Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5
Veselajnen
22.11.2009 23:46 - Re: LPG a C5
99
Myslim ze 30 stupnu byva standart, takze 38 bych povazoval za dostatecne. Co se tyce te dalnice tak to bylo mysleno tusim prave na provoz pri LPG. Dlouha trasa a stabilne vyssi otacky znamenaji stabilne vyssi teplotu a veci teplotni zatez na sedla ventilu, ktere uz jen pri provozu na lpg jsou vice zahrivane. I kdyz od dob bezolovnateho benzinu jsou sedla tvrzena, tak jak uz psal Froggy, tak nektere auta maji stejne pri provozu na LPG problemy....Hondy, toyoty a Focus 1,6. Subaru napriklad Flashlube instaluje do vsech vozu vyrobenych primo s LPG. Nez jsem to tam dal, tak jsem nesehnal moc info o motoru ktery maj nase C5ticky.....ale znam dve zaplynovany xantie a jednu P306 (coz by mel byt v podstate ten samy motor) tak zatim jsou v poho, i kdyz jedna xanta ted merila tlaky a dopadlo to dost spatne, jeste se uvidi co bude pricinou....no a ten Peugeot na benzin kolisa volnobeh, ale na lpg jede jak drak.....coz jsem nekde vycetl, ze pak byly prave sedla problem.....takze zase tak v pohode to vlastne neni....ale kdo vi cim to je, ty auta maj na plyn jeto 150 a vic.....Tak kdyby pro nic, tak aspon pro dobrej pocit to tam mam,

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator