Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / jruze
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 > >|
29.07.2016 19:22 - Re: jruze 2976368
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Take jsem byl u jruze....Zkasnuto 3000,- a vysledek v podstate zadny.
Prvni dojem byl vcelku dobry,jak senior tak junior se vice-mene snazili vysvetlit co a jak co se tyka EGR-Ventilu.
Neco mne bylo v ridici jednotce zmeneno,nevim co.V kazdem pripade bylo jiz napadne,ze junior pri pohledu na auto lakonicky konstatoval:No jo,normalni stovka.
Pritom je to normalni stotrojka!
Mnoho namahy si nedaval a zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.Nevyznam se ,jsem laik.
Kdyz me poslal na zkusebni jizdu,rekl jsem mu ze auto lehce skube.Po 2 dnech to zmizelo a MIL take nesvitila.Po 4 dnech se ozvala opet MIL a chyby 0488,0490.0401.
Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi.Objevuje se stale!
Sice mi byla navrzena nova navsteva a prezkouseni ale k tomu mi chybela duvera.Nejsem zadny odbornik ale ten kdo odborne prace inzeruje by je mel take odborne provadet A ne pokazde vyzvat zakaznika aby se opet zastavil u neho.Mam urcite neco lepsiho na pracvi nez pokazde navsteve Radonic druhy-treti den tam opet jezdit!!
Pan Ruzicka je bezpochyby znalec aut.Co se service taka,asi jen pro nekoho.
Nekdo neznamy je proste zkasirovan a po mne potopa!
P.S.
Jsem ted na 2 mesice v Burkina Faso na lovu lvu.
Potom na 5 mesicu v Korei,na 3 mesice v Kazachstanu,na 4 mesice vTramtarii.....proste k nedostizeni!

29.07.2016 20:49 - Re: jruze 2976376
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
luboal napsal(a):
Take jsem byl u jruze....Zkasnuto 3000,- a vysledek v podstate zadny.
Prvni dojem byl vcelku dobry,jak senior tak junior se vice-mene snazili vysvetlit co a jak co se tyka EGR-Ventilu.
Neco mne bylo v ridici jednotce zmeneno,nevim co.V kazdem pripade bylo jiz napadne,ze junior pri pohledu na auto lakonicky konstatoval:No jo,normalni stovka.
Pritom je to normalni stotrojka!
Mnoho namahy si nedaval a zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.Nevyznam se ,jsem laik.
Kdyz me poslal na zkusebni jizdu,rekl jsem mu ze auto lehce skube.Po 2 dnech to zmizelo a MIL take nesvitila.Po 4 dnech se ozvala opet MIL a chyby 0488,0490.0401.
Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi.Objevuje se stale!
Sice mi byla navrzena nova navsteva a prezkouseni ale k tomu mi chybela duvera.Nejsem zadny odbornik ale ten kdo odborne prace inzeruje by je mel take odborne provadet A ne pokazde vyzvat zakaznika aby se opet zastavil u neho.Mam urcite neco lepsiho na pracvi nez pokazde navsteve Radonic druhy-treti den tam opet jezdit!!
Pan Ruzicka je bezpochyby znalec aut.Co se service taka,asi jen pro nekoho.
Nekdo neznamy je proste zkasirovan a po mne potopa!
P.S.
Jsem ted na 2 mesice v Burkina Faso na lovu lvu.
Potom na 5 mesicu v Korei,na 3 mesice v Kazachstanu,na 4 mesice vTramtarii.....proste k nedostizeni!


No dobrá kritika,ale myslím že není namístě - na netu a fóru když už jsem každý den pokud je problém tak je to nejmenší dát vědět a v rámci záruky bude odstraněno - bohužel dost úprav(oprav) potřebuje odskoušení a k tomu jsme neměli prostor - další už nebudu komentovat. Nebo jen krátce: nejlépe opravit po příjezdu na počkání a asi tak že nejlépe ani nezajíždět do,nebo k dílně a oprávit při projíždění kolem : když se něco opraví tak se to musí vyzkoušet,doupravit (donastavit) projet vyzkoušet (vyvolat situace kdy se chyba projevovala)- to jsme možná udělali a chyba se neobjevila - jestli později??? tak se to musí doupravit- proto se většinou testuje i několik dní,Km atd.. A jinak asi budu opravdu tři neděle výjmečně mimo obávám se že tam kam jedu nebude internet.

29.07.2016 21:40 - Re: jruze 2976379
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja spis nechapu jak si nekdo muze dopustit misto vymeny EGR ho proste elektronicky vypnout (coz u DELPHI neni uplne mozne) a za par let se tu doctem jak je to auto na ho_no protoze ani po vymene egru to slate nefunguje ...

29.07.2016 21:49 - Re: jruze 2976381
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
luboal napsal(a):
Take jsem byl u jruze....

Hmmm, nejdem sa zastavat, ale...
Treba sa na to pozriet z druhej strany. TDiciek jazdi po cestach na mraky, myslim, ze diagnostiku mali perfektne zvladnutu a dostupnu snad kazdemu, takze aj pre garazoveho majstrika. Na nete je nespocetne mnozstvo dat, navodov,co sa tyka odstranenia poruch, no co je este dolezitejsie, tak su dostupne informacie ako predchadzat fatalnym porucham, kedze aj inzinieri koncernu nie vsetko spravne navrhli, dimenzovali, co problem nastal u dodavatela dielov do prvovyroby. A k comu to je platne?Len mizerne percenta mechanikov vie zaobchadzat s diagnostikou, este mizernejsie percento vie aj spravne identifikovat zavadu, popripade odstranit skutocny zdroj chyby. A pritom maku take moznosti...

A HDi?
Tak tu mozu mechanici povatsinou cerpat iba z vlastnych skusenosti.Neni tych moznosti tolko...
Ze zacali s OBD nieco prepisovat? Neviem, mozno obmadzit otvaranie EGR.
Preco nebol priestor na odskusanie neviem, ale ak si ponahlal, nechcel tam nechat auto, tak kritika asi nebude na mieste.
A k tej dovere? Si zaplatil za nieco, tak nech sa teda vec riesi... Ono, myslim, ze si bol v jednom z tych, kde sa ludia vyznaju, ale samo, ze mozes skusit inde.
Po tom, co som sa tu uz daco nacital, tak myslim, ze je len par ludi, ktorym by som zveril svoje auto v pripade problemov a Radonice tam patria, dokonca sa utesujem, ze keby ma nieco postihlo cestou do prace, tak to mam po ceste

29.07.2016 22:48 - Re: jruze 2976394
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jsem rád za kritiku a i hodnocení i v blbí lakovně nechᚠauto tři dny (nebo zastavíš u vrat a během +- hodiny odjíždíš?)

Z toho plyne jen jedno : nechᚠauto tři dny na testování a dostaneš to tak jak to má být.- na to jsou dvě pořekadla : práce kvapná málo platná nebo to je za dobrotu na žebrotu (jde to na mou hlavu , ale dělal to kolega v mé dílně,dělám si zle u kolegy že se to takto nedá dělat,dělám si zle u zákazníků když to není jak má být protože jsme to neměli čas odzkoušet a to jen proto že chci vyhovět? super!!!)

Následující přiklad:,, auto mi někdy poškubává a i za jízdy zhasne.někdy to neudělá třeba 200-300Km , v jiném servisu mi chtěli měnit BSM a BSI" měl jsem na to čas od ČT večera do NE (přes víkend díly?) odjížděl v PA po opravě kabelíže k snímači otáček(popraskaná izolace+ roztažené piny mimo jiné),snímač spojky atd.. = opraveno,předáno na vyzkoušení,v případě problému dohledání popř. výměny dílu který by to mohl ještě v souvislosti s touto závadou dělat(v diag vše směřovalo na toto) nebo jsem mu měl vyměnit jednotky za 20000,- rovnou jako v tom jiném servisu kde vůbec neřešili kablíky,konektor atd..? nebo dát zkušební jednotky a naúčtovat zálohu na za ně a práci s konfigurací? Fakt jsem asi blbec(nebyl to stálej zákazník ten by asi dostal zápůjčku jednotek,ale i to obnáší čas a práci s připravením jednotek)

30.07.2016 09:52 - Re: jruze 2976431
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ja spis nechapu jak si nekdo muze dopustit misto vymeny EGR ho proste elektronicky vypnout (coz u DELPHI neni uplne mozne) a za par let se tu doctem jak je to auto na ho_no protoze ani po vymene egru to slate nefunguje ...


Martine EGR se nevypíná a ani nezaslepuje. a ještě k ktomu jestli jsem řekl 100 nebo 103 Kw je to prostě 2.0HDI to že delphi má 103 to ví asi každý včetně mne,nebo potom to může být 120Kw ale to je už jiný motor - je to jen slovíčkaření

30.07.2016 11:41 - Re: jruze 2976439
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jardo..je jedno jestli se vypina pomoci switche ,zaslepuje,upravuje mapa nebo jen vypina DTC to slovickaris ty..

30.07.2016 12:19 - Re: jruze 2976451
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
luboal napsal(a):
... Behem hodiny a pul a 3000,- v Radonicich jsem byl ujisten,ze se zadna chyba jiz neobevi ...

Mě to ale nepřipadá, že by zákazník dostal předem varování, že se kvůli nemožnosti testování úpravy může závada objevit znova. Něco tu nesedí.
Jinak jsem toho názoru, že když si zákazník vyžádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a když i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, nᚠzákazník, nᚠpán.
Ale není možný úpravu softu považovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil, repektive si to přímo nevyžádal. To je pak prasárna na hlavě mechanika.
A opět zdůrazňuju: Nikdo z nás u toho nebyl, nevíme jak zněla dohoda mezi zákazníkem a mechanikem, tak nemůžeme nikoho soudit. Hodně takových sporů vzniká chybou v komunikaci.

30.07.2016 12:33 - Re: jruze 2976454
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Jinak jsem toho názoru, že když si zákazník vyžádá třeba zaslepení výfuku a vytlučení oken, tak mu vysvětlím důsledky a když i přes to bude na zásahu trvat, tak mu vyhovím. Prasárna, neprasárna, nᚠzákazník, nᚠpán.
Ale není možný úpravu softu považovat za opravu např. EGR ventilu u zákazníka, který s tím předem nesouhlasil,


tak to nesouhlasim..pokud vim ze bych delal prasarnu tak ji neudelam...zakaznik nas pak neplati vzdy a u kazdeho
jinak souhlasim nebyl tam nikdo z nas

30.07.2016 13:08 - Re: jruze 2976457
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tak to nesouhlasim..pokud vim ze bych delal prasarnu tak ji neudelam...zakaznik nas pak neplati vzdy a u kazdeho
jinak souhlasim nebyl tam nikdo z nas


Je to jedno nebudu mu opakovat co mu kolega řekl a to slovíčkaření patřilo k 100Kw nebo 103Kw né tobě Martine.

30.07.2016 13:22 - Re: jruze 2976459
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Hlavně nikde nepíše, že by vypínal EGR. Jen že něco nastavoval přes OBD, to mohla být klidně kalibrace....

30.07.2016 14:28 - Re: jruze 2976464
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Hlavně nikde nepíše, že by vypínal EGR. Jen že něco nastavoval přes OBD, to mohla být klidně kalibrace....


".. zacal pres OBD neco prepisovat v ridici jednotce.." nezni jako kalibrace

30.07.2016 18:30 - Re: jruze 2976511
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Odesílatel: Jarda jruze Růžička
Předmět: Re: STK
Datum: 30.03.2016 15:15
To že zústávají nevadí - je ale horší že rozhodí kódy připravenosti.Díky tomu to neprojde do druhé fáze měření - než se srovnají(pokud se vůbec srovnají- dle školícího střediska se může stát že třeba už nikdy) může trvat i několik set Km.EGR zřejmě nějakým (a možná i funkčím) způsobem chodí,ale snímá špatně polohu.Toto jsme s kolegou vyřešili(ochcali) a mělo by (prochází) to projít přes emise bez problému.

Odpoveď na Vašu správu zaslanú 30.03.2016 14:25:
> Ahoj Jardo,
> obcas se mi rozsviti kontrolka motoru,auto jede uplne normalne,zadny nouzovy rezim,nic.Nekdy zhasla po 2-3dennim stani sama.Hlavne se rozsviti pri pozvolnem rozjizdeni.Koupil jsem OBD Scanner (takova zluta krabicka) a tim kody (P0488 a P0490) mazu.Myslis tedy,ze kody presto zustavaji nekde v pameti ridici jednotky a u emisi bych nemel sanci?Novy EGR mam ale zatim jsem ho nenechal vymenit,STK me ceka az v listopadu 2017.Jaky je Tvuj nazor?
> Diky,Lubos
-----------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růžička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 15:39
Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou že je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.

Odpoveď na Vašu správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
---------------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růžička
Předmět: Re:
Datum: 30.03.2016 16:33
Lepší je upravit jednotu - nezaprasuje se sání splodinama,do motoru jde víc kyslíku,motor má větší výkon,méně kouří.(u nás se měří jen kouřivost a ta je nižší)

Odpoveď na Vašu správu zaslanú 30.03.2016 16:26:
>
> Diky.Takze prilezitostne to necham vymenit.
> Odpoveď na Vašu správu zaslanú 30.03.2016 15:39:
> > Zůstanou v deníku(nevadí to) a ty kódy jsou že je chybná poloha EGR (snímání polohy EGR) - měla by stačit výměna - pokud ne musela by se přehrát jednotka ECU.
> >
> > Odpoveď na Vašu správu zaslanú 30.03.2016 15:26:
> > > Diky za odpoved.A co se s tim da delat?Pomuze vymena EGRu?Ty kody ukazuji na zavreny EGR.A hlavne,jestli zustavaji po vymazani v ridici jednotce.
> > >
> >
------------------------------------------
Odesílatel: Jarda jruze Růžička
Předmět: Re: Termin
Datum: 09.04.2016 22:48
Neměl by to být problém,ale ještě raději den dva před avolat a ověřit si to - zapsané to mám,ale kdyby se něco zamotalo.A kolem 11.oo - 12.oo jezdímě většinou na oběd asi by nám spíš vyhovovalo kolem 13.oo ???

Odpoveď na Vašu správu zaslanú 09.04.2016 20:22:
> Zdravim,chci se zeptat,zda mate ve ctvrtek 21.04. volny termin.Rad bych se u vas zastavil na diag a eventuell vymenu EGR(?) nebo radu.Jiz jsem vam to popsal 30.03.
> Trochu mam problem s casem,prijel bych az kolem 11.hod,nevadilo by to?Diky.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tak toto je komunikace pred navstevou Jardy Ruzicky.
Jako laik opravdu nemohu rict,co se ma na aute udelat,v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.
Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?Proste nemam poneti co se tenkrat upravilo.S autem jsem spokojeny,kody nemazu,a trochu se desim co jednou bude na STK.
Mimo jine;vstriky mi p.Ruzicka doporucil co nejdrive vymenit.Nechal jsem je premerit,jednou v CIT-Servisu a jednou u soukromeho kolegy (specialista na Citroen).Oba se divili,proc je chci menit,ze jsou ve velmi dobrem stavu.
Tak jsem nic nemenil a je na nich dalsich 10000km,celkem 47000.
P.S.
Panove,kvuli me malickosti se,prosim,nehadejte.

30.07.2016 21:11 - Re: jruze 2976544
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
luboal napsal(a):
Jeste k tomu slovickareni -Pri poznamce "normalni stovka" me to trrochu zarazilo,myslim,ze pokud se neco prepisuje pres OBD tak nejaky rozdil mezi 100KW a 103KW v ridici jadnotce bude,nebo ne?


rozdil je docela zasadni..100kw je siemens a 103kw je delphi ..jsou to zcela jine systemy a zcela jine jednotky ,vstrikovace rizeni motoru atd...
EGR tam ma funkci ne jen recilkulace vyfukovych plynu..velmu dulezitou roli hraje i pri regeneraci fapu a spuste jinych sinnosti motoru a jednotka s nim proste pocita a podle nej i ridi chod motoru
pokud EGR nepracuje jak mam nebo pokud ho nejaky "specialista" zaslepi nebo neudela sw v jednotce se vsim vsudy (coz zrovne u siemensu i delphi je docela problem) s jistotou se zanese FAP
u starych motoru bez fap a starych radovych cerpadlech to bylo vcelku jedno,ale od EURO4 je to uz komponent se kterym se hold pocita

30.07.2016 21:36 - Re: jruze 2976554
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Neďes mě inženýre Specialista mi Egr zaslepil, najezdil jsem od té doby cca 60 tisíc, v květnu jsme FAP prali (190000) a byl celkem čistý

30.07.2016 21:47 - Re: jruze 2976557
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu

nedesim bych si nedovolil....
no ono pokud se FAP ucpava tak moc pri amaterskem vyplachu nepoznas jestli jsou komurky pruchozi jak by meli nebo ne
zalezi take na spouste veci(stari,typ morotu,verze jednotky,typ jednotky,verze sw atd...)

30.07.2016 22:34 - Re: jruze 2976573
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
iba jedna vec mi na tejto historke nejde do hlavy - MAM NOVY EGR v KUFRU?
a naco ho mas v kufru a nechas mechanikov tunit riadiacu jednotku.?
tiez som laik ako ty, ale jednu vec viem 100%, ked sa mi pokazi suciastka, tak ju proste vymenim.
vlastne si prinutil mechanikov aby ty to nejak "ochcali? "a potom tu vypisujes ze ti to stale hadze chybove kody a publikujes sukromne emaily?



v podstate jsem pocital s vymenou EGR,mam novy stale jeste v kufru (obavany Delphi).MIL se ozve od te doby permanentne hned po nastartovani.
Jelikoz ale auto jede i nadale perfekt (jelo tak i pred zasahem p.Ruzicky) nelamu si s tim zatim hlavu.Kody P0488,0490 a casem se pridal 0401,nemazu,ignoruju.Spotreba stale 5,4 - 5,7/100km.
Je mi jasne,ze se EGR bude muset jednou menit a taky doufam,ze potom nebude problem na STK (11.2017)
a kody ze budou O.K.

31.07.2016 03:08 - Re: jruze 2976596
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Neďes mě inženýre Specialista mi Egr zaslepil, najezdil jsem od té doby cca 60 tisíc, v květnu jsme FAP prali (190000) a byl celkem čistý


Sice rejpeš ale i přesto : je to už tři roky a zřejmě bez problému= emise OK,FAP OK, motor OK - děkuji (nebo to po mně někdo předělával?)

31.07.2016 06:39 - Re: jruze 2976599
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
iba jedna vec mi na tejto historke nejde do hlavy - MAM NOVY EGR v KUFRU?
a naco ho mas v kufru a nechas mechanikov tunit riadiacu jednotku.?
tiez som laik ako ty, ale jednu vec viem 100%, ked sa mi pokazi suciastka, tak ju proste vymenim.
vlastne si prinutil mechanikov aby ty to nejak "ochcali? "a potom tu vypisujes ze ti to stale hadze chybove kody a publikujes sukromne emaily?

Nikdo nikoho nenutil,nepis blbosti!
Jasne jsem rekl,ze jsem pocital s vymenou.Poradne cti!!
A kdyz uz jsem u odbornika,tak ten snad vi,ze je lepsi EGR hned vymenit.Proc ho tedy nevymenili?
Pokud ti rozumim,umis to udelat sam.Ja takovy machr nejsem.
Servus.

31.07.2016 08:11 - Re: jruze 2976621
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
vymenim znamena ze to dam niekde vymenit (sa tym nezivim, a tiez nemam na to), neviem kolko ta stalo to auto ale koli 130E ventilu ho hadam nedam v servise upravit takto,
cela pointa je skor o tom ci ti to bolo od servisu vopred vysvetlene ake su moznosti
1. vymena ventila
2. ochcani...

to povazujem za najdolezitejsie, ci si proste suhlasil s verziou 2
PS=snazim sa nepisat blbosti ale tvoj ventil v kufru ma nakopol sem napisat

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator