| |  |  |  | 
 
 
			| 
 		
		
		
		| 
			| 05.02.2013 08:27 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2544714 |  |  
					| Hajkis | 
			| Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |  |  
		
				
		|     
 | Docela zajímavé,ale jak dosáhnout autoadaptece v normálních podmínkách?Myslim e odpojení baterie asi nepomůe,take jedině autorizovaný servis
Docela zajímavé,ale jak dosáhnout autoadaptece v normálních podmínkách?Myslim e odpojení baterie asi nepomůe,take jedině autorizovaný servis 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 05.02.2013 11:32 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2544750 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | uz som to zavrel, ale bolo tam pisane ze nastartovat, nechat na volnobeh zahriat az do zopnutia sahary a potom sa ist previezt a specificke podmienky k tomu, mozem to este raz pozret
uz som to zavrel, ale bolo tam pisane ze nastartovat, nechat na volnobeh zahriat az do zopnutia sahary a potom sa ist previezt a specificke podmienky k tomu, mozem to este raz pozret 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 05.02.2013 11:37 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2544756 |  |  
					| drgi | 
			| Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |  |  
		
				
		|     
 | A este taka otazka nevie niekto kde by som zohnal membrany do vysokotlakoveho cerpadla???
A este taka otazka nevie niekto kde by som zohnal membrany do vysokotlakoveho cerpadla??? 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 05.02.2013 11:53 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2544759 |  |  
					| Hajkis | 
			| Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |  |  
		
				
		|     
 | Kdyby to bylo moné,byl bych rád,abych měl pokoj v dui a C5 v kondici.Díky
Kdyby to bylo moné,byl bych rád,abych měl pokoj v dui a C5 v kondici.Díky 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 05.02.2013 12:14 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2544761 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | Inicializace počítače řízení motoru Opětovná inicializace počítače :
 
 Zapnout zapalování
 Vyčkat 20 sekund
 Nastartovat motor
 Nechat zahřát motor při volnoběných otáčkách a do zapnutí elektrického ventilátoru chlazení (*)
 Provést jízdu s malým zatíením
 Vystřídat vechny převodové stupně
 Několikrát uvolnit pedál akcelerace (od 3500 ot/min do 1500 ot/min)
 Vypnout zapalování
 Počkat 1 minutu před opětovným nastartováním (7 minuty v případě dochlazování)
 Postup opětovné inicializace je ukončen
 
 (*) Klimatizace je mimo provoz.
 V případě výměny následujících součástí začít postupem inicializace studeného motoru :
 
 Proporcionální lambda sonda (před předkatalyzátorem)
 Sonda teploty výfukových plynů (před předkatalyzátorem)
 Sonda teploty výfukových plynů (za předkatalyzátorem)
 
 Opětovná inicializace autoadaptačních hodnot
 Tento postup je přístupný pomocí diagnostických přístrojů.
 
 -----
 
 
 tak aj tak sa diagnostike nevyhnes
Inicializace počítače řízení motoru
Opětovná inicializace počítače :
    Zapnout zapalování
    Vyčkat 20 sekund
    Nastartovat motor
    Nechat zahřát motor při volnoběných otáčkách a do zapnutí elektrického ventilátoru chlazení (*)
    Provést jízdu s malým zatíením
    Vystřídat vechny převodové stupně
    Několikrát uvolnit pedál akcelerace (od 3500 ot/min do 1500 ot/min)
    Vypnout zapalování
    Počkat 1 minutu před opětovným nastartováním (7 minuty v případě dochlazování)
    Postup opětovné inicializace je ukončen
(*) Klimatizace je mimo provoz.
V případě výměny následujících součástí začít postupem inicializace studeného motoru :
    Proporcionální lambda sonda (před předkatalyzátorem)
    Sonda teploty výfukových plynů (před předkatalyzátorem)
    Sonda teploty výfukových plynů (za předkatalyzátorem)
Opětovná inicializace autoadaptačních hodnot
Tento postup je přístupný pomocí diagnostických přístrojů.
-----
tak aj tak sa diagnostike nevyhnes
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 16.02.2013 17:06 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2548864 |  |  
					| drgi | 
			| Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |  |  
		
				
		|     
 | takze problem vyrieseny, problem bol v pumpe. myslel som ze ju zrepasovali dobre ale nie dali mi tam neoriginalne membrany, nasiel som v pl firmu ktora sa venuje len motorom hpi, prisli rozobrali pumpu dali original membrany, doplnili olej do pumpy vsetko precistili a auto ide krasne. cena opravy cca 250e ohladom tankovania 98oktanoveho benzinu a viac do hpi je vraj blbost. do hpi len 95. nakolko 98oktanov spaluje pri vyssej teplote a nici to katalyzator.
takze problem vyrieseny, problem bol v pumpe. myslel som ze ju zrepasovali dobre ale nie dali mi tam neoriginalne membrany, nasiel som v pl firmu ktora sa venuje len motorom hpi, prisli rozobrali pumpu dali original membrany, doplnili olej do pumpy vsetko precistili a auto ide krasne. cena opravy cca 250e ohladom tankovania 98oktanoveho benzinu a viac do hpi je vraj blbost. do hpi len 95. nakolko 98oktanov spaluje pri vyssej teplote a nici to katalyzator. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.03.2013 22:19 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2559935 |  |  
					| dejvi | 
			| Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |  |  
		
				
		|     
 | Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e .... 
 V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá .
 Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super .
 
 Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link. . Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e .... V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá . Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super . Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link.
Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e ....
V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá .
Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super . 
Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link. . Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e .... V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá . Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super . Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek http://citroenblog.ru/high-pressure-pump-repair.html
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 29.03.2013 12:02 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2561028 |  |  
					| dejvi | 
			| Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |  |  
		
				
		|     
 | tak poznatek z opravy. Na diagnostice závada se objevuje pořád Tlak paliva je pořád jetě prý mení ne má být. Ale auto jede zdánlivě bez problému . Dá se u s ním jet i sportovní jízda s vyími otáčkami . Ale o výkendu to znova vyndám a pokusím se tam dostat toho oleje co nejvíc to asi bude ten problém e protitlak na membrány není takový a tím je tlak benzínu mení . I kdyby to jelo jen tak jak to jede teď tak v poměru cena mi to stačí ne dávat desetitisíce . To a to na mě radi pípá e je chyba . Kdy to pojede.
tak poznatek z opravy. Na diagnostice závada se objevuje pořád Tlak paliva je pořád jetě prý mení ne má být. Ale auto jede zdánlivě bez problému . Dá se u s ním jet i sportovní jízda s vyími otáčkami . Ale o výkendu to znova vyndám a pokusím se tam dostat toho oleje co nejvíc to asi bude ten problém e protitlak na membrány není takový a tím je tlak benzínu mení . I kdyby to jelo jen tak jak to jede teď tak v poměru cena mi to stačí ne dávat desetitisíce . To a to na mě radi pípá e je chyba . Kdy to pojede. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 22.10.2013 21:38 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2629245 |  |  
					| Karlik0007 | 
			| Město: Neratovice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 19 |  |  
		
				
		|     
 | na tom linku se mi nic neukazuje. a chtel bych poprosit zda tu nekdo ma odkaz kde se daji koupit original ty membrany. 
 dik
na tom linku se mi nic neukazuje. a chtel bych poprosit zda tu nekdo ma odkaz kde se daji koupit original ty membrany.
dik
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 22.10.2013 22:13 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2629259 |  |  
					| drgi | 
			| Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |  |  
		
				
		|     
 | Membrany nove nezozenies to sa neda. vyraba ich continetal a len sam pre seba.....
Membrany nove nezozenies to sa neda. vyraba ich continetal a len sam pre seba..... 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 26.03.2014 19:37 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2680391 |  |  
					| dejvi | 
			| Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |  |  
		
				
		|     
 | Tak u je to tu zpět . Stejná závada na vysokotlakém čerpadlu .  Po dolití oleje najeto cca 20 tis.km a závada se vrátila . Tak je otázka zda se vyplatí jednou ročně vysokotlak vyndat a nalít olej nebo koupit ho za 19000,- jetě to asi zkusím znova rozebrat ,ale hodily by se ty membrány protoe to tam propoutí benzín a pak u to nefunguj jak má .
Tak u je to tu zpět . Stejná závada na vysokotlakém čerpadlu .  Po dolití oleje najeto cca 20 tis.km a závada se vrátila . Tak je otázka zda se vyplatí jednou ročně vysokotlak vyndat a nalít olej nebo koupit ho za 19000,- jetě to asi zkusím znova rozebrat ,ale hodily by se ty membrány protoe to tam propoutí benzín a pak u to nefunguj jak má . 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 26.03.2014 22:26 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2680449 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | v inom vlakne sa to riesilo a bol tam odkaz niekde na nemecko / polsko kde mali membrany
v inom vlakne sa to riesilo a bol tam odkaz niekde na nemecko / polsko kde mali membrany 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 26.03.2014 22:40 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2680453 |  |  
					| PATaMAT | 
			| Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1309 |  |  
		
				
		|  
     
 | .link. 
 
 .link.
 
 .link.
http://tablica.pl/oferta/regeneracja-pompa-paliwa-benzyna-2-0-2-2-opel-citroen-peugeot-CID5-ID1LqNp.html
http://citroen.org.pl/forum/download.php?id=1842
http://www.checkengine.com.pl/hpi
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 30.03.2014 18:45 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2681997 |  |  
					| dejvi | 
			| Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |  |  
		
				
		|     
 | Tak jsem to vyndal rozebral a bohuel protrhlá jedna membrána , tak jsem to vyřeil nejspolehlivjejí metodou ( peněenka ) koupeno nové 17700,- a jede se dál radi u na to ani nemyslet .. Tak se mějte vichni a a to jezdí Ahoj
Tak jsem to vyndal rozebral a bohuel protrhlá jedna membrána , tak jsem to vyřeil nejspolehlivjejí metodou ( peněenka ) koupeno nové 17700,- a jede se dál radi u na to ani nemyslet ..
Tak se mějte vichni a a to jezdí Ahoj
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 24.10.2014 19:43 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2744898 |  |  
					| Hajkis | 
			| Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |  |  
		
				
		|     
 | I u mě opět problém,membrany Ok, ale odelo gufero.Zkusím dát nové a kdyby někdo měl staré nefunkční čerpadlo za dobrou cenu tak bych koupil.Pístky u toho nemusí být,stačil by jen obal čerpadla.Předem díky
I u mě opět problém,membrany Ok, ale odelo gufero.Zkusím dát nové a kdyby někdo měl staré nefunkční čerpadlo za dobrou cenu tak bych koupil.Pístky u toho nemusí být,stačil by jen obal čerpadla.Předem díky 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		|  |  
					| pavelb | 
			| Město: Blovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |  |  
		
				
		|     
 | Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo  i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji
Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo  i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji 
 |  
				|  |  
 
 		
		
		
		| 
			| 23.03.2015 09:29 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2801109 |  |  
					| Leovy | 
			| Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |  |  
		
				
		|     
 | Po dlouhé době jsem opět zde, moje trable se vyřeili sami po rozpadu katalizátoru ( a to jsem se v několika i značkových servisech ptal, jestli nemůe být ucpaný kat - prej by se to poznalo na emisích- poznali ho.no) take katalizátor vyměněn za univerzál do 3litra a jezdilo to super. Bohuel minulý týden mi to spadlo do nouzáku ( pouze do 2000 otáček) a v citroenu diagnostika tvrdí patný regulační ventil vysokého talku paliva.
 A nyní se dostávám k jádru pudla: Myslíte, e je diagnostika natolik chytrá, e by poznala opravdu patný regulační ventil? Tlaky hlásí maximálně do 60 barů nebo Mpa nevím jednotky, kadopádně to vytlačí max 60. A proto se ptám jestli je na diagnostiku spolehnutí, protoe to e nevytlačí větí tlak můe být čerpadlem, regulačním ventilem a nebo tlakovým snímačem. Proto nevím jestli diagnostika pozná která z těchto tří věcí je patná.
 
 pavelb napsal(a):
 Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo  i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji 
 Proto si myslím pokud jsi vymněnil čerpadlo i regulátor, tak bych jetě vyměnil tlakový snímač.
 
 Ale u mne nevím jestli u mne je to opravdu regulák. zajímalo by mne jaké chyby vám to psalo u patného čerpadla a patného regulačního ventilu a patného tlakového snímače
 
 Díky
Po dlouhé době jsem opět zde, moje trable se vyřeili sami po rozpadu katalizátoru ( a to jsem se v několika i značkových servisech ptal, jestli nemůe být ucpaný kat - prej by se to poznalo na emisích- poznali ho.no) take katalizátor vyměněn za univerzál do 3litra a jezdilo to super.
Bohuel minulý týden mi to spadlo do nouzáku ( pouze do 2000 otáček) a v citroenu diagnostika tvrdí patný regulační ventil vysokého talku paliva.
A nyní se dostávám k jádru pudla: Myslíte, e je diagnostika natolik chytrá, e by poznala opravdu patný regulační ventil? Tlaky hlásí maximálně do 60 barů nebo Mpa nevím jednotky, kadopádně to vytlačí max 60. A proto se ptám jestli je na diagnostiku spolehnutí, protoe to e nevytlačí větí tlak můe být čerpadlem, regulačním ventilem a nebo tlakovým snímačem. Proto nevím jestli diagnostika pozná která z těchto tří věcí je patná.
Proto si myslím pokud jsi vymněnil čerpadlo i regulátor, tak bych jetě vyměnil tlakový snímač.
Ale u mne nevím jestli u mne je to opravdu regulák. zajímalo by mne jaké chyby vám to psalo u patného čerpadla a patného regulačního ventilu a patného tlakového snímače
Díky
 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.03.2015 09:35 -
		Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu | 2801111 |  |  
					| jumep |  |  
		
				
		|  
     
 | diagnostika napise aktualnu vec ktoru zaznamenala a prelozi si ju k pravdepodobnej pricine preto sa diagnostika nepouziva len na citanie chyb ale ako diagnostika
 
 potrebujes mat znalost fungovania systemu + diagnostiku aby si vedel odhalit pricinu a vydedukovat kde nastava zadrhel a potom uz je len posledna vec vymenit vadny diel (pripadne ho opravit ak ide)
diagnostika napise aktualnu vec ktoru zaznamenala a prelozi si ju k pravdepodobnej pricine
preto sa diagnostika nepouziva len na citanie chyb ale ako diagnostika
potrebujes mat znalost fungovania systemu + diagnostiku aby si vedel odhalit pricinu a vydedukovat kde nastava zadrhel a potom uz je len posledna vec vymenit vadny diel (pripadne ho opravit ak ide)
 
 |  
				|  |  
 
 
 |  | 
 |  |