Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 42 > >|
09.10.2009 22:07 - Re: LPG a C5 1107282
Poffa
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 282
99 Poslat soukromou zprávu
To maš pravdu brat ma Lpg a dos vyschýnajú aj gumové hadice ako príslušenstvo okolo toho všetkého.

09.10.2009 22:16 - Re: LPG a C5 1107284
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tady bych to opravdu viděl na netěsnící ventil, chyba vždy naskočila při startování a to je na benzin. Za jízdy nikdy.
LPG mám 4,5 roku v VECTRA, no problem

26.10.2009 22:50 - Re: LPG a C5 1108440
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Co se vlastně stane, když při ježdění na plyn počítač pořád odečítá množství benzínu a ikdyž je v nádrži třeba ještě půl nádrže, ručička i kontrolka už ukazje prázdnou a na displeji pořád hází výstrahu že už dochází benzín?? Nemůže se třeba stát, že si auto najednou řekne, že už nemá benzín a prostě odmítne jet dáljak na benzín, tak na LPG? Je nějaký řešení, anebo se toho prostě nemám všímat? Můžete mi prosím nasměrovat někam, kde se to řešilo? Už jsem to někde viděl, ale zaboha to nemůžu najít

26.10.2009 22:53 - Re: LPG a C5 1108441
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Nestane se nic, rucicka proste klesne ... po dlhsej suvislej jazde sa merak zresetuje. Existuje na to nejake elektronicke siditko ktore nasimuluje tankovanie vzdy po zapnuti kluca, tzn kazdy start sa to zresetuje. Inak je to len chybicka krasy nic viac.

27.10.2009 17:07 - Re: LPG a C5 1108488
sservis
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 43

99 Poslat soukromou zprávu
je to trošičku mimo téma, ale jen malinko, nemohl by mi někdo půjčit na tři dny redukci na plnění LPG v Holandsku? Bylo by to 15. - 17.11.

28.10.2009 12:21 - Re: LPG a C5 1108504
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
Nestane se nic, rucicka proste klesne ... po dlhsej suvislej jazde sa merak zresetuje. Existuje na to nejake elektronicke siditko ktore nasimuluje tankovanie vzdy po zapnuti kluca, tzn kazdy start sa to zresetuje. Inak je to len chybicka krasy nic viac.

Díky, tak dneska to udělalo přesně jak jsi napsal-když jsem vyjížděl, počítač ukazoval prázdnou nádrž dojezd 40 km a při návratu a zajíždění do garáže tam najednou byla půlka nádrže. Takže super pocit

21.11.2009 23:23 - Re: LPG a C5 1428295
Veselajnen
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Stal jsem se majitelem C5, a hned jsem ji zaplynoval.....nechal jsem k tomu namontovat i FLASHLUBE....používáte to také, máte nějaké zkušenosti? co si o tom myslíte? a ještě něco....jsou nějaká specifika ohledně spojení C5 s LPG?něco na co si dát pozor?

21.11.2009 23:35 - Re: LPG a C5 1428296
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Kouzelným vodičkám nevěřím. LPG je suché, proto se startuje na benzín a až v určitou teplotu se to přepne na LPG.
Nepoužívám a ani nebudu, problémy nemám a věřím, že ani nebudou

22.11.2009 22:32 - Re: LPG a C5 1428331
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To Veselajnen: tak to jsi mi předběhl, zrovna na to samé jsem se chtěl taky zeptat.
Před montáží jsem se technika na to ptal a řekl mi, že konkrétně na tyto motory je to zbytečné. Vyloženě je to doporučováno např. na Focuse, tuším na ty 1,6 a potom některé japonce-jmenoval např. Toyota Yaris, Honda Accord 1,8 atd... takže jsem to tam nedával.
To Darja: Není to startování na benzín spíš jen kvůli tomu, že na benzín se prostě se studeným motorem líp startuje, než kvůli suchosti LPG? Tím Ti neoponuju, jen se ptám, ale podle jiných je to přimazávání důležitý spíš u rozpálenýcho motoru, když dostává největší čočku-dálnice a ostaní zvýšená zátěž motoru..?

22.11.2009 22:47 - Re: LPG a C5 1428333
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Tak studené ventily jsou nejvíc háklivé, proto je to za studena. Taky na benzín jen nestartuješ, ty na něj i jedeš, dokud motor nedosáhne určité teploty a pak se přepne na LPG. moderní systémy jsou chytré, auto si samo všechno ohlídá.

A dálnice je pro auto právě ideál, jedeš konstatně, stejné točky.. auto, co najelo 200tis po dálnici vypadá úplně jinak než chudák, co najel 100tis krátkýma couračkama po městě.

22.11.2009 22:53 - Re: LPG a C5 1428335
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Aha. Jojo, to že na něj i jedu vím, konkrétně u mě to přepíná při 38 stupních (u chladící kapaliny) -podle té jejich LPG diagnostiky-jen tak pro zajímavost

22.11.2009 22:55 - Re: LPG a C5 1428336
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
no to já mám teda určitě víc, než ty. Dá se to samosebou nastavit, kdy se to přepne. 38 mi přijde málo.

22.11.2009 23:21 - Re: LPG a C5 1428337
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě to tak málo nepřijde, při přepínání na LPG už to docela dobře topí, je to po vyjetí z garáže, zavření vrat a ujetí cca 1km. Ale možná je těch 38 stupňů blud, moc jsem se po tom nepídíl.

22.11.2009 23:46 - Re: LPG a C5 1428341
Veselajnen
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Myslim ze 30 stupnu byva standart, takze 38 bych povazoval za dostatecne. Co se tyce te dalnice tak to bylo mysleno tusim prave na provoz pri LPG. Dlouha trasa a stabilne vyssi otacky znamenaji stabilne vyssi teplotu a veci teplotni zatez na sedla ventilu, ktere uz jen pri provozu na lpg jsou vice zahrivane. I kdyz od dob bezolovnateho benzinu jsou sedla tvrzena, tak jak uz psal Froggy, tak nektere auta maji stejne pri provozu na LPG problemy....Hondy, toyoty a Focus 1,6. Subaru napriklad Flashlube instaluje do vsech vozu vyrobenych primo s LPG. Nez jsem to tam dal, tak jsem nesehnal moc info o motoru ktery maj nase C5ticky.....ale znam dve zaplynovany xantie a jednu P306 (coz by mel byt v podstate ten samy motor) tak zatim jsou v poho, i kdyz jedna xanta ted merila tlaky a dopadlo to dost spatne, jeste se uvidi co bude pricinou....no a ten Peugeot na benzin kolisa volnobeh, ale na lpg jede jak drak.....coz jsem nekde vycetl, ze pak byly prave sedla problem.....takze zase tak v pohode to vlastne neni....ale kdo vi cim to je, ty auta maj na plyn jeto 150 a vic.....Tak kdyby pro nic, tak aspon pro dobrej pocit to tam mam,

23.11.2009 08:44 - Re: LPG a C5 1428344
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Co sa tyka jazdy po dialnici tak si dovolim nesuhlasit. Vela kratkodobych akceleracii je daleko horsich ako konstantna jazda. Pri akceleracii sa pouziva daleko vyssi pomer palivo vzduch, k tomu predstih ( predvstek u diesla ? ), tzn zataz na ventily je daleko vyssia ako pri stabilnom chode motora na rovnomerne otacky.

ps: stabilne vyssie otacky znamena stabilne ucinejsie chladenie a stabilnejsia teplota v chladiacom okruhu
ps2: co sa tyka kvality sediel ventilov u roznych znaciek to uz je na inu debatu, skorej "pivneho" charakteru

23.11.2009 17:54 - Re: LPG a C5 1428419
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 113
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To Veselajnen: Tak chybu jsi tím určitě neudělal, já o tom taky uvažoval-myslím že by to bylo jen o cca 1500 Kč při montáži LPG navíc (tedy plus další náklady na dolévání, ani nevím kolik mazadla na kolik km to bere...).
Vyčetl a slyšel jsem, že dostávají zabrat hlavně výfukové ventily-díky vyšší teplotě hoření LPG, takže jsem dedukoval tu vyšší zátěž na dálnici apod...
A jeden zarytej odpůrce LPG (jinak dost dobrej autodiagnostik) mi skoro vynadal, že jsem si nechal namontovat plyn, že jsem to auto prakticky zničil a vypadalo to, že mi skoro zakáže jezdit Nakonec řekl, že v budoucnu nebudu mít problém s plynem ale s benzínem-a v tom má možná trochu pravdu, dle toho, co jsem našel na netu a viz. ta poznámka od Veselajnena o Peugeotu. Ale statísíce km ročně nenajíždím, tak mi to zas tak moc netrápí

23.11.2009 18:06 - Re: LPG a C5 1428420
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Většina zažitých předsudků o plynu jsou z dob, kdy se samodomo montovalo LPG a většinou se jednalo o karbec. Sekvence je o něčem jiném.
Jen si to porovnejte s těma řečma, co lidé vedou o hydraulických autech i dnes. Jen proto,ž e v 80/90tých letech se sem tahaly vozy, které nikdo neuměl servisovat a začaly se sráti.


Froggy: No, mě si pobavil, dedukcí, že na dálnici je teplota spalování vyšší a proto je auto ve větším záběru


Ano, LPG má vyšší oknatové číslo, ale co já vím, moje bublina pozná rozdíl v oktanovém čísle, hlídá si detonaci a umí si dle toho nastavit i předstih (to už se řešilo v tématu jestli má smysl tankovat 98).
Já v tom fakt roblém nevidím.

23.11.2009 20:51 - Re: LPG a C5 1428463
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj, C5 je moje třetí auto na plyn, mám to tam rok a 40.000 km, nějaké problémy s autem mám, ale to není spojené s plynem, předtím jsme měl fiata mareu 1,8 (úžasný auto) na který jsme najel 120.000 km a úplně první byl citroen zx 1,4, na tom jsme najel 90.000 km, nikdy jsme neměl problémy s tím, že by LPG nějak poškodilo motor nebo něco jiného na autě
než jsme kupoval Cř, tak jsme počítal zda plyn nebo naftu, a při předpokládaném nájezdu 150.000 km mi plyn vyšel levněji než nafta

23.11.2009 21:47 - Re: LPG a C5 1428471
Veselajnen
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
To tief: dik za osvetu, ja si dycky myslel ze to tak plati u chlazeni motoru obecne. Nevim teda kde jsou umistene vyfukove ventlily, o autech vim docela houby, jen jsem psal, co jsem vyzjistil na netu....a dlouhe vzdalenosti byla uz jen ma dedukce....
to Froggy: Provozni naklady flashlube jsou asi 1ml na 1l paliva coz je u me spotreby asi tak 1l na 10k km a treba 5 litru se da koupit za 1700 coz si myslim neni tak strasny....Po montazi me nastavili mensi prutok kapanim...nez je uvadeny.....a jak to tak vidim tak to tak i necham....asi to nebude naseho 2.0i 16v tak dulezite....

15.12.2009 20:43 - Re: LPG a C5 1429345
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dal novou baterku, BOSH 60Ah, a Antipolution se chová jinak. Objeví se při startování, to tam na LCD poblikává často, když se rozjedu, tak celých 35km si ani neblikne, a když zaparkuju a auto blafe na volnoběh, tak Antipolution začne vyskakovat znova. Je jedno zda jedu na benzin či LPG. Na staré baterce mi to problikávalo celou cestu. Tak teď už nevím co dál. Když to nechám vynulovat, tak to tam asi zase hned skočí. Fujtajbl .

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator