Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 X7 alias C5 III
Devilian
12.08.2015 10:32 - Re: C5 X7 alias C5 III
Za?iato?n?k
Zdravim
Mal som vcera moznost najazdit par 100km na c5 x7 2011 1.6hdi s pruzinamy. A to auto ma dostalo. Tie jazdne vlastnosti su o poznanie lepsie ako na mojej starsej c5, az teda na to, ze po jamach v zakrute mi odskakoval zadok. Pneumatiky neriesim, tie piskali v skoro kazdej zakrute. Po dialnici auto prijemne hojdalo ako na hydraulike. Nemohol som tomu uverit. Ze mam pruziny som zistil az ked som sa vratil, musel som pozriet pod blatnik, lebo mi to neslo do hlavy. Auto tlmilo jamy jemnym buchnutim, len aby dalo cloveku vediet, ze po niecom presiel. Dalej to ma fakt pekny a pouzitelny interier, to je oproti c5 II priam intergalakticky krok dopredu. Celkovo mi to auto prislo dost kvalitne, malo sice 4 roky, ale najazdene 200t km a nikde nic nevrzgalo. Riadenie bolo zo zaciatku neuveritelne preposilovane, ale na dialnici pekne stuhlo a bola to parada. Ma taktiez podla mna o dost kratsi polomer otacania, lebo po dlhej dobe nebol problem niekam vojst predkom na prvy krat. A ze je to velke auto. Je asi o nieco dlhsie, ked sa clovek pozrie dozadu, je to ako pozerat do tunela Nic pre ludi s fobiamy. Tak a teraz mozem plynulo prejst k minusom. Zacnem najvacsim. Radio. Bolo to na MP3 a bola to fakt hroza, tu sa zda sa pokrok v citroene zastavil. Taktiez, aby sa nahodou nedalo vymenit, bolo na nom ovladanie snad vsetkeho okrem stieracov. Dalsie minus je motor 1.6HDI. Musim povedat, ze ma prekvapilo, ze celkom dobre taha tak do 110km/h. Jeho maximum je ale 170, viac to neslo. S autom si celkom pekne poradil, ale nevidim zmysel si ho kupovat. Po dialnici mal totiz spotrebu skoro 7 litrov (tempomat 140 takmer cely cas, kde tocil 3100 otacok na 5 prevodovy stupen). Taku spotrebu mam na 2.0i benzine a 103kw (toci 3500), a urcite nekoncim pri 170. Motor taktiez daval o sebe vediet tym, ze ked som mal nastartovane a pustil som volant, triasol sa. Taktiez boli vibracie aj v rychlostnej pake a pedaloch. Mozno po okreskach naozaj ma spotrebu 4 litre, ale naftak je vacsinou urceny na dialnicnu jazdu. Tento je ale asi vynimka. No a posledna vec, to ale nie je minus. Moja C5 ma este vela roznych svojskych citroenovskych rieseni (napr hydraulika, ale aj natacanie svetlometov je super). Toto auto je naozaj nemecke. Nemalo sice hydrauliku, co by mi tu ani tak nevadilo, ale napr. to prisvecovanie do zakrut je tu riesene tak, ze sa z boku svetlometov zasvieti pridavne svetlo a hotovo. Viac sa mi pacilo riesenie z mojej c5, je to stylovejsie. Takze celkovo ked to zhrniem, je to dobre auto. Osobne si ho ale urcite nekupim, pretoze nema rozumny benzinovy motor. Keby mal (napr 2.2 od peugeota a 120kw), urcite by som o nom premyslal.
PS: Este som zabudol, ma fenomenalne spatne zrkadla. Na starsej C5 vyzeraju spataky ako hrackarske, su male a dizajnovo sa moc nepodarili. Tu su ako na kamione a vidite miestamy viac, ako treba

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator