Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 188 189 190 191
07.11.2019 21:37 - Re: Koupě Citroenu C5 3246778
Patrik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 6
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Patrik napsal(a):
Ahoj, díky za reakci. 1 majitel řečeno v ČR. Díky i za vyjádření k servisování… Nechci vytvářet vlny, jde mi o osobní info at nevymýšlím kolo, tak klidně reference i do sz pokud chcete, děkuji předem. P.


Ještě mne napadlo, pls jak jste spokojeni s rádiem a jeho ovládáním přes display? Temn můj kus nemá vůbec radio a místo něj je tam záslepka... kdyby místo té záslepky aspon dali vysouvací držáček na kafe... nejde to nějak doladit treba z jiného auta, kde to mají? Ten "kaslík" musí být asi normovaný pro radio, ... nebo se pletu a rádio tam je jen schované za tou záslepkou?
Pls, má kombi IIIg. otevírací zadní sklo na dveřích od kufru?
A ještě , pls tip u koho a za kolik namontovat tažné zařízení, chci na kouli vozit kola....
Díky všem .

08.11.2019 08:31 - Re: Koupě Citroenu C5 3246832
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16801

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to radio sa vola smeg

sklo otvaracie nema
tazne by som daval original

12.11.2019 06:55 - Re: Koupě Citroenu C5 3247264
jozz
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 40
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte, viete mi niekto preverit:
VIN:VF7RWRHF8AL504134
Dakujem

13.11.2019 05:33 - Re: Koupě Citroenu C5 3247385
Patrik
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 6
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to radio sa vola smeg

sklo otvaracie nema
tazne by som daval original

Díky,
+ tak pevné tažné jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáže... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky

13.11.2019 06:14 - Re: Koupě Citroenu C5 3247387
konqui
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 202
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Patrik napsal(a):
Díky,
+ tak pevné tažné jsem objednal origo, servis si za něj řekl 15,000,- vč montáže... trochu jsem zbledl, ale asi nemám moc alternativ.
+ z té navigace jsem tulpachový,. funguje Citroen update zdarma po dobu 5ti let? A je to aspon trochu aktuální? Stejně bych nejraději dál jezdil na Waze... jde jí tam doplnit a jak?
Díky


15k za pevné tažné? WTF? Za 10k odnímatelné i s montáží....Ty pevné vypadají hnusně...

18.11.2019 21:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3248001
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem,
jak bych jen začal? Měli jsme doma celkem 4x BX, jednoho jsem si nakonec nechal jen tak pro radost. Abych ho neničil, koupil jsem si před 3 lety "na zimu" Xantii (to jsem sotva nastoupil do práce chtěl jsem C5 I, ale na tu nebylo). Jak je patrné, mám jí stále. Vzhledem k tomu, že to auto je chudák, hlavně trubky v dost katastrofálním stavu, první neštěstí mě potkalo v červnu. Opravoval jsem to sám. Vyměnit co je třeba nemám pořádně kde. I tak cena, vzhledem ke stavu kastle je moc vysoká. Má to taky skoro 320 000 km a předchozích 13 let to auto mělo minimální údržbu. I když je mi ho moc líto, na tom se nedá stavět. Pokud je něco dokurvený a navíc bylo lehce nabouraný, nikdy se z toho neudělá pěkný auto. Leda do haly a na léto, jinak to stejně půjde do háje za 2 zimy. Navíc taky bezpečnost, když na silnici potkávám to, co potkávám. A tak dále...
A teď už se konečně dostávám k tomu, proč píšu. Pomalu koukám po něčem novějším, něčem, čemu se nikdo nestihl pomstít, nestihlo to shnít, nemá to 5x objetou zeměkouli a na tachometru nic. Prostě to alespoň ještě jednou musí být Citroen s hydrou a volba padla na C5 III (X7) Tourer Exclusive a to buď 2.0 HDi, nebo 2.2 Hdi. Sen o C6, nebo C5 v šestiválci nechám zatím být. Pročítal jsem si podrobněji zdejší diskuze a velmi jste nahlodali mojí předchozí jistotu.
Jak jsem psal, chci něco, co nebude víc v servise, než jezdit. BX i Xantia sloužily vždy dobře a to se jim všem pomstil nejeden dobrák. Ani jedo z BX, co jsme měli a Xantia nebyly krasavci, asi každý mělo menší, či větší nehodu atd... I tak ale věrně s běžnou údržbou sloužily. Opravovalo se málo co. A nikdy ani jedno z těch aut nepřijelo na odtahovce. A nikdy se nikomu z opravy neprotočily panenky.
Momentálně mám vyhlídnutou C5. Je to 2012, 2.0 HDi 120 kW Manuál Tourer Exclusive. Najeto má víc, než bych chtěl a to asi 236 000 km, ale zase je to spíš novější kus. Přijde mi, že 2012 a novější moc k vidění není. Měla stále autorizák a je tam protiúčtem, kupováno a servisováno u stále stejného dýlera. Nechvátám, ale prostě je to přesně to, co bych chtěl. Jasná historie auta, výbava, vše, neviděl jsem to zatím, ale snad je nedokurvený a neshnilý.
Zde jsem si ale přečetl pár věcí, které mi udělali vrásky na čele. A já bych si rád ještě poslechl, jestli je to s touhle generací fakt tak strašný? Chápu, každej kus je originál... Mě se to auto líbí a předchozí generace je už fakt hodně letitá. Já to auto chci na 10 let určitě, jestli to nehodím na hrušku žejo. Nestřídám věci, najezdím autem za rok tak 12 000 km, takže můj nájezd za 10 let není nic extra velkýho.
Fakt mě tedy zajímá pár věcí:
1. Životnost těch pístnic je fakt tak mizerná a jsou tak citlivé na zacházení s autem a poserou se, když se to zvedne a nepovolí se víčko na LDS nádržce? Budou prostě téct, nebo se brzo podělají úplně? U BX a Xantie o těch pístnicích člověk ani neví a přežijou auto. Na BX jsem měnil zadní, prooxidovala skrz (hliník).
2. Co ta pojebaná elektrická ručka u manuální převodovky? To jako až zahnijou lanovody a že jsem je měnil na mnoha autech, tak jí koupím celou za 30 000 Kč? To je vtip?
3. Od prvopočátku HDi se říká, že vstřiky nevydržej dlouho atd... Na Xantii jsou na 99 % původní a nikdo na ně přesně 317 000 Km nešáhl. Už jako budou ty Delphi na X7 po tomhle nájezdu ko, nebo mám čekat to, co na Xantii, že to bude mít přes 300 a nebude to problém?
4. Turbo na Xantii má bez šáhnutí to, co vstřikovače. Tady vydrží taky tolik, nebo s tím taky nemám počítat?
5. Četl jsem tu, že na X7 shnijou trubky rychlostí téměř blesku. Chcete mi říct, že když koupím 7 let starej vůz, tak mám počítat s tím, že 10 let ty trubky už nevydrží i když se o to plánuji velice poctivě starat? Na BX jsou skoro 30 let a jsou pěkný. Na Xantii moc pěkný nejsou, ale 20 let bez údržby a zatím jen jedna úplně ko. A to prosím ta, co je v motoráku skoro nejvejš a nejkratší.
6. Předpokládám, že hydraulický čerpadlo je tu nejmenší problém, ale to mám čekat, že se podělá kdy? Na BX a Xantii pomalu nevím, že tam nějaký je. Nikdy mu nic nebylo.
7. Spojka s dvouhmotou čekám, že pokud nebyl dělaná, o moc víc, než 236 000 km to nedá, Na Xantii asi původní spojka, která jsem si o 35 000 km zpět při koupi říkal, že je potřeba udělat a jezdím s tím furt a i když je mizerná, neklouže a myslím, že zatím nehrozí závada.
Nevím, na co jsem zapomněl, ale jsem z tý X7 teď nějak vyděšenej. Jsem zvyklej si na autě většinu věcí dělat sám, mám i Lexii. Mechanici se mi většinou jen pomstili. Nejsem automechanik, ale zase bez zkušeností taky ne. Chci jen pěkný auto na moc let. Něco, co budu moct udržovat v pěkným stavu, ne jen zachraňovat z hrobu. Auto vždy potřebuje nějaké opravy, ale chci jezdit spolehlivě a beze strachu kdy se co drahýho podělá. Do teď jsem měl všechno za pár šlupek a jezdilo to dobře. Vážně si koupím už celkem dražší auto a budu jen furt řešit závady? Mám z toho teď takový pocit. Zkušenosti s C5 nemám vůbec. Ale vždy jsem myslel, že jsou to nadprůměrně spolehlivá auta (i Xantie a BX to byly). S výbornou antikorozní úpravou i trubek, hlavně trubek. Kastle držela skvěle i na BX.
Doufám, že se ten román někomu chtěl číst, ale moc děkuji všem, kteří mi nějak konstruktivně odpoví, nebo se spíš vyjádří.

Včera 07:41 - Re: Koupě Citroenu C5 3248065
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 684

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Skúsim tak v skratke ako bývalý majitež C5 III (X7), auto som mal 9 rokov a stále žutujem, že som ho musel opusti
1. Pokiaž dávaš bacha pri dvíhaní auta na zdvihák, nemal by by problém. Mne odišla PP a asi to bol problém autorizovaného servisu, lebo ja som vždy dával auto na zdvihák v hornej polohe a nikdy nebol problém.
2. Nemal som s ňou nikdy problém, skôr som mal problémy so zadnými brzdičmi (odišli páčky ručnej brzdy)
3. Mám v okolí pár 2.0 HDi od 200 - 350 tis a neviem o tom že by menili vstrekovače.
4. to isté čo 3.
5. Ako som sledoval, problém má len jedna trubka - hlavná tlaková od predu do zadu. Podža všetkého je z odfláknutého materiálu a často prdne v držiaku za nádržou. Osobne by som preventívne vymenil za niečo kvalitnešie. Ostatné trubky som mal vždy OK.
6. Pokiaž nebudeš prelieva LDS, čerpadlo nebude ma problém.
7. ažko poveda, všetko záleží na štýle jazdy.

Dnes 15:35 - Re: Koupě Citroenu C5 3248189
Burys14
Město: Luka nad Jihlavou, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (66kW) Počet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Moc děkuji za odpověď. My jsme spolu dokonce mluvili po telefonu. Bohužel už byla Vaše C5 prodaná. Ten světlý interiér jsem si zamiloval. Nikdy bych se nebál něco koupit méně, než Vaše auto a to jsem ho ani neviděl na živo. Věřím, že ta byla v absolutním pořádku. Navíc ten záznam historie auta. To už mi hlava nebrala Perfektní! Mě dnes konečně volal dýler, že už sehnal majitele, tak to zítra omrknu. Zatím je to asi druhá nejlepší nabídka, co jsem za dlouhou dobu objevil po té Vaší. S C5 chci jezdit, na práci mám BX, tomu musím trochu vrátit zašlý lesk. Tak snad se rozhodnu dobře.

|< < 1 ... 188 189 190 191


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator