Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jízda v C5 III
Roozena
02.04.2012 17:15 - Re: Jízda v C5 III
99
to Máca
Ono to není s H3+ ani tak o přituhování podvozku - to umí celá řada i jiných aut (mění se např viskozita media v tlumičích pomocí "zamgnetizovaných pilin") ale o velmi rychlé - online reakce na aktuální zatížení jednotlivých stran auta a řekněme kontra reakcí ze strany podvozku tyto dymanické síly kompenzovat a udržovat podvozek v pokud možno vodorovné poloze vůči vozovce, tudíž - auto se prakticky nenaklání, čímž nedochází ke změně geometrie podvozku a jednoduše řečeno odlehčovnání vnitřních kol (bereme nečastější variantu - průjezd zatáčkou). Odstředivé síly působí i nadále, ale auto má lepší adhezi při zachování skvělého jízdního komfortu a je schopno do jisté míry i řešit nekompaktnosti povrchu při průjezdu zatáčkou. kalkulace pro aktuální nastavení jednotlivých kol se provádí na základě údajů o hmotnosti, rychlosti, úhlu natočení volantu, polaha plynu, brzdy... zkrátka - je to hoňka to uregulovat.
Naproti tomu auta, která jsou schopna měnit tupě tuhost podvozku na principu výše uvedeném jsou sice schopna částečně zamezit náklonu v zatáčce, ale za cenu snížení komforu jízdy a už si neumí poradit s odskoky kol a pod...
to jen bránim H3+, že to jako "jenom" netuhne, ale že to aktivně pracuje... Vysvětluj to ale majitelům Audin že...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator