Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jízda v C5 III
|< < 1 2 3 4 5 ... 9 > >|
01.04.2012 22:25 - Re: Jízda v C5 III 2464492
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
ooo tiše závidím, budeš machrovat na srazu...

02.04.2012 10:17 - Re: Jízda v C5 III 2464518
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Petr72 napsal(a):
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !!
Už jste ho vyvezli na ryby ?

Nevyvezli. Snědli i tu z fotky!

02.04.2012 17:15 - Re: Jízda v C5 III 2464561
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
to Máca
Ono to není s H3+ ani tak o přituhování podvozku - to umí celá řada i jiných aut (mění se např viskozita media v tlumičích pomocí "zamgnetizovaných pilin") ale o velmi rychlé - online reakce na aktuální zatížení jednotlivých stran auta a řekněme kontra reakcí ze strany podvozku tyto dymanické síly kompenzovat a udržovat podvozek v pokud možno vodorovné poloze vůči vozovce, tudíž - auto se prakticky nenaklání, čímž nedochází ke změně geometrie podvozku a jednoduše řečeno odlehčovnání vnitřních kol (bereme nečastější variantu - průjezd zatáčkou). Odstředivé síly působí i nadále, ale auto má lepší adhezi při zachování skvělého jízdního komfortu a je schopno do jisté míry i řešit nekompaktnosti povrchu při průjezdu zatáčkou. kalkulace pro aktuální nastavení jednotlivých kol se provádí na základě údajů o hmotnosti, rychlosti, úhlu natočení volantu, polaha plynu, brzdy... zkrátka - je to hoňka to uregulovat.
Naproti tomu auta, která jsou schopna měnit tupě tuhost podvozku na principu výše uvedeném jsou sice schopna částečně zamezit náklonu v zatáčce, ale za cenu snížení komforu jízdy a už si neumí poradit s odskoky kol a pod...
to jen bránim H3+, že to jako "jenom" netuhne, ale že to aktivně pracuje... Vysvětluj to ale majitelům Audin že...

02.04.2012 18:36 - Re: Jízda v C5 III 2464628
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to Najk- machrovat nebudu, z toho už jsem vyrostla, ale je fakt, že mám děsnou radost, že ji mám
to C5 Stepan-to už je dávnoooooo.Letos jsem zatím všechny pustila
to Roozena- díky za vyčerpávající vysvětlení H3+.Až takhle dalece tomu nerozumím, ale ten komfort pociuji.

03.04.2012 08:11 - Re: Jízda v C5 III 2464958
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
nemusíš tomu rozumět. základ je si to náležitě užít...

03.04.2012 09:02 - Re: Jízda v C5 III 2464976
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
presne tak, jazda v C5 je proste zážitok, na to sa jednoducho nedá neteši

03.04.2012 19:53 - Re: Jízda v C5 III 2465358
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No podle mě u H3+ pouze tuhne nebo měkne celé auto, stejně jako to uměl Hydractiv H1 a H2, měnit "plynule" (16 stupňů) tuhost pérování každého kola umí pouze C6 V6 se systémem AMWAR a vyrovnávat aktivně náklony karoserie uměla pouze Xantia Activa.

03.04.2012 20:00 - Re: Jízda v C5 III 2465367
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6

C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...

03.04.2012 20:52 - Re: Jízda v C5 III 2465443
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
po tom, co sem našel kouli i v nárazníku, tak mě nic nepřekvapí ...

03.04.2012 22:09 - Re: Jízda v C5 III 2465512
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
presne tak, jazda v C5 je proste zážitok, na to sa jednoducho nedá neteši

jo to je pravda.Jízda je opravdovou lahůdkou a dále nutno podotknout že i pohodlíčko, žádné kroucení při delší jízdě.Člověk z toho auta vyleze a ani mu nepřijde, že ujel 1800km.Tuto vzdálenost jsem tedy ještě jela v kuse loni s babičkou/c5I/.Tu novou to bude čekat letos.Budu tak moc porovnat.

03.04.2012 22:56 - Re: Jízda v C5 III 2465545
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Dlouhé cesty nejsou problém, zejména když si pustíš masážní program ..... nevěřil jsem ale je to faaaakt bomba.

04.04.2012 07:55 - Re: Jízda v C5 III 2465673
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Klokan napsal(a):
po tom, co sem našel kouli i v nárazníku, tak mě nic nepřekvapí ...


He?...

04.04.2012 10:03 - Re: Jízda v C5 III 2465753
Rampa
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 89
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdarec všem, taky jsem od ledna š'tastným majitelem C5/III a jízda je opravdu komfortní. Pokud mohu srovnávat s kloktávkou či prasatem tak je C5/III úplně jiná liga (samozřejmě vyšší). Jediné co nechápu jsou ty malé odkládací schránky oproti předchozí C5/1, kterou jsem měl 4 roky a samozřejmě ten klacek místo plynových vzpěr pod přední kapotou. Ale ten pocit z jízdy to dostatečně vynahradí. Jó, masážní sedačka je věc

04.04.2012 17:43 - Re: Jízda v C5 III 2465895
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak masហje opravdu věcička a ty přihrádky a klacek už jsem komentovala.Je fakt, že jsou to pro mne nepodstatné věci a doufám, že ten klacek nebude moc často nahoře, tedy jak který, že hihihi

04.04.2012 18:33 - Re: Jízda v C5 III 2465909
dwarf
Město: Zvolen, Auto: Jeep CommanderPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Tak čo se týka jazdy, dva týždne som v kuse jazdil na fabke a oktavke, a teším sa ako malý chlapec na sviatky, kedy sa konečne preveziem na aute Nikdy by som nepovedal, že práve toto mi bude "chýba"

04.04.2012 19:14 - Re: Jízda v C5 III 2465949
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6

C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...


Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se šestiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpružení než C5 V6 Exclusive. Zavěšení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpružení je jiný. C5 se funkcí blíží více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výškových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výškový korektor je pro každé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpružení a má na starosti řízení světlé výšky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro každé kolo zvl᚝ v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umožňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.

viz .link.

jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).

jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartuše AMVAR jsou vyznačeny červeně): .link.

ještě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: .link.

24.07.2012 22:57 - Re: Jízda v C5 III 2494868
tygr82
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Tak i já se přidávám a souhlasím se vším, co tu zakladatelka tématu napsala. Jízda s c5tkou je opravdu lahůdka. Nemá to prostě chybu. Koncern prostě tohle nedokáže. Od passata jsem přešel do 407 SW 1,6HDi a nyní v 3dny staré C5tce mám 2,0HDi a fakt to jede velmi hezky, svižně.

25.07.2012 00:48 - Re: Jízda v C5 III 2494914
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se šestiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpružení než C5 V6 Exclusive. Zavěšení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpružení je jiný. C5 se funkcí blíží více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výškových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výškový korektor je pro každé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpružení a má na starosti řízení světlé výšky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro každé kolo zvl᚝ v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umožňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.

viz .link.

jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).

jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartuše AMVAR jsou vyznačeny červeně): .link.

ještě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: .link.



To je neco jako ma 607 na tlumicich nahore a co stoji neuveritelnej ranec?

25.07.2012 00:53 - Re: Jízda v C5 III 2494920
karneval
Město: Bratislava/Bardejov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 224

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To je neco jako ma 607 na tlumicich nahore a co stoji neuveritelnej ranec?


607 nemá klasické tlmiče?

25.07.2012 02:57 - Re: Jízda v C5 III 2494932
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
karneval napsal(a):
607 nemá klasické tlmiče?


No ma,ale nektere maji nejakou elektroniku a je to prej raketa a sere se to(je to neco jako ztvrzovani podvozku a ridi to take nejaka elektronika - nevim neznam - jen z doslechu)

|< < 1 2 3 4 5 ... 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator