Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jízda v C5 III
del42sa
04.04.2012 19:14 - Re: Jízda v C5 III
99
jumep napsal(a):
X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6

C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...


Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se šestiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpružení než C5 V6 Exclusive. Zavěšení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpružení je jiný. C5 se funkcí blíží více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výškových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výškový korektor je pro každé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpružení a má na starosti řízení světlé výšky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro každé kolo zvl᚝ v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umožňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.

viz .link.

jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).

jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartuše AMVAR jsou vyznačeny červeně): .link.

ještě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: .link.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator