka mákne, jestli to bude probíhat současně.
Frantíci mlaďase znaj a tak se zamysleli a předvídavě udělali pár kroků ještě dřív, než nadrženej mlaďas došáhne na klíček. Auto je hned po nasednutí schopný startovat a vyrazit se správnou výškou podvozku.
A koukni na ty jiný "lepší" auta. Ty třeba svítěj už po otočení klíčku. To zase nebere hlava mě. Točit startérem a svítit si k tomu na cestu mi přijde dost uhozený.

Když už OT tak já taky, pak mě smázněte Mikra: Zajímavý jak si konstruktéry z PSA prokouknul Ale spíš si myslim že to dorovnání výšky je kvůli odtažení, když by ti nešel nahodit motor auto bys táhnul po břiše.

27.06.2014 11:30 - Re: Netěsnost filtru paliva 2709979
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Auto může jezdit i v nejnižší poloze, v tom problém není. Jen to nebude moc komfortní a asi ani bezpečný, ale to u odtahu neřešíš.
Prostě C5 je o komfortu a má být pro uživatele bez starostí. Tak se nestarám a užívám ji tak, jak ji vyrobili. Že se mi auto klaní na pozdrav mě těší.

27.06.2014 13:40 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710060
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak jsem četl zběžně několik přízpěvků zpět - no pokud mᚠOK hydrauliku tak i po hodně dní stání není auto na břiše a dorovnání trvá jen chvilku(dost malá ztráta kapacity AKU - větší ztráta je žhavení tak to by asi bylo lepší odpojit(zakázat probuzení všech počítačů atd..) a v zimě polévat horkou vodou před startem ) a pokud máte hydrauliku ve stavu že vám leží po odstavení auta na břiše tak by asi stálo za to řešit to padání než kolik to sežere z kapacity AKU Já osobně stojím s autem dva metry od dveří a odemknu ze dveří - dřív než šáhnu na kliku už BHI stojí(běží tak 3.-5. vteřin a to i když stojí několik dnů) pokud vám to běží dlouho tak jen proto že jsou tam nějaké netěsnosti atd.. - stím ale výrobce-konstruktér nepočítá vychází z toho že máte auto v pořádku.

27.06.2014 19:12 - Re: Netěsnost filtru paliva 2710114
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pročetl jsem všechny příspěvky a stejně mi uniká souvislost mezi "Netěsností filtru paliva" a padáním auta,

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator