Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|< < 1 ... 38 39 40 41 42 > >|
15.12.2018 10:59 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196515
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
A dotaz X7 bezkulčák nemá všechny ty čepy,ramena a silentbloky co odchází na koulové verzi?
Chápu že pístnice asi mít nebude

ja teda nevim ale ja psal o hydre & pruzinach ,nevim o cem ty
X7 je na servis urcite narocnejsi nez restyle a jetli to chces slyset uplne tak X7 na pruzinach je mene narocnejsi nez s hydrou
ano mas pravdu ta s pruzinama pistnice fakt nema

15.12.2018 11:46 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196525
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 140

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud to byla narazka na me ,jsi na omylu,citroeny jsem mel snad vsechny na hydre od BX az po nekolik c5X7 jak v 1.6hdi pruzinach tak i 2.0Hdi s hydrou...nerikam ze neni pohodlny ale za me uz to proste neni to co to byvalo,jak kvalitou tak prostorem a v neposledni rade cenou dilu (ne nejem kolenovrt)
navic ja ten mechanik jsem s vidim to mozna i z jineho uhlu nez ty jako uzivatel...


Ne nebyla myšlena na tebe, ale obecně na motoristickou veřejnost mimo Citroen.

15.12.2018 12:04 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196526
tomasg
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 77
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja som povedal ze niektore nerovnosti ta c5 pohlti lepsie ako ten vzduchac. Ja za to nemozem ze vzdyvto takpovediac zacitim

HELLMUT napsal(a):
No určitě mᚠvětší přehled než já, ale mě ten tvůj komentář hnul žlučí , protože mi připomíná vyjádření Citroenu na tema zrušení Hydroactive. Tupci zrušili to nej co měli, to čím se lišili od ostatních.
A opravdu pokud budu chtít péra a tlumiče , tak si raději koupím tu Toyotu než Citroen.

A srovnávat Mercedes E na vzduchu s C5 bez koulí? To teda nevím, eunuch C5.jsem nejel ale tím Ečkem jo a byl nadšený víc než z Citroenu. Ale to jsi nepsal ty, jen spojuju komentáře...😁
.


15.12.2018 12:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196527
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja jsem mel moznost se nekolikrat projet v DS19 a DS21...tomu rikam zehleni nerovnosti velikosti gumoveho policajta ..za me snad posledni dobrej podvozek melo XM
to co dnes nazivaji nekolik let u Citroenu hydraulickym podvozkem je za me uz jen marketing...
srovnavat systemy jinych automobilek (BMW,MB,AUDI a jine) neni podle me mod adekvatni..kazdy ma neco...a treba vyladit Tuarega aby stal rovne kdyz si postavi hlavu je nekdy skoro neresitelne

15.12.2018 14:29 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196531
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Náhodou vzduch měl něco do sebe, Citroen mu nesahal ani po kotníky, když si vzpomenu na Tatru 815, tak vzduchová sedačka vyžehlila úplně všechno, i sebemenší kamínek.

15.12.2018 16:25 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196539
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Náhodou vzduch měl něco do sebe, Citroen mu nesahal ani po kotníky, když si vzpomenu na Tatru 815, tak vzduchová sedačka vyžehlila úplně všechno, i sebemenší kamínek.

A tím se asi teď Citroen inspiroval a místo podvozku řeší molitany v sedačce...🙄

15.12.2018 16:35 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196542
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Náhodou vzduch měl něco do sebe, Citroen mu nesahal ani po kotníky, když si vzpomenu na Tatru 815, tak vzduchová sedačka vyžehlila úplně všechno, i sebemenší kamínek.

to mas pravdu Zdendo..to by museli ale v psa udelat"kaplicku" nad ridicem

15.12.2018 18:06 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3196566
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nejlepší podvoek co sem měl byl na CX(až na ty nešastný šrouby v zadních ramenech na stabík) potom už ztrácel. A potom ,,káča" ale ta nebyla na hydře - zato když jsi si chtěl zablbnout ......

23.02.2019 20:07 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3208914
Maarty 82
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
3.0hdi PC 8.5 L/100
Slušný výkon na takový koráb

23.02.2019 23:20 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3208957
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ja jsem mel moznost se nekolikrat projet v DS19 a DS21...tomu rikam zehleni nerovnosti velikosti gumoveho policajta ..za me snad posledni dobrej podvozek melo XM
to co dnes nazivaji nekolik let u Citroenu hydraulickym podvozkem je za me uz jen marketing...
srovnavat systemy jinych automobilek (BMW,MB,AUDI a jine) neni podle me mod adekvatni..kazdy ma neco...a treba vyladit Tuarega aby stal rovne kdyz si postavi hlavu je nekdy skoro neresitelne


Projet se v DS je stále můj nesplněný sen, o vlastnictví takového veterána ani nesním Je fakt, že CX bylo úžasné, BX taky, do XM jsem nikdy nešel, trochu jsem se bál té poruchovosti, Xantia už tak houpavá nebyla a C5 ve všech generacích je už zcela něco jiného. Dokonce jsem slyšel názor majitele X7, co měl hydru a pořídil si péra, že péra nejsou o nic horší než hydra. Stejně budeme již jenom vzpomínat, slavná éra hydraulického pérování je již pohřbena.

24.02.2019 01:54 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3208959
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono největší výhodou krom pohodlí což se umí přiblížit více podvozků bez hadry , ale žádný nedovede pro mne hlavní výhodu zvednou - snížit podvozek a nemyslím 2.-5. cm rozdíl.

23.07.2020 18:39 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3277904
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 49
99 Poslat soukromou zprávu
Můžete mi někdo popsat pro a proti motorizaci
2.2 hdi 125kw 2009 rok.je to sice v manuálu,ale to bych přežil (celkem slušná životnost zdá se)

21.03.2024 03:57 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376690
crown
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
A srovnávat Mercedes E na vzduchu s C5 bez koulí? To teda nevím, eunuch C5.jsem nejel ale tím Ečkem jo a byl nadšený víc než z Citroenu.

Přidám svou zkušenost + prosbu o vaši zkušenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si ještě chvíli užít ten koncert V8, než nám to z Eurosajuzu zakážou...) A musím objektnivě říct, že C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnější svezení, než defacto nejvyšší německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanější projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/užitkových vychytávek, které měla teda C5ka domyšlené daleko líp. Na druhou stranu je fakt, že do ostřejších zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradši by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.

Jelikož mi už C5 II dosluhuje, přemýšlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úžasný létající koberec ) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, že se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Ještě něco dalšího je tam oproti dvojce ošizené?

A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemožný (natož s LPG), takže se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokážete prosím někdo ze zkušenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vaše zkušenosti!

21.03.2024 09:14 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376703
Jetik
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte,
Nechcem tu eskalova žiadnu rozsiahlu diskusiu, takže len zopár postrehov:
C5I 2.2 HDi som mal od roku 2002 (ako prvý majitež) až do roku 2023 a predal som ju s najazdenými 315 000 km v prakticky bezchybnom stave. Je to spožahlivé auto a čo sa týka hydroactive, asi najlepšie v čom som sedel. Od roku 2009 máme aj C5 III 2.0 HDi v plnej výbave a viem to subjektívne porovna, takže:
- interiér je stiesnenejší s menšími možnosami odkladacích plôch
- komfort podvozku rozoznatežne horší (okrem stability na mokrej hrbožatej vozovke v zákrutách) - je to rovnaký podvozok ako mala v tom čase A, akurát na hydroactive
- poruchovos výrazne vyššia - ani zďaleka to nie je auto aké sa robili pred rokom 2008 (nehovorím o motore, ale príslušenstvo, kabeláž, reproduktory, časti čalúnenia, povrchové úpravy častí interiéru, plastové kryty sedadiel, ...)
- poruchovos hydraulického systému - vežký výkričník - ani nie po 5 rokoch došlo k predratiu hlavnej trubky smerom k zadnej náprave v mieste nad predným pravým kolesom, po ďalších dvoch rokoch prehrdzavela tá istá trubka na všetkých úchytoch pod karosériou a výmeny sa dočkala aj jedna z trubiek pri zadnej kocke
- samotný hydraulický systém má oproti C5 I jeden zásadný nedostatok - pri poklese tlaku v systéme (prerazenie / prehrdzavenie trubky) sa systém neuzamkne a auto klesne na spodný doraz, zatiaž čo pri C5 I sa systém uzavrel a auto ostalo v prevádzkovej polohe dokiaž sa nepoužil prepínač nastavenia výšky a tak bolo možné bez problémov dôjs do servisu.
- plastové svetlomety sú po 14 rokoch opotrebované výrazne viac, ako boli svetlomety pôvodnej C I (aj keď som si už nie istý, či tie neboli náhodou sklenené)

Takže tak. Motor samotný nehodnotím, je to výrazne slabšia verzia po akej sa obzeráte vy, ale aj táto verzia má voči pôvodnej C5 I 2.2 HDi výrazne poddimenzovanú spojku (oba porovnané autá boli s manuálnou prevodovkou), ktorú bolo potrebné vymeni pri rovnakom spôsobe jazdy na 130 000 km, zatiaž čo na starej som to menil až na 215 000 km. To isté platí o brzdových kotúčoch, kde je životnos výrazne nižšia.

21.03.2024 11:20 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376718
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
crown napsal(a):
Přidám svou zkušenost + prosbu o vaši zkušenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si ještě chvíli užít ten koncert V8, než nám to z Eurosajuzu zakážou...) A musím objektnivě říct, že C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnější svezení, než defacto nejvyšší německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanější projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/užitkových vychytávek, které měla teda C5ka domyšlené daleko líp. Na druhou stranu je fakt, že do ostřejších zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradši by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.

Jelikož mi už C5 II dosluhuje, přemýšlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úžasný létající koberec ) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, že se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Ještě něco dalšího je tam oproti dvojce ošizené?


A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemožný (natož s LPG), takže se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokážete prosím někdo ze zkušenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vaše zkušenosti!


Ja mam ted Ecko na vzduchu, a C5 III byla vyrazne komfortnejsi. Jak podvozek tak sedacky. Je potreba ale rict,z e jsem mel C5 podvozek udelany cely vcetne hydrauliky, nove koule atd. A to samo o sobe udelalo C5tku fakt pohodlnou bez bouchani pres diry. Mercedes ma vsecko proste tvrde a to mam 19"kola s vetsim profilem nez jsem mel na C5. Mame doma jeste C4 Picasso II a i to je pohodlnejsi pres diry nez Ecko na vzduchu. Je to dobre auto, ale srovnavat se to proste vubec neda. V tomto smyslu me Ecko zklamalo, ale jinak motor, prevodovka a hlavne interier je moc pekny.

Mel jsem 3.0Hdi a jako motor k tomu autu sedel. U 2.7 je vyssi sance, ze umre nez u 3.0Hdi, 3.0 by mel mit. uz lepsi loziska na klice, urcite bych ho nenechal cipovat prave kvuli tomu. u V6 je obecne problem olejove cerpadlo (drzak napinaku rozvodu - je na tom krytu cerpadla a je tam malo materialu a po vymene rozvodaku za novy se pry muze ulomit), hlavni loziska na klice - motor umre na nedostatecne mazani.- stava se, ze se protoci. Proto bych to nenechal cipovat a musis menit olej casteji, rozhodne ne co 30tis. Ostatni veci kolem motoru jsou v pohode bych rekl. Ja jsem menil motor jak jsem koupil auto, umrel prave na ty loziska. Nastesti na pojisteni na pozarucni vady, ale i tak. Daval jsem si fora s 2.2Hdi 150kW a ten rozdil nebyl skoro poznat, takze podle me dneska dava smysl asi vic 2.2HDi 150kW nebo teda 3.0 pokud byla udrzovana a olej menen casteji. Zbytek auta, prevodovka atd. je stejne. Kazdopadne sestivalec napric je tam hodne natesno, vsecko je 2x (hlava, egr, turbo), takze i pripadne opravy techto veci budou o dost drazsi.

23.03.2024 18:10 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376811
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 805
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Keď som jazdil každý deň C5, tak mi to prišlo ako bežné auto.
4 roky som mal C5 odstavené. Ale keď som s ním nedávno zas išiel, tak až široký úsmev z toho podvozku, ako filtruje a húpe sa.
Manželka s ním bola a už repce, že predá Renault, že asi si nechá C5...
Tých 120 kW není okúzžujúcich, ale určite aspoň dostatočných.
Ešte drobnos, kúpil som tam new rádio, tak sa tu po montáži pochvastám.
AA je proste silno návykové...
A keď Mercedes, tak len tožko spomínam, že GLS zákrutou neprejde rýchlejšie, než C5.

24.03.2024 19:30 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376869
Pedro
Město: Třebíč, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dovolím si i já přidat svoji zkušenost. 17 let mám X2 2hdi sedan, vždycky nás dovezla, nereziví a stále se mi líbí. Loni mi syn přivezl z DE C5 ll 2 hdi 100kw mimořádně zachovalou z výb. exluziv. To auto si budu šetřit jako oko v hlavě at mi vydrží do penze a ještě dál. Je sice větší jak X2 ale je tichší a modernější. Syn má C5 ll kombi 2.2 hdi 125kw a na dálkové jízdy to je bezkonkurenční auto. motor dal čipnout a je pružný, výkonu dostatek, luxus jízda. Za mě nejlepší motor co se montoval, bez rizik a levný servis. Kdo s tím jel tak chválí.

25.03.2024 22:30 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376926
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jetik napsal(a):
Ahojte,
Nechcem tu eskalova žiadnu rozsiahlu diskusiu, takže len zopár postrehov:
C5I 2.2 HDi som mal od roku 2002 (ako prvý majitež) až do roku 2023 a predal som ju s najazdenými 315 000 km v prakticky bezchybnom stave. Je to spožahlivé auto a čo sa týka hydroactive, asi najlepšie v čom som sedel. Od roku 2009 máme aj C5 III 2.0 HDi v plnej výbave a viem to subjektívne porovna, takže:
- interiér je stiesnenejší s menšími možnosami odkladacích plôch
- komfort podvozku rozoznatežne horší (okrem stability na mokrej hrbožatej vozovke v zákrutách) - je to rovnaký podvozok ako mala v tom čase A, akurát na hydroactive
- poruchovos výrazne vyššia - ani zďaleka to nie je auto aké sa robili pred rokom 2008 (nehovorím o motore, ale príslušenstvo, kabeláž, reproduktory, časti čalúnenia, povrchové úpravy častí interiéru, plastové kryty sedadiel, ...)
- poruchovos hydraulického systému - vežký výkričník - ani nie po 5 rokoch došlo k predratiu hlavnej trubky smerom k zadnej náprave v mieste nad predným pravým kolesom, po ďalších dvoch rokoch prehrdzavela tá istá trubka na všetkých úchytoch pod karosériou a výmeny sa dočkala aj jedna z trubiek pri zadnej kocke
- samotný hydraulický systém má oproti C5 I jeden zásadný nedostatok - pri poklese tlaku v systéme (prerazenie / prehrdzavenie trubky) sa systém neuzamkne a auto klesne na spodný doraz, zatiaž čo pri C5 I sa systém uzavrel a auto ostalo v prevádzkovej polohe dokiaž sa nepoužil prepínač nastavenia výšky a tak bolo možné bez problémov dôjs do servisu.
- plastové svetlomety sú po 14 rokoch opotrebované výrazne viac, ako boli svetlomety pôvodnej C I (aj keď som si už nie istý, či tie neboli náhodou sklenené)

Takže tak. Motor samotný nehodnotím, je to výrazne slabšia verzia po akej sa obzeráte vy, ale aj táto verzia má voči pôvodnej C5 I 2.2 HDi výrazne poddimenzovanú spojku (oba porovnané autá boli s manuálnou prevodovkou), ktorú bolo potrebné vymeni pri rovnakom spôsobe jazdy na 130 000 km, zatiaž čo na starej som to menil až na 215 000 km. To isté platí o brzdových kotúčoch, kde je životnos výrazne nižšia.

A tohle a ještě pár dalších věcí, jsou přesně ty důvody, proč jsem po biturbu nešel do X7...

26.03.2024 20:50 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376977
crown
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 14

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Byl jsem si projet v bazaru jednu C5 III 3.0HDi a po prošlápnutí plynu na neutrál jsem si všiml tohohle syčivého zvuku:
.link.
Je tu nějaký zkušený "ropák", který tenhle zvuk zná? To zasyčení (jakoby tam/zpět) po prošlapu je jenom přirozený doběh/dekomprese turba, anebo je to něco patologického, co signalizuje nějakej malér?
Auto jinak jede hladce, pěknej plynulej zátah. Díky!

Včera 19:37 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3376993
Pagvelius
Město: Loket u Čechtic, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 69

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mně by ještě zajímalo srovnání pohodlí. Někteří psali, že oproti C5 I/II je C5 III tvrdší. A jak je to třeba s odhlučněním? A co třeba zvuk reproduktorů oproti JBL?

|< < 1 ... 38 39 40 41 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator