Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Problémy s topením v C5 III
|< < 1 2 3 4 > >|
14.01.2015 23:39 - Re: Problémy s topením v C5 III 2774932
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vonkajsie cidlo ukazuje ok?
vody je dost?

15.01.2015 00:53 - Re: Problémy s topením v C5 III 2774943
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
rozbehal som diag (tych 78% je na HI, druha strana bola na LO, preto 0% .. inak obe strany funguju rovnako .. pri zapnuti AC je teplota vyparnika okolo nuly)
vonkajsie cidlo je ok, vodu skontrolujem rano .. ak treba este nieco z diag, dodam [:

Přílohy:
ac1.PNG ( 73044b ) -
ac2.PNG ( 72665b ) -

15.01.2015 10:07 - Re: Problémy s topením v C5 III 2774998
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten prvy obrazok mi pride ze mas odpojene teplotne cidla z vystupov klimatizacie, ale zasa nejsom si isty ci tam maju byt

polutant senzor bol vzdy len ako doplnkova vec, ten tam byt nemusi, pozrem to neskor v schemach

15.01.2015 14:22 - Re: Problémy s topením v C5 III 2775069
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
tie cidla su aj niekde v nastaveniach vypnute, potom ako som ich zapol sa nic nezmenilo, takze tipujem, ze tam naozaj niesu.

kazdopadne cuduj sa svete - voda fuc! vdaka jumep za napad skontrolovat vodu dolial som skoro liter nemrz. zmesi do chladica a este asi liter vody :/ uz mi vrta v hlave len kadial to zmizlo .. po naliati z auta nic netieklo, podozrenie mam na napojenie hadice na nadrzke. ta vyzerala ako keby bola nakrivo, trochu zvlecena na jednej strane. fotka v prilohe je uz po naprave, ale aj tak sa mi nezda, ze je to uplne dobre nasadene (zial lepsie som to tam uz zarazit nevedel)

Přílohy:
IMG_20150115_074933[1].jpg ( 2099129b ) -

15.01.2015 18:18 - Re: Problémy s topením v C5 III 2775233
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
mne od novoty do 18tisic km klesna voda pod min v klude. po jazde tam byvalo skoro medzi ryskami. Viem si predstavit ze ak niekto na to nedba povedzme 30tisic tak nadrzka je sucha. kade to mizne neviem

26.01.2015 18:18 - Re: Problémy s topením v C5 III 2779546
jacking
Město: Kudlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, pročetl jsem skoro celou diskuzi na problém klapek!!! ale nikde jsem nenarazil zdali problem přetrval i do třetí generace C5. Před měsicem jsem koupil novou ce-petečku a nechce se jí moc topit

Předem se omlouvam za nečinost, ale problem s topením jsem řešil až tento víkend. Pro spravnou diagnozu problemu jsem nemusel chodit vubec daleko.Soused je mechanik, tak auto napojil na diagnostiku od BOSCHE otestoval funkčnost klapek,čidel a všeho ostatního co ho napodlo.Diagnostika hlasila všechno Ok. Jedina možnost podle něho byla ucpaný radiator topení,a to se i nakonec potvrdilo.Radiator proplachl vodou a vyfoukal vztlačeným vzduchem aby se zbavil fridexu uvnitř.Napustili rozpouštěč vodního kamene nechal cca 20 min pusobyt a potom propalchl vodou a znovu vyfoukal vzduchem(celi proces opakoval 3x) a nakonec samozdřejmě dopustili chladicí kapalinu.Auto začolo bez problemu topit!! Podle jeho názoru tam nějaký dobrák musel někdy pomíchat dva ruzné Fridexy dohromady.Zavěrem chci řict, že to nedělal poprvé a vždy se mu to osvědčilo!!!určitě lepší jak měnit noví radiator.

11.12.2015 23:13 - Re: Problémy s topením v C5 III 2896614
mirasa
Město: Dýšina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
Jen takový malý postřeh, jelikož mi přijde, že mi to také míň topí, klima nastavená na 25 a žádný zázrak, oproti I C5 tam mám 22 a docela horko. Když zapnu klimu, naskočí mi automatická recirkulace, symbol A s 3 šipkama , funkce je mi jasná, ale včera jsem to zkusil vypnout a najednou mi přišlo, že to topilo víc, nebylo to nic šílenýho, ale o stupeň jsem ubral. Jinak kabinový filtr jsem nekontroloval, tak ani nevím jak vypadá. Ten koupím a rovnou vyměním.

11.12.2015 23:50 - Re: Problémy s topením v C5 III 2896628
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten filter je prva vec co ries
nakolko to nema v kabine teplotne cidlo, kuri to len teoreticky a ked to nebude moct spravne fukat tak ti to nevyhreje ....

15.01.2016 13:00 - Problém s kúrením C5 III (x7) 2908944
matelko81
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Viem že téme kúrenia sa tu venuje veža diskusií ale ani v jednej som nenašiel popis môjho problému.
Prišla zima a začalo štrajkova kúrenie.
Krátko po naštartovaní ide z výduchov vlažný vzduch (asi práca el. špirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlažný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvláštne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajšej teplote okolo 0C
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlažná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlažný vzduch, resp. po chvíli studený
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungova a v aute bez problémov sauna... po znížení teploty na 24C obidve strany zregulovali a držali teplotu
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrháva ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po naštartovaní má 14,4V....

15.01.2016 13:45 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2908961
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matelko81 napsal(a):
Viem že téme kúrenia sa tu venuje veža diskusií ale ani v jednej som nenašiel popis môjho problému.
Prišla zima a začalo štrajkova kúrenie.
Krátko po naštartovaní ide z výduchov vlažný vzduch (asi práca el. špirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlažný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvláštne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajšej teplote okolo 0C
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlažná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlažný vzduch, resp. po chvíli studený
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungova a v aute bez problémov sauna... po znížení teploty na 24C obidve strany zregulovali a držali teplotu
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrháva ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po naštartovaní má 14,4V....


Podle mne tam nic není - voda se ti neztrácí,netlakuje to? jedině že by byl v okruhu vzduch(není ucpaná trubička odvzdušnění?)-na prvních RHR byl na komoře el.ventil obtoku-ten odcházel ale to myslím zrušili-nedával se u novějších a i tak to topilo.Zkusil bych to odvzdušnit a zkontroloval množství kapaliny.(nesetkal jsem se s tím)

15.01.2016 14:07 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2908978
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to vyzerá presne ako píše jruze na málo vody/zavdzušnenie. Otvor nádržku a skontroluj hladinu (nie z boku na nádržke - tam môžeš vidie len zašpinený okraj a voda tam vôbec nemusí by.)
Zároveň hžadaj niekde hore na hadiciach odvzdušňováky - mali by vyzera ako pneuventilky a odvzdušňuj.

15.01.2016 16:05 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2909016
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Možná bych zkontroloval/nechal zkontrolovat bypass spalin na EGR ventilu.

15.01.2016 21:32 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2909106
cacaminek
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo

15.01.2016 21:46 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2909121
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cacaminek napsal(a):
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo


Já mám pocit že je tam dvojitý a to by mohlo být ono - pokud je tam dost vody a není tam nikde vzduchová bublina tak to nemá co jiného být.Zavzdušnit by se to teoreticky mohlo pokud by to tlakovalo a nebo bylo málo vody. Ale když jsem to teď pročítal znovu a tvůj přízpěvek tak souhlas s tebou - bude se kousat ten termostat ten první vlažný vzduch je el.těleso a potom to drží termostat dokud se pořádně neprohřeje a neotevře.

21.01.2016 05:53 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2910031
matelko81
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Doliata kvapalina + odvzdušnené na termostate a kúrenie ide ako sa patrí.
Na prvý pohlaď sa zdalo že je dos vody, ale to tam bola len taká mláčka na medzidne nádržky, bolo sa treba pozrie zošikma do nádržky...
Ďakujem za rady.

21.01.2016 19:53 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2910105
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Radši bych to sledoval,jestli neubývá a pokud bude mizet,tak každopádně řešit,kde...

22.01.2016 03:32 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2910138
matelko81
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Zatiaž hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnos...

22.01.2016 07:50 - Re: Problém s kúrením C5 III (x7) 2910146
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matelko81 napsal(a):
Zatiaž hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnos...


Nic ve zlém,ale to auto má asi doubrou péči Já nepatřím mezi puntičkáře co se týče kontroly a údržby ale vodu,olej kontroluji poměrně často (nespokojím se o pohled ze strany ale otevřít zátku není složité!!)- tvůj příběh by tě mohl připravit o dost peněz - tohle tě mohlo stát hlavu,těsnění pod hlavou a klidně i trvalejší poškození motoru Je pravdou že nejsi jediný - jezdí mi na dílnu spoustu aut u kterých není problém dolít víc jak dva litry LDS,vody a i olej někdy není pomalu vidět na měrce - to je ale k (stav auta po odborné stránce chápu,ale takovéto věci moc né - dáte za auto mnohdy celoživotní úspory a potom ,,sabotujete" vlastní kapsu a rodinné rozpočty )

19.10.2016 23:29 - Re: Problémy s topením v C5 III 3003973
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teď na podzim se na mé C5 III objevil problém s topením na pravé straně. Minulou zimu to topilo normálně, přes léto klima taky chladila dobře, ale teď když se ochladilo, tak jsem zjistil problém. U šoféra je vše ok, u spolujezdce fouká jen studený, a nakroutím teplotu jakoukoliv. Netuší někdo kde by mohl být pes zakopán?
V létě jsem si předělával středový panel ( doplnění kastlíků na mobil a kafčo ), takže bylo vše elektricky odpojeno. Nejsem si ale vědom, že bych někde něco nezapojil - všechny kontrolky, stupně teploty atd. ukazují jako vždycky předtím.
Pylový filtr jsem měl taky venku - jen pro kontrolu, byl jako nový tak jsem ho zase dal z5 ( předchozí majitel byl zřejmě svědomitý poctivec ).

23.10.2016 12:30 - Re: Problémy s topením v C5 III 3005211
vik_33
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nikdo nemá tušení, čím by to mohlo být?
Zapojení jsem zkontroloval a vše se zdá být ok. Pylový filtr jsem vyndal ven a zkusil to úplně bez něj - žádná změna.
Když pustím topení tak z pravé strany fouká výrazně chladnější vzduch než z levé. At zvolím teplotu jakoukoliv, vždycky je výrazný rozdíl mezi levou a pravou stranou. Změna proudu vzduchu funguje na obou stranách stejně ( nahoru, doprostřed, na nohy ), chlazení funguje také správně ... Setkal jste se s tím někdo? Čím by to mohlo být?

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator