Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 14 > >|
27.11.2012 22:50 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526242
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
ETA jako značka je furt, ale je to šmejd in čína. tak jako většina věcí

27.11.2012 22:59 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526243
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
no hlavně, že se držíte tématu, děkuji

28.11.2012 07:14 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526270
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já si myslím, že tato diskuse je zbytečná. Podobné vášně byly kolem katalyzátorů a 20 let to už nikoho nevzrušuje.
Jen je mi divné (už jsem to tu dříve psal), že mne předjíždí očividně nové modely BMW, Audi, Mercedes... a při akceleraci se z nich kouří jako z Tušimic. Majtělé těchto aut přitom jistě nepatří do kategorie lidí, kteří by si dělali do výfuku díry šroubovákem, aby to líp znělo.

28.11.2012 10:39 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526295
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Chápu to tak, že tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejšímu a standartnějšímu řešení. Stále se tu řeší, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho až moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, než je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Již nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH používají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějších systémech, než je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyšší účinností a s podstatně jednodušší údržbou. (netřeba žádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba žádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údržby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůže prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.

28.11.2012 11:09 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526297
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
Chápu to tak, že tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejšímu a standartnějšímu řešení. Stále se tu řeší, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho až moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, než je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Již nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH používají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějších systémech, než je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyšší účinností a s podstatně jednodušší údržbou. (netřeba žádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba žádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údržby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůže prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.


To mᚠasi pravdu,ale asi to bude dražší a pro danou účinnost i rozměrné - a hlavně z tebe potom dostanou míň peněz - a ty 3.L nějakého sajrajtu výrobně nestojí 3500,-,repas FAP (u nich) také nestojí výrobce takovou raketu a někdo musí nějak zaplatit vývoj a vše kolem (a nejen zaplatit )


28.11.2012 14:01 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526336
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
Již nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH používají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějších systémech, než je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyšší účinností a s podstatně jednodušší údržbou. (netřeba žádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba žádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údržby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůže prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.

Kdyby motor v autě běžel pořád jen na 2000 otáček při konstantním zatížení a teplotě, taky by to fungovalo jednoduššeji.
Ale motor ata se pohybuje v hodně širokém spektru režimů (1000 km nonstop po dálnici, pak měsíc popojížďky po městě...) a to dělá trochu problémy.

28.11.2012 17:48 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526423
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Kdyby motor v autě běžel pořád jen na 2000 otáček při konstantním zatížení a teplotě, taky by to fungovalo jednoduššeji.
Ale motor ata se pohybuje v hodně širokém spektru režimů (1000 km nonstop po dálnici, pak měsíc popojížďky po městě...) a to dělá trochu problémy.


Aáááá.... panáček ví, kde beru inspiraci...

29.11.2012 01:36 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526611
jardda
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nejsem nějaky ekolog ale pokud eloys vydrži to co má je to ok. V práci mě trošku prudí tam leju ADblue každý týden

25.12.2013 22:35 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650260
Poffa
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 282
99 Poslat soukromou zprávu
.link. Ináč som zvedavý na políciu ako to hladá.

25.12.2013 23:19 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650269
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No,chtěl bych vydět ty přístroje za pár desítek korun na zjištění,zda auto má funkční fap nebo ne,myslím že správná diagnostika k danému modelu aut ano,ale to by na technické museli nakoupit,myslím,že neexistuje univerzální pro všechny modely,nebude to asi tak jednoduché,jestli to není vypuštěnej bubák i když poslední dobou je to v novinách i televizi dost často na přetřesu.

25.12.2013 23:25 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650277
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to lacne zariadenie sa vola OBD scanner a vie si s nim precitat zakladne veci o stave fapu

25.12.2013 23:31 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650283
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Aha,tak dalece mé znalosti nesahají,jestli mohu pro upřesnění,co vše ukazuje?

25.12.2013 23:34 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650284
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
v skratke: .link.

25.12.2013 23:48 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650285
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zajímavá mašinka,jde ještě o to,zda to budou mít všechny technický.pochybuju o tom,že by to měl každý policajt při silniční kontrole,ale poprask by to byl pěknej,počítám,že by jezdila půlka aut.

25.12.2013 23:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650290
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak u nas na emisnej to maju a vsetky auta myslim od 2005 iduce na emisnu, sa uz napajaju na obd (pri najdeni chyby automaticky neprejde)

a obd scanner je lacna zalezitost, takze je absolutne najmensi problem vybavit tym policajtov

26.12.2013 00:03 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650293
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To mᚠpravdu,když je to tak laciné,proč by to neměli mít policajti,ti by to braly poctivě,tady u nás jsem ještě nikoho neslyšel,že by mu měřily zda má fap,sám jezdim každé dva roky a také ne,pravděpodobně na to kašlou,nebo to ještě nemají.

26.12.2013 00:11 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650296
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
policajti som si neni isty tym ze to maju - skor myslim ze nie ... a emisie u vas rovnako nejsom si isty
viem len v sr, kde to maju na emisiach, policajti nie

otazka je ako mobilna stk, pripadne rakusania vedia taketo srandy riesit
ono to u nas/vas neni len o zariadeniach, ale aj o legistlative a skoleniach
stale dokola to hovoria, legislativa to dovoluje a tym je to dane ... staci ale aby niekto zistil ze sa da lahko dopatrat k tomu ze stare auto ma mat fap a tym aj dymivost inu a upravil na to legislativu a uz tie auta neprejdu

26.12.2013 00:45 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650298
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jojo,to mᚠpravdu,legislativa a školení,mnoho práce s ní a málo peněz na školení,dnes musíš mít proškolení na všechno,je to všude stejné,u nás v práci podepisujem i na rychlovarnou konvici,ale je fakt,pokavad na tyto přístroje pracovník není proškolen,nesmí tuto práci vykonávat,a to školení není zadarmo,tak možná proto na některých technických toto měření neprovádějí.

26.12.2013 01:03 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650299
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
On může být problém i s tím, že nedovolíš, aby ti někdo něco připojoval do auta. Co když něco rozbijou? I o tom bude muset rozhodnout nějaká právní úprava. Nemůže mi přece každej v uniformě na silnici připojovat neznámý zařízení do mýho soukromýho majetku.

26.12.2013 01:32 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2650300
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nečetl jsem celé,ale jednoduchá věc jak odskoušet - pokud je FAP funkční odpoj konektor od diferenčáku a to zvládne na emisích každý - no a nevyhodí chybu je toto v jednotce zakázané a FAP tím pádem není funkční- neprojdeš přes emise.Po zapojení chyba není - zůstane jen uložená jako přechodná a to není nic čím by mohl někdo argumentovat. To už někomu někdo na emisích chtěli udělat jen kvůli tomu že měl moc dobré hodnoty emisí.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator