Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Engine management system faulty
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|
24.10.2019 06:57 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245015
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Burka napsal(a):
Zdravím vás, odstraňujem chyby u čerstvo kúpenej C5 s 2,7 HDI a na túto situaciu som sa nič nedočítal. Po nákupe kontrolka motora s vadou žhavenia, tak som nechal vymeni za NKG (určené pre nᚠtrh) a po výmene chvižku beží ok a znova kontrolka motora "Engine managment systém faulty" a zdá sa mi, že motor viac vibruje a možno s tým ruku v ruke vibruje cele auto občas pri zrychžovaní a pri uvožnení plynu na dialnici.
Máte niekto zkúsenos? Díky, P


Ta chyba je všeobecná (porucha emisního systému) a určitě nevyskakovala kvůli žhavení. Diagnostika

24.10.2019 14:40 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245040
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 804
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Burka napsal(a):
Po nákupe kontrolka motora s vadou žhavenia

No, ak tym myslis, ze svietila oranzova kontrolka motora a k tomu kontrolka zhavenia, tak vymena iba zhavicov tomu nepomoze.
Kupit vylietany V6,ktory uz pri kupe javi zjavne problemy byva zvacsa financna sebevrazda. To sa asi neda vykompenzovat ani cenou “zdarma“.

25.10.2019 18:29 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245334
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak okrem žhavenia tam vyskočilo P12A2 (vstrekovač 1) a P1167 (regulácia tlaku paliva), takže vyriešime vstrekovač a ten tlak paliva s tým asi súvisí. Že vraj existuje i možnos opravy starého vstreku, máte s tým niekto dobrú skusenos?

26.10.2019 08:02 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245415
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Už z pohledu laika je lepší ty vstřiky vyměnit za nové a nedělat pokusy s "repasovanými"vstřikovači.Je to sice větší investice ale zase mᚠjistotu že budeš mít klid.Pokud tam těch závad nemᚠvíc.

26.10.2019 21:17 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245483
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tankista napsal(a):
Už z pohledu laika je lepší ....

Tak už jsem do toho něco málo dal, jelikož u koupě ojetiny dělam rozvody/oleje/filtry/baterku/pneu automaticky a tady ty rozvody jsou přeci jen za víc. A vždy počítám ještě 20% z ceny vozu na odstranení skrytých závad (tady jen manžeta, svíčky a teď vstřik), tj. jsem ještě v rozpočtu, ale čeká mě ještě nesvítící kufr/nefunguje kufrové tlačítko zvedání, což bude asi ten drahý svazek kabelů, který tam odchází. Z auta jsem nadšený a něco do něho ješte teď hned rád dám. Bojím se ale další investice 70 tis., kdyby to vzalo i zbylých pět vstřiků. Je pravidlem, že odcházejí po sobě? Nedávám tomu záminku, jelikož tankuji vždy pouze Vervu z Benziny, ale je pravidlem, žeby měli životnost danou km, nebo pod? Stejně asi ten nový vstřik koupim, spíš mě zajímá zkušenost, a vím, co čekat dál.

26.10.2019 21:49 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245487
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A až to všechno uděᚠtak zjistíš že to začalo tlakovat a potom padne na klice (tímto jsou tyto motory pověstné) A to bude potom nadšení.

27.10.2019 07:09 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245517
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Škodolibá vánoční přání máme teda za sebou.
Kdyby se tady ale našel někdo s reálnou zkušeností u vstřiků, budu rád za zpětnou vazbu a samozřejmě se rád podělím o svou zkušenost. Předem díky.

27.10.2019 09:33 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245536
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Burka napsal(a):
Škodolibá vánoční přání máme teda za sebou.
Kdyby se tady ale našel někdo s reálnou zkušeností u vstřiků, budu rád za zpětnou vazbu a samozřejmě se rád podělím o svou zkušenost. Předem díky.


To ti samo nepřeji ale takové to s těmito motory bohužel bývá. (proto se tato motorizace dá sehnat za polovic od jiných)

27.10.2019 11:15 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245539
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Burka napsal(a):
Škodolibá vánoční přání máme teda za sebou.
Kdyby se tady ale našel někdo s reálnou zkušeností u vstřiků, budu rád za zpětnou vazbu a samozřejmě se rád podělím o svou zkušenost. Předem díky.

ono se spatne posloucha ze sis koupil vicemene pokladnicku s vylitanym motorem,ale ono to neni zadne skodolibe prani ale bohuzel realita
a to se nebavme o vecech kolem FAP napriklad...jak pise eisy811 koupe takoveho auta je financni sebevrazda
uz jen ty rozvody aby jsi je udelal jak se maji se na 20 nezastavi...

27.10.2019 13:57 - Re: Engine managment systém faulty po výmene žhavičov 3245577
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
FAP není zrovna problém = je dělenej (stejnej jako na biturbu) ale to ostatní....

07.11.2019 15:32 - Re: Engine management system faulty 3246728
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
s rozvodami si robil aj olejove cerpadlo?

07.11.2019 18:58 - Re: Engine management system faulty 3246749
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
TO Burka-jestli ti to pomůže já přešel na C5 z felicie 1,3 MPI.Takže docela finanční skok.Samozřejmě že jsem počítal že budou výdaje ale co dnes vydrží?Když si člověk přečte tady fórum tak ví jakou finanční injekci která oprava obnáší.Hodně věcí tu kluci poradí a něco se dá udělat svépomocí ale jak ti tu radí se vstřikama-není o čem polemnizovat je lepší to vyměnit za nová kus.Nevím v jakém stavu jsou moje ale taky mě to čeká.A na tvoji otázku-s novými nebo repasovanými mám zkušenost jen z práce-repase stojí za bačkoru a maximálně jim o čtvrtinu prodloužíš životnost.

06.12.2019 20:48 - Re: Engine management system faulty 3250165
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj a díky za rady. Chvilku jsem nepsal, jelikož bych nerad předbíhal nadšení z konce agonie. A je to tady. Nový vstřik od Tomáše Huliciuse za 9833 kaček a 1000 kilometrov, vše funguje a super jízda, ale mírné se ještě otřásalo při jízdě nad 150 km. Po 1000 km bohužel znova cukání/otřesání celého auta při zrychlování, jízdě do kopce, jízdě nad 110 km a při přeřazení někdy výrazně cukne. Buď odchází jiný vstřik, nebo je problém někde v palivovém systému. Nemáte zkušenost? Po diskuzích s pár lidmi se nabízí nechat otestovat zbylé vstřiky (Snad, že řídicí jednotka preferuje nové vstřiky a ty další vadne se tím snad ozvou snad tím, že už nejsou tolik preferované řídící jednotkou. Tedy pokud je to pravda?), nebo nějaký regulátor tlaku, nebo regulátor množství paliva? Původní vstřik jsem nechal otestovat a vrátil se, že je ok. Jsem z toho ....., už a to je vyřešené. Pokus, omyl se mi z ohledem na finance nechce absolvovat. Jumep, s rozvodami bola snad menená vaňa? a že vraj už ta stará tiekla. Niesom odborník, ale snad je to termínus technikus to myslené olejové čerpadlo? Jinak auto nehlásí původní chybu, jen občas svítí kontrolka motoru déle. Tankisto, díky za podporu, měl jsem Oct 2 a teď mám druhé Roomster a jo, finančně je to nižší liga. Po C5 jsem toužil a když přišla doba na druhé, bral jsem první, co mě chytlo za srdce. Je nádherné a miluji ho. Škoda je vedle něj krabice na kolech, ale problém je, že kolem sebe nemám někoho, komu se dá v Citronech věřit. Rád bych si poodstraňoval závady, ale díky neznalosti je to čtení, povídání, dedukce, takže porod. Pomalu to ale jde.

21.01.2020 17:39 - Re: Engine management system faulty 3255222
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dobrý den, tak jsem zkusil jiný neautorizovaný servis, a najdou závadu a volali mi že závada byla diagnostikována a že to byl špatně nandaný palivový filtr. Něco s nějakým kroužkem, atd a že to mělo nětesnost cca mm. Stalo se Vám to, žeby taková věc způsobila vadný chod motoru? Pokud to bude běžet dobře, jen dobře, navíc neměníme půlku motoru metodou pokus/omyl. Ptáček ale zazpíval něco kolem 6 tis., což jen za práci je hmmmm malinko dost. Nechci ale být nevděčný, uvidím až dle jejích propáleného času na faktuře.

21.01.2020 19:47 - Re: Engine management system faulty 3255224
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No když půjdou tak je to teoreticky dost , ale když půjdou blbě ?? tak je to bych řekl málo (a není to jen o dem- montáži ale vyfrézovat dosedací plochy atd..)

to Jumep : ty jsi dělal rozvody i s čerpadlem? a nevysypal se ti ten motor i tak ? Ten motor ? v 2.7 ani moc nejede a žere , v 3.0 je to lepší tolik se nesere , žere míň a lepší jede.

21.01.2020 21:01 - Re: Engine management system faulty 3255226
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jruze, ten motor mi právě vyhovuje. Mám to na ježdění po dálnici s rodinou a to dělá úžasně. Při mém stylu jízdy žere normál 7,5 litru, když se mi nechce v noci jet rychle, hodím tempomat na 120 a při natankování v DE mi ukazovalo 6,5.
Jediné špatné co si zatím všímám u V6 HDI, jsou předsudky některých mechaniků. Pardon za názor, ale hodně radosti mi bere zejmena to, že na něm musím nechat pracovat mechanika, který s ním nemá zkušenost. Skvělej chlapík, má správnou logiku, ale málo času, zkušeností s V6 a ne ideální diagnostické možnosti. Vůbec mě to netěší, ale na citroeny ještě nemám vyšlapanou cestičku. Mno chvilku to potrvá, než potkám člověka, kterého to baví. Ve výsledku je to jenom věc, která potřebuje své. A když se k tomu přidají zlaté ručičky, tak zůstane i nějaká korunka navíc.

Tak zatím 50 km po servise a zvuk se vrací do normálu a hlavně motor už nechce při volnoběhu, startu a při zátěži vyskočit zpod kapoty. Kdyby že se to vyřešilo, byl bych rád za chvilku klidu od servisů a snad i pohodové poježděni. Že snad nějaká vnitřní část toho filtru tam byla pouze "položená" a bylo to zavzdušněné. Evidentně špatný postup montáže. To jsou mi věci, tak tohle jsem ani náhodou netipoval a Lexia to nepoznala. Až nějaká diag "Topdan" našla chyby P0102, P010C a P0113 a hledalo se.

05.06.2023 13:36 - Re: Engine management system faulty 3362437
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
včera na mě vyskočil "engine management faulty".
Motor jel na tři válce, volnoběh byl zvýšený, kolem 1100 ot/min.
Po vypnutí motoru a nastartování jde motor zase klidně.

V diagnostice (Lexia) je chyba P1160 - Potrubí sání vzduchu netěsnost - viz příloha.

Celá situace byla dosti netypická. Po delší jízdě (100 km, motor šel dobře) jsem pomalu sjížděl z prudšího kopce do garáže, bez plynu, několikrát jsem prudčeji sešlápl rychle za sebou brzdu, navíc jsem měl zařazeno za 1 (zapomněl jsem, že mám manuál) a když už mi to málem chcíplo, tak jsem vyřadil na neutrál. Navíc v tom samém okamžiku se spustil ventilátor chlazení motoru.

Odhaduji, že problém je s nějakým podtlakem, tlak v potrubí 380 mbar je asi více, než by mělo být ?
Co mě překvapilo, je teplota chladící kapaliny 127 stupňu C, to mi přijde nějak moc ?
Posledních minimálně 10 km jsem jel klidně a venkovní teplota byla kolem 20.

Děkuji.

Přílohy:
P1160_err.jpg ( 5011024b ) -

05.06.2023 13:54 - Re: Engine management system faulty 3362439
milne
Město: Bukovany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 18
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Burka napsal(a):
Dobrý den, tak jsem zkusil jiný neautorizovaný servis, a najdou závadu a volali mi že závada byla diagnostikována a že to byl špatně nandaný palivový filtr. Něco s nějakým kroužkem, atd a že to mělo nětesnost cca mm. Stalo se Vám to, žeby taková věc způsobila vadný chod motoru?

To se mi také stalo. Chvíli to jelo, pak service a ztráta výkonu. Po výměně filtru OK.

05.06.2023 14:28 - Re: Engine management system faulty 3362442
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ptám se na benzín RFJ v provedení pro EU, ten ani palivový filtr nemá...

23.06.2023 13:21 - Re: Engine management system faulty 3363328
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak si sám i odpovím. Sundal jsem víko ventilů a odvětrávací část s filtrem byla totálně zalepená karbonem.
Ani jsem se to nepokoušel čistit a použil nové víko + těsnění. Od té doby 1000 Km a vypadá to dobře.

Ještě zajímavé zjištění, soudruzi z Francie si nechávají víko + těsnění vyrábět u soudruhů v Číně (původní OEM výrobce byl MANN HUMMEL), takže to co se prodává na Aliexpresu nebo jako laciný aftermarket v českých e-shopech bude "originál" z noční směny.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator