Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
RimmerCZ
21.03.2024 11:20 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
U??vate?
crown napsal(a):
Přidám svou zkušenost + prosbu o vaši zkušenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si ještě chvíli užít ten koncert V8, než nám to z Eurosajuzu zakážou...) A musím objektnivě říct, že C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnější svezení, než defacto nejvyšší německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanější projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/užitkových vychytávek, které měla teda C5ka domyšlené daleko líp. Na druhou stranu je fakt, že do ostřejších zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradši by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.

Jelikož mi už C5 II dosluhuje, přemýšlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úžasný létající koberec ) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, že se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Ještě něco dalšího je tam oproti dvojce ošizené?


A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemožný (natož s LPG), takže se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokážete prosím někdo ze zkušenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vaše zkušenosti!


Ja mam ted Ecko na vzduchu, a C5 III byla vyrazne komfortnejsi. Jak podvozek tak sedacky. Je potreba ale rict,z e jsem mel C5 podvozek udelany cely vcetne hydrauliky, nove koule atd. A to samo o sobe udelalo C5tku fakt pohodlnou bez bouchani pres diry. Mercedes ma vsecko proste tvrde a to mam 19"kola s vetsim profilem nez jsem mel na C5. Mame doma jeste C4 Picasso II a i to je pohodlnejsi pres diry nez Ecko na vzduchu. Je to dobre auto, ale srovnavat se to proste vubec neda. V tomto smyslu me Ecko zklamalo, ale jinak motor, prevodovka a hlavne interier je moc pekny.

Mel jsem 3.0Hdi a jako motor k tomu autu sedel. U 2.7 je vyssi sance, ze umre nez u 3.0Hdi, 3.0 by mel mit. uz lepsi loziska na klice, urcite bych ho nenechal cipovat prave kvuli tomu. u V6 je obecne problem olejove cerpadlo (drzak napinaku rozvodu - je na tom krytu cerpadla a je tam malo materialu a po vymene rozvodaku za novy se pry muze ulomit), hlavni loziska na klice - motor umre na nedostatecne mazani.- stava se, ze se protoci. Proto bych to nenechal cipovat a musis menit olej casteji, rozhodne ne co 30tis. Ostatni veci kolem motoru jsou v pohode bych rekl. Ja jsem menil motor jak jsem koupil auto, umrel prave na ty loziska. Nastesti na pojisteni na pozarucni vady, ale i tak. Daval jsem si fora s 2.2Hdi 150kW a ten rozdil nebyl skoro poznat, takze podle me dneska dava smysl asi vic 2.2HDi 150kW nebo teda 3.0 pokud byla udrzovana a olej menen casteji. Zbytek auta, prevodovka atd. je stejne. Kazdopadne sestivalec napric je tam hodne natesno, vsecko je 2x (hlava, egr, turbo), takze i pripadne opravy techto veci budou o dost drazsi.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator