Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 X7 alias C5 III
|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 > >|
16.12.2013 00:57 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646613
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
veverka69 napsal(a):
se zmradem z brzd jsem se u X7 setkal normalne, ale je pravda, zejednak bydlim na upati hor a co chvili jedu nahoru. Tam si pak brzdy zacvici. Melo by to byt tak, ze protacejici se kolo je brzdeno a tim se pres diferencial prenasi sila na kolo s vetsi prilnavosti. Na rozdil od Drivejsich systemu EDS od VW na T4 kde fce fungovala od minimalnich otacek, je treba tady slapnout na plyn jako tele, abys dal systemu vedet, ze se kolo protaci a zacal neco delat. Kupodivu, kdyz se budes snazit jet jako clovek s citem- vyjedes mene jako to tele


No X7 nemám,ale jak 2.2 HDI 98Kw , 125 Kw tak 2.0 HDI mi na sněhu,v bahně funguje tak že i na volnoběh protiskuz funguje a pokud jedu rychleji a úmyslně chci dostat auto do smyku tak mám smolíka - na blbnutí si musím vypnout tuhle vymoženost

12.08.2015 10:32 - Re: C5 X7 alias C5 III 2850383
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravim
Mal som vcera moznost najazdit par 100km na c5 x7 2011 1.6hdi s pruzinamy. A to auto ma dostalo. Tie jazdne vlastnosti su o poznanie lepsie ako na mojej starsej c5, az teda na to, ze po jamach v zakrute mi odskakoval zadok. Pneumatiky neriesim, tie piskali v skoro kazdej zakrute. Po dialnici auto prijemne hojdalo ako na hydraulike. Nemohol som tomu uverit. Ze mam pruziny som zistil az ked som sa vratil, musel som pozriet pod blatnik, lebo mi to neslo do hlavy. Auto tlmilo jamy jemnym buchnutim, len aby dalo cloveku vediet, ze po niecom presiel. Dalej to ma fakt pekny a pouzitelny interier, to je oproti c5 II priam intergalakticky krok dopredu. Celkovo mi to auto prislo dost kvalitne, malo sice 4 roky, ale najazdene 200t km a nikde nic nevrzgalo. Riadenie bolo zo zaciatku neuveritelne preposilovane, ale na dialnici pekne stuhlo a bola to parada. Ma taktiez podla mna o dost kratsi polomer otacania, lebo po dlhej dobe nebol problem niekam vojst predkom na prvy krat. A ze je to velke auto. Je asi o nieco dlhsie, ked sa clovek pozrie dozadu, je to ako pozerat do tunela Nic pre ludi s fobiamy. Tak a teraz mozem plynulo prejst k minusom. Zacnem najvacsim. Radio. Bolo to na MP3 a bola to fakt hroza, tu sa zda sa pokrok v citroene zastavil. Taktiez, aby sa nahodou nedalo vymenit, bolo na nom ovladanie snad vsetkeho okrem stieracov. Dalsie minus je motor 1.6HDI. Musim povedat, ze ma prekvapilo, ze celkom dobre taha tak do 110km/h. Jeho maximum je ale 170, viac to neslo. S autom si celkom pekne poradil, ale nevidim zmysel si ho kupovat. Po dialnici mal totiz spotrebu skoro 7 litrov (tempomat 140 takmer cely cas, kde tocil 3100 otacok na 5 prevodovy stupen). Taku spotrebu mam na 2.0i benzine a 103kw (toci 3500), a urcite nekoncim pri 170. Motor taktiez daval o sebe vediet tym, ze ked som mal nastartovane a pustil som volant, triasol sa. Taktiez boli vibracie aj v rychlostnej pake a pedaloch. Mozno po okreskach naozaj ma spotrebu 4 litre, ale naftak je vacsinou urceny na dialnicnu jazdu. Tento je ale asi vynimka. No a posledna vec, to ale nie je minus. Moja C5 ma este vela roznych svojskych citroenovskych rieseni (napr hydraulika, ale aj natacanie svetlometov je super). Toto auto je naozaj nemecke. Nemalo sice hydrauliku, co by mi tu ani tak nevadilo, ale napr. to prisvecovanie do zakrut je tu riesene tak, ze sa z boku svetlometov zasvieti pridavne svetlo a hotovo. Viac sa mi pacilo riesenie z mojej c5, je to stylovejsie. Takze celkovo ked to zhrniem, je to dobre auto. Osobne si ho ale urcite nekupim, pretoze nema rozumny benzinovy motor. Keby mal (napr 2.2 od peugeota a 120kw), urcite by som o nom premyslal.
PS: Este som zabudol, ma fenomenalne spatne zrkadla. Na starsej C5 vyzeraju spataky ako hrackarske, su male a dizajnovo sa moc nepodarili. Tu su ako na kamione a vidite miestamy viac, ako treba

12.08.2015 10:39 - Re: C5 X7 alias C5 III 2850384
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
@Devilian len a opravím, že X7 má natáčacie svetlomety - samozrejme musíš ma bixenóny. A to extra prisvietenie do zatáčok je hlavne do križovatiek, kde sa rozvieti extra žiarovka v svetlomete - vežmi vežké plus.

12.08.2015 11:54 - Re: C5 X7 alias C5 III 2850408
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Aha, to som nevedel. V tom pripade je to super. Je pravda ze to bola social vybava a vela toho tam nebolo. Ale je dobre ze uz aj nizsie vybavy maju takychto pomocnikov.

12.08.2015 18:16 - Re: C5 X7 alias C5 III 2850616
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Devilian napsal(a):
Aha, to som nevedel. V tom pripade je to super. Je pravda ze to bola social vybava a vela toho tam nebolo. Ale je dobre ze uz aj nizsie vybavy maju takychto pomocnikov.

@Devilian no neviem ja som z benzinu vylieceny, nadlho, nechcem povedat navzdy.....
dnes som dosiel domov po dialnici a svietilo po 60km 4.9l, tempomat 120, co viac si priat, tankujes po 1000=1200km
a nabuduce sa prevez na 2litri a napis taku peknu recenziu

13.08.2015 09:23 - Re: C5 X7 alias C5 III 2850801
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja som to nemyslel zle, negativne vidim len ten motor 1.6hdi. 2.0HDI dava zmysel a po dialnici urcite netoci cez 3000 otacok. Za tymi negativamy si stojim, a co sa tyka dialnice, tam je to automatika, 140 a tempomat, robim to tak na vsetkom. Na dialnici je totiz dost nuda a ked clovek obcas potrebuje nieco predbehnut, nezaspi ale dava pozor. Ja viem ze vsade pisu, ze 1.6HDI je usporne. Uz ale nepisu, ze musis na dialnici jazdit max 110, aby tomu tak bolo. Ten 2.0HDI ja jednoznacne vidim ako najlepsi kompromis medzi spotrebou a vykonom. Keby som bral naftu, bral by som ho tiez. Najradsej by som ale bral 3.0V6 alebo aspon 2.2i, ktory sa zial z nejakeho dovodu z peugeota nedostal do c5.

14.08.2015 00:41 - Re: C5 X7 alias C5 III 2851036
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Devillian má pravdu v tom, že nějaký silnější benzín do c5 by byl super - bud ta 2.2 nebo dvoulitr s turbem. Kdo by chtěl šetřit tak hned do LPG a není co řešit. To bych bral hned všemi deseti. Samozřejmě 6-ti rychlostní převodovku.Dodnes nepochopím proč tu 2.2 nedávali do c5, když 407 ji měla. Diesel jo - benzín ne. Neuvěřitelné....

Jinak si myslím, když odhlédnu od výrobních vad, že ta 1.6 Hdi je pro klidné a nenáročné řidiče dostačující volba. Ne každý potřebuje po dálnici víc jak 120, a na okreskách bude spotřeba líbivá.

14.08.2015 19:41 - Re: C5 X7 alias C5 III 2851361
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
1.6 HDi v C5 (a už II nebo III) na dálnici hlavně chybí 6ti rychlostní převodovka, přitom Peugeot ji ke stejnému motoru třeba do 5007/5008 dává.

15.08.2015 04:40 - Re: C5 X7 alias C5 III 2851493
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
to je další věc kterou nepochopím do smrti....
407, potažmo 50xxxcosi je o třídu horší auto a má o třídu lepší motory a převodovky.... někdo je za debila.....

15.08.2015 11:37 - Re: C5 X7 alias C5 III 2851510
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě by zajímalo, jestli to pružinové pérování má nějakou specialitu nebo se ho jen podařilo tak dobře naladit. Už v nějakém novinářském článku jsem četl to co píše Deviant, že je srovnatelné s hydraulikou. Pokud by bylo tak komfortní, taky by to muselo houpat jak amerika a stejně se to i naklánět v zatáčkách.

15.08.2015 12:05 - Re: C5 X7 alias C5 III 2851511
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neni ani nahodou srovnatelne s hydraulikou

mam tu jednu cestu najazdenu hodne, sadnutim do pruzinoveho auta tam objavujem nepoznane (nehovoriac o nemoznosti zdvihnutia a sediacej prdeli po nalozeni)

a tie motory - to je proste peugeot, ich snaha je pochovat citroen, co sa im uspesne asi dari

05.02.2016 17:04 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916018
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...tak jsem prostudoval téměř celé vlákno, pořád nejsem přesvědčený, zda moji C5II vyměnit za C5III. Včera jsem projížděl zánovní 1,6HDi. Bez ohledu na motorizaci mě auto nijak neoslnilo, čekal jsem nějaké WOW! a nic nepřišlo. Prostor se nám smrsknul, méně místa i na zadní sedačce (tvrdil syn). Jasně, bylo to příjemné, mládí vpřed, ale pořád mi to leží v hlavě...
Prosím někoho, kdo prodělal stejný přechod jako mám v plánu, o krátký komentář...děkuji

05.02.2016 17:30 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916039
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Pokud mᚠauto v pořádku, neměň.

05.02.2016 18:17 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916049
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Tak tak.. Spoustu užitečných věcí do trojky už nedali, menší prostor, ceny dílů, atd.. Pro mě osobně je mínus i "německost", už to není tak odlišný od velké většiny ostatních aut, jako jedničky a dvojky.. Neni náhoda, že srovnatelný dvojky s trojkama stojí přibližně stejně, už jsem viděl i levnější +/- stejně vybavený trojky oproti dvojkám..

05.02.2016 19:14 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916061
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som kvoli tomu vnutornemu priestoru volil C6, tiez som sa nejako nevedel zmierit s tym tesnym interierom

kazdopadne si musis sam rozhodnut ci ti to vyhovuje a dokazes to prejst

co sa tyka podvozku - ak nepojdes do pruzin, stale si myslim ze je na tom dost lepsie ako C5 1 a 2, to ze je viacprvkova naprava sice znamena ze sa moze viac veci pokazit, ale stale tvrdim ze ta naprava je bitelna a vydrzi

05.02.2016 19:22 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916063
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Auák mi jezdí, sice vyhřívání sedačky už nefunguje a vůbec celá sedačka řidiče se nějak kymácí dopředu-dozadu(prý jsou povolené nějaké nýtované spoje co nejdou spravit, říkali u citronů).
...to jako vážně žádné plusy ?
Těšil jsem se na jaro, že si udělám radost; jsem z toho vážně rozmrzelý. Má smysl se ohlížet po DS5?

05.02.2016 19:36 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916066
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak ozelies hydrauliku .... co je asi najvacsi kamen urazu s prechodom na ine auto

DS5 je pekna hracka ale s tym miestom vzadu nie som si isty, ale podvozok je beton

05.02.2016 20:00 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916080
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...v tom případě jedna cesta vyloučená...takže vlastně hledáme nejmenší zlo?
To je teda situace, asi nakonec ušetřím. Pohodlí je pro mě priorita.

05.02.2016 20:03 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916081
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v tomto pripade fakt len skusit ci niektora lepsie varianta interieru ta neoslovi a hladat nieco po facelifte x7

pripadne ta C6, ale tam treba pocitat s velkym motorom a spotrebou ... a tiez inym servisom
tu ale mozem potvrdit ze deti vzadu / nakladat do sedacky je uplne parada ...

05.02.2016 20:15 - Re: C5 X7 alias C5 III 2916094
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
budu se držet dál cesty C5 jak říkáš, 'až mi něco padne do oka'

|< < 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator