Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|< < 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 42 > >|
04.09.2016 22:45 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991430
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ale tu uz sa nebavime o biturbe, alo o 150kw 2.2

04.09.2016 22:54 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991431
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ty mas jardo totiz raketu. Trilitr pri rozjezdu zahrabne na jednicku, a tim to konci. Bavime se o letnich gumach na suchu. Pokud budes pri tom rozjezdu zatacet tak ano, bude mozna hrabat trosku i dvojka. Ty 245/45/18 ti toho tolik nepusti. Rad bych videl, jak hrabes s C5tkou pri 100km/h na suchu na ctyrku...to uz trosku prehanis, nebo spis moc. A tusim 150kW 2.2 uz biturbo neni, ma to jedno velke turbo, ne?

04.09.2016 22:56 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991432
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A aky je rozdiel medzi 2.2 125 kW a 2.2 150 kW?
A v com je rozdiel u 2.0 120 kW a 2.0 133 kW?

04.09.2016 23:10 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991436
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
Ty mas jardo totiz raketu. Trilitr pri rozjezdu zahrabne na jednicku, a tim to konci. Bavime se o letnich gumach na suchu. Pokud budes pri tom rozjezdu zatacet tak ano, bude mozna hrabat trosku i dvojka. Ty 245/45/18 ti toho tolik nepusti. Rad bych videl, jak hrabes s C5tkou pri 100km/h na suchu na ctyrku...to uz trosku prehanis, nebo spis moc. A tusim 150kW 2.2 uz biturbo neni, ma to jedno velke turbo, ne?


Nekoukal jsem na Kw u něj jen 2.2 (mᚠpravdu - mluvil jsem o svích) a ma trojku dovede hrabat - na 4. si jen někdy dovede spíš jen písknout né hrabat(a to jí samo nesmím pustit z otáček 1.-2.-3. bezproblému a mám tam 215. s těma širokejma souhlasím(ale věřím že to biturbo bude hrabat víc než ten třílitr (pokud by jsi tedy nějak nevypnul to omezení výkonu - to biturbo nemá) a 150Kw neznám - zřejmě na tom bude jako třílitr(jestli pojedu na sraz tak ho ALXovi štípnem na zkušebku

05.09.2016 10:42 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991526
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
A aky je rozdiel medzi 2.2 125 kW a 2.2 150 kW?
A v com je rozdiel u 2.0 120 kW a 2.0 133 kW?


Ten slabsi 2.2 je klasika biturbo, daval se uz do dvojkove C5. Novejsi je jinaci motor, ma jedno vetsi turbo. Svara to ma v Peugeotu 508 a je to pekne, srovnatelne s mym trilitrem, je to lehci motor, vyjde to pri akceleraci na stejno a bude zrat trosku mene nez trilitr. A ta nova 2.0 je tusim uz s adblue a start/stop? Trilitr je jakoze fajn,, necha se nahodou hodne dobre vytacet do vysokych otacek, nepada mu tak kroutak. Ale ty servisni naklady jsou 2x tolik (ne ty bezne jako olej a tak, ale kdyz se neco podela). Precejenom to ma 2 hlavy, 2 egry, 2 turba, slozitejsi vyfuk atp. Kdyby k tomu meli adekvatni prevodovku (tj. neco co zvladne vetsi kroutak), tak ten motor mohl mit klidne 190kw a kroutak 550 ( i vic). V jaguaru davaji stejny blok motoru (Ford Lion V6), vstrikovani nevim, ale ma 600nm. Tak by to bylo o necem jinem, takhle je to otupene softwarove.

04.10.2016 12:01 - Koupě C5, dotazy 2999619
FiskusCZ
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, koukám po větším kombíku v ceně do 80tis a zvažuju i C5 vzhledem k cenám ostatních předražených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (všechny reznou jak staré š120, možná ještě rychleji) mi toho na výběr už moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přišlo že to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křižovatky hrůza. Nad 2000ot lepší, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, možná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", což mi nedává smysl protože sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil že jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, což mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větší pětiválec JTD a ten byl úspornější (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, že nebudu řešit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače všeho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, takže těžko říct. 2l benzín mi přišel trošku slabý, ale ještě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info.

04.10.2016 12:42 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2999627
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kdyz je vypnuty FAP, tak se cele keramicke teleso z vyfuku dava pryc aby to bylo pruchozi, samozrejme. Melo by to timpadem i trosku lepe jet. Stara 98kW 2.2HDi pokud to byl automat ma velmi pomaly rozjezd, to ano. Ten motor ma proste turbolag jak prase. Pokud uz ma ale otacky pod stabilnim plynem, rek bych, ze jede dobre. Ja jezdil s automatem za 8 v lete (pul mesto, pul okrsky), za 9 v zime. Na dalnici to umi jet i za 7 neco. Manual by mel jezdit minimalne o litr levneji. O benzinu nic nevim, to at reknou jini.

04.10.2016 12:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2999632
Trumpetist
Město: P횝, Auto: C6 2,7HDIPočet příspěvků: 128
U??vate? Poslat soukromou zprávu
FiskusCZ napsal(a):
Ahoj, koukám po větším kombíku v ceně do 80tis a zvažuju i C5 vzhledem k cenám ostatních předražených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (všechny reznou jak staré š120, možná ještě rychleji) mi toho na výběr už moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přišlo že to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křižovatky hrůza. Nad 2000ot lepší, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, možná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", což mi nedává smysl protože sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil že jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, což mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větší pětiválec JTD a ten byl úspornější (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, že nebudu řešit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače všeho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, takže těžko říct. 2l benzín mi přišel trošku slabý, ale ještě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info.

Měl jsem C5Iasi 5let 2,2HDI manual ale htb verzi a spotřeba byla kolem 7 nad 8 jen ze začátku, protože tam byl špatný termostat. Hodně záleží na stavu auta pomůže i diag. Na rozjezdy, to ale takové pomalé nebylo

04.10.2016 16:19 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2999663
mrazek
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Čus bus,já mám dva roky C 5-2,2 (jedničkovou) po úpravě softu na 120kW jezdím s lehkou nohou v rámci předpisů za 6,6 l. a když jedu nějakou dálku tak i 5,2 l. auto má nalítáno necelých 300 tis. a motor je stále v dobré kondici,do nedávné doby jsem jezdil se všemi vadnými žhavičkami a motor chytal na jednu otočku jako benzín.Ovšem když nehledím na spotřebu tak to lítá jak prase ale i spotřeba je kolem 8,5 - 9 ,zátah to má už od 1500 ot ale občas ze nehlídám a jezdím na 4 při 1000 ot.
Jsem s tím svým spokojen ale jezdil jsem i jinou 2,2 a to byl děs,takže DOBŘE vybírat pokud chceš něco tak starého.

05.10.2016 15:11 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2999927
gull
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 171
99 Poslat soukromou zprávu
FiskusCZ napsal(a):
Ahoj, koukám po větším kombíku v ceně do 80tis a zvažuju i C5 vzhledem k cenám ostatních předražených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (všechny reznou jak staré

Hele když koukᚠpo kombajnu do 80tisíc, tak snad ani nepotřebuješ zkoušet jedničkové C5, za tu cenu mᚠdvojkové a když tak mrkni na inzerci v pravo, tam mᚠhned dvě od klubáků, a myslím, že bys ses tím vyvaroval nějakých nepříjemných překvapení po koupi.

02.06.2017 08:19 - Názor na motor 2.0i 103kW 3071330
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 246
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
chtěl bych kupovat auto citroen c5 II 2.0i 103kW v automatu, zajimal by mě Vᚠnázor zkušených na tento motor a převodovku, cena oprava oproti 2.0HDi100kW a spolehlivost motoru a převodovky. Doma už máme citroen C5 2.0HDi v manuálu.
Děkuji

02.06.2017 08:27 - Re: Názor na motor 2.0i 103kW 3071332
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
na servis bude benzinovy motor oproti starsimu HDI vzdy levnejsi
naopak provoz HDi je levnejsi oproti benzinu,pokud neni alternativni pohon..rekl bych ale ze i tak ceny servisu prevysi cenu za provoz
nenapsal jsi typ motoru nebo alespon rok

02.06.2017 09:49 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071352
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
103 asi myslel zazracnou HPI takze to je kapitola sama pro sebe 😊

02.06.2017 11:00 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071390
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Do C5 II se už motor HPi nedával, jde o normální 2.0i 16V 103 kW. Převodovka bude AL4. Podle mě je to jediný doporučitelný benzínový motor pro C5 v libovolné generaci (pokud člověk není vysloveně benzínový fajnšmekr, kterému nevadí provozní náklady V6). Spolehlivost motoru je dobrá, spolehlivost převodovky spíše závisí na péči, kterou jí věnoval předchozí majitel. I tak je třeba počítat v této kombinaci s docela vysokou spotřebou, hlavně při městkém provozu je to běžně 12 l/100 km. Mimo město se jezdí kolem 7,5, to je v pohodě.

02.06.2017 12:11 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071409
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 246
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
rok výroby auta by bylo 2005 a novější

02.06.2017 18:02 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071492
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
103 asi myslel zazracnou HPI takze to je kapitola sama pro sebe 😊


HPi byl 100Kw a jen v prvni generaci

02.06.2017 21:55 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071533
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
S tou prvni generaci s tebou souhlasim,ale s vykonem ne. HPI melo 103kw. 😜

03.06.2017 08:22 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071549
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mas pravdu

PS: vono to melo spis ty 3 nez 103

03.06.2017 14:22 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071667
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 246
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A motor v c5 2005 a novější ten 2.0i je jaký? A co v těchto autech 3.0i V6 ? Ma nějaké problémy které by byli extra náročné na opravu a finančně? Kolik si veme 3.0i ve městě podle vlastní skusenosti? A vzali by jste si skrz servisní náročnost raději 2.0i nebo 3.0i? Bylo by to auto do města a ježdění asi 5km dom mimo město. Děkuji

03.06.2017 14:48 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 3071670
gtv8
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 73
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
michal napsal(a):
A motor v c5 2005 a novější ten 2.0i je jaký? A co v těchto autech 3.0i V6 ? Ma nějaké problémy které by byli extra náročné na opravu a finančně? Kolik si veme 3.0i ve městě podle vlastní skusenosti? A vzali by jste si skrz servisní náročnost raději 2.0i nebo 3.0i? Bylo by to auto do města a ježdění asi 5km dom mimo město. Děkuji

V6 mam v automatu, auto jsem koupil zanovni se 160 tkm za 28. Nejlepsi kup v zivote. Najel jsem uz 40 tkm, dily a servis me zatim prisel do 2 tisic. Neduhu V6 moc nema, musim pretesnit dekly vyfuk vacek, kde me tece olej na svody, potrapily me civky a svicky, reseni bylo jednobod a jedna nova civka, auto ma tak na ho*** diagnostiku emisi, ze ti je schopno vypinat benzin do valcu, civky, a pamatuje si to, sr*c ! Neexistuje na ten motor zadnej poradnej tuning ( vacky, svody, atd. ) a katy se svodama jsou jako na dieselu - hnus. Po okreskach se da jet kolem 9 a mesto 12. Rozvody jsou za cca 10 na 120 tkm.

|< < 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator