Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
Burys14
22.11.2019 19:45 - Re: Koupě Citroenu C5
Za?iato?n?k
Včera jsem to viděl, všichni byli vstřícní, dokonce i prodejce, kterého jsem zabavil na hodinu a půl. Vyhodili kvůli mě z dílny C6, na který jsem si málem vykoukal oči. Auto jsem si nechal zvednou a zkontrolovat to nejdůležitější na jejich diag. Měl jsem i svoji. Myslím, že nejsem úplně nezkušený, co se týká aut i jejich kupování a možná jsem ani skoro na nic nezapomněl. Řekl bych asi, že je to typ vozu, který stočíte o kilo, nebo víc a těžko vám na to běžný člověk přijde. Auto tam bylo tak, jak ho majitel dovezl. Jezdil s ním na pravidelné kontroly a vždy se servisovalo tam. K autu mám kompletní seznam prací od koupě až do teď. Viděl jsem i fotodokumentaci naprosto lehké nehody na zadek. Vše bylo opraveno a nenašel jsem ani měřičem barvy, který jsem si vzal odchylku od originálu na 5. dveřích. Jinou nehodu, než tenhle ukanec jsem neviděl a není žádný záznam v servise. Nejpodstatnější oprava byla asi výměna startéru, jinak prakticky jen údržba a spotřební díly. Je tam i rok stará baterie (současně se startérem).
Pár drobností jsem ale našel. Pokud by se někomu zdálo, že něco drobnost není, prosím zpravte mě o tom:
1. Rozvody mě čekají (to jsem čekal)
2. Poznal jsem vůli na přední nápravě. Pravé kolo více, levé méně. Je to jakoby spodní čep (je tam nějak na 3 šroubech). Ty víceprvky moc neznám, tak nevím, jak se přesně nazývá. Takový ekvivalent spodního čepu na rameni třeba na BX, co jsem měnil. Obě sady gum jsou ale sjeté rovnoměrně, mě se tenkrát na vnitřku sjeli na drát za 1000 km. Ale víceprvek nevím, jak se chová.
3. Zvedl jsem auto do vrchní polohy a zpět se mu moc nechtělo (zadek). To znám ze svých strojů, ale já když se tomu nechce zakvedlám táhlem a je to. Tady to bylo horší. Na zvedáku jsem viděl, že kloubek ke korektoru (mám za to, že je to korektor) uprostřed je dost rezavý a bude to asi jen zatuhlé. Nemyslím, že je to něco vážnějšího. Ale vlastně mě až zarazilo, jak rezavý celý ten díl je, to snad nemám ani po 30 letech na BX. Asi dobrá povrchovka no...
A to je asi celé. Jinak se vše jeví naprosto v pořádku. S dvouhmotou též nemám zkušenosti, ale žádný pazvuk, či změna zvuku při sešlápnutí spojky. Jede to taky normálně. Klasický test na spojku úplně v pohodě, myslím, že by žít mohla ještě. Neměl jsem pocit, že by byla na konci života. Vše, co jsem zkoušel fungovalo. Auto vypadá moc hezky i ze spoda, krom výše popsaného absolutně bez koroze. Kryty nechybí atd...
Pána znají za ty roky velice dobře, jezdilo to údajně převážně dálky do zahraničí, nájezd tak 30 000 km ročně. Takže bych věřil, že tohle autu svědčilo. Všechny servisní úkony byly dodržovány. Škoda jen, že i olej po 30 000 km. Ale snad to pro tenhle motor není tak kritické, jako pro pédéčka. Já přejdu na kratší interval, ale i na kratší cesty.
Na základě drobných objevených problémů jsme lehce upravili cenu a plácli si. Takže teď řešíme papíry.
Pokud vše klapne, tak snad jsem vše odhadl dobře auto mi bude spolehlivě sloužit. O to mi jde nejvíce. Skvělá je ale ta historie, kterou vím. Moc lepších nabídek s tímhle rozpočtem bych asi nenašel v budoucnu.
Rozhodně nemám pocit, že by třeba někdo něco skrýval.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator