Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Aditiva do nafty a palivového systému
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 20 > >|
27.12.2015 11:49 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901212
bogeee
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Nazdar chlapi.
Nemate nahodou skusenosti s tymto cisticem od Peugeotu? HDI UNIC .Chcel bysom to naliat do C5 ky 2.0 HDI s 220.000 km,lebo lebo som nepresiel na EK,mam vysoke hodnoty vyfukovych plynov.....
Diky.
.link.

27.12.2015 13:20 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901273
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bogeee napsal(a):
Nazdar chlapi.
Nemate nahodou skusenosti s tymto cisticem od Peugeotu? HDI UNIC .Chcel bysom to naliat do C5 ky 2.0 HDI s 220.000 km,lebo lebo som nepresiel na EK,mam vysoke hodnoty vyfukovych plynov.....
Diky.
.link.


Pokud jsi neprošel tak ti to asi nepomůže - důvodů může být víc ale nejčastější důvod jsou vstřiky,EGR,spotřeba oleje a nebo rozpadlej FAP.

27.12.2015 16:01 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901337
bogeee
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Diky za radu.V Auguste bolo FAP na 75% zaplnene,mozno odvtedy sa naplnil.Tento cistic HDI UNIK + original od Citroenu by hadam aspon trocha pomhol precistit vstriky a FAP ko...Aspon to tak pisu na ich stranke...Vymenim aj olej a skusim diagnostiku,ci nieco vyhodi.

27.12.2015 16:11 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901338
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Můj laický názor - bude to chtít vyčistit ten FAP..

27.12.2015 16:28 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901339
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Problem je prozaický.. aditíva ti motor ani nevyčistia ani nezachránia.

Detergenty a iné čističe obsahuje každá nafta v aditívach. Každý olej obsahuje aditíva proti penivosti, pre lepšiu mazivos atd. Ak má niekto pocit že aditív môže by viac..resp chce si sám doma robi premiovú naftu..prileje si aditíva do nafty na zvýšenie cetanového čísla atd..ale samozrejme viac aditív = viac emisií, takže to FAPu neprospeje.

Vstreky pokial sú vydraté , neakým čistením im nepomožeš.. proste tam chýba materiál, sú tam ryhy..vstrek nepracuje presne a vstrekuje viac nafty.. viac emisií.

Viac emisií = začmudený FAP. Takže prvotne rieš vstreky / EGR.. u nás sa podiel pevných častíc nemeria na EK, meria sa dymivos.

27.12.2015 16:35 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901340
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Tohle FAP nevyčistí, jen to zpomalí jeho zanášení.
Pořád platí, že použití těchto čističů může poslat motor do šrotu. Nebo jeho vstřikování. Pokud je něco opravdu zanešený a něčím ty sajrajty rozpustíš, mohlo by se něco dostat tam kam nemá a např. ucpaná tryska vstřikovače může i propálit píst.
Na odstranění karbonu ze sání, nebo z EGR, jsou spreje a ty se vstřikováním nepřijdou do styku. Tam ucpání trysky nehrozí. Takže je to relativně bezpečnější.
Ale nemyslím si, že by nějaký čištění zlepšilo kouřivost, nebo snížilo emise.

27.12.2015 18:05 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901377
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nevymejšlej kraviny a vyčisti FAP , protáhní to po dálnici aby se vyfoukaly saze ze zadní části výfuku a jeď tam znovu a můžeš se při tom modlit. - podle mne ten vyčištěný FAP by prozatím mohl stačit.

27.12.2015 18:30 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901382
Apofis
Město: Ostrava-Opava, Auto: Počet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj , pokud by tady měl někdo zájem tak mam na prodej aditivum do Fap filtru stači se ozvat

27.12.2015 18:56 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901402
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Jaký? Eolys, Infineum, ... ?

27.12.2015 19:08 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901403
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Do FAPu se nic nelije, jenom do nádržky , ale jestli mᚠněco na prodej, můžeš to dát třeba sem.
.link.

27.12.2015 19:38 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901405
Apofis
Město: Ostrava-Opava, Auto: Počet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
tak Do nadobky s Aditivem jinač mam Infineum 136 je misto Eolisu a Pawerflex ten na motory euro 5

27.12.2015 19:39 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901406
bogeee
Město: Wien, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
V Citroene sami nevedia co robia. V servisnej knizke stoji,ze nesmu sa pouzivat ziadne additiva a cistice do nafty.A nadruhejstrane zase sami ponukaju tieto cistice a additiva.... HDI UNIK a HDI UNIK+...
EK som robil v AT (mam ATznacky) a mal som hodnoty 0,90 m-1 a vyrobcom dane max. je 0,51 m-1.
Diagnostika by mi ukazala ,ohladom EGR?

27.12.2015 19:47 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901413
Apofis
Město: Ostrava-Opava, Auto: Počet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
aditivum se doplnuje dle servisniho intervalu což je 160000 km a nebo než displey nahlasi že je dosažena minimalni hladina additiva v nadržce
a pokud vam v autorizovanem servise citroen doporuci nalit additivum na čistěni nafty do nafty tak pouze na vaše vlastni nebezpeči

27.12.2015 22:51 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2901464
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Diagnostika nemusí vyhodi závadu, ak je EGR upchatý, zvýšia sa hodnoty na váhe vzduchu, skús ho na volnobehu odpoji a mrknút na hodnoty objemu vzduchu.. Pre takéto fintičky tu každý omiela že diagnostiku treba vedie číta atd..ale nikto ti ich neprezradí

EGR funguje na vyplnanie spalovacieho priestoru pri nízkej záaži.. kde sú spaliny, tam nemusí nafta a vzduch= nižšia spotreba na volnobeh a lepšie emisie.

Pri používaní aditív nehrozí nič, aj keby nalial celú 2,5dc pixlu do nádrže Maximálne FAP spraví kratšie regenerácie lebo musí vypalovat viac pozostatkov zo spálených aditív..čo je aj sírny popol a iné.

15.03.2016 08:15 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929008
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak mne se nejlepe osvedcil Liqui Molly 2T Öl 1052 s pridanim trochu Castrol TDA.Cisti,maze,snizil emise a regenerace FAPu je z cca 500 km nyni na 900-1000 km.Dalsi bude na rade Monzol5c,ktery ma jeste lepsi parametry a je vyraben primo pro nase "naftacke" potreby.
.link.
.link.

15.03.2016 09:13 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929026
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Docela bych varoval před předešlým článkem.
Cpát do nafty motorový olej pro dvoutaktní skútry je docela odvaha.
Jak autor ví, že "maže". Maže i olej z hranolků. Jenže nafta potřebuje přísady na mazání vysokotlakého vstřikovacího čerpadla, tedy olej pro tlaky kolem 2000 atm, odolnost proti spalování není tak důležitá. Dvoutaktní olej se především musí dobře mísit s benzínem a odolávat spalovacímu procesu ve válci.
U každého katalyzátoru se varuje, že nejhorší je, když se do něj dostane nespálené palivo nebo olej. Uvádí se, že spotřeba oleje přes 1 l na 1000 km spolehlivě katalyzátor likviduje. Takže přidávat si olej úmyslně do paliva je masochismus. Třeba se fakt prodluží regenerace FAP, protože saze s olejem se chytí hned na katalyzátoru a vzorně ho likvidují.

Ale hlavně:
1. Proč vymýšlet vymyšlené - kvalitních a hlavně vyzkoušených a doporučených aditiv spousta
2. Kdyby to byl takový zázrak, tak v honbě za emisemi by to zítra doporučili všichni výrobci
3. Procesy v motoru, katu a různých filtrech jsou tak složité, že nutí automobilky i podvádět. Amatérské pokusy toto mohou vždy jen zhoršit.

15.03.2016 10:02 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929044
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Docela bych varoval před předešlým článkem.
Cpát do nafty motorový olej pro dvoutaktní skútry je docela odvaha.
Jak autor ví, že "maže". Maže i olej z hranolků. Jenže nafta potřebuje přísady na mazání vysokotlakého vstřikovacího čerpadla, tedy olej pro tlaky kolem 2000 atm, odolnost proti spalování není tak důležitá. Dvoutaktní olej se především musí dobře mísit s benzínem a odolávat spalovacímu procesu ve válci.
U každého katalyzátoru se varuje, že nejhorší je, když se do něj dostane nespálené palivo nebo olej. Uvádí se, že spotřeba oleje přes 1 l na 1000 km spolehlivě katalyzátor likviduje. Takže přidávat si olej úmyslně do paliva je masochismus. Třeba se fakt prodluží regenerace FAP, protože saze s olejem se chytí hned na katalyzátoru a vzorně ho likvidují.

Ale hlavně:
1. Proč vymýšlet vymyšlené - kvalitních a hlavně vyzkoušených a doporučených aditiv spousta
2. Kdyby to byl takový zázrak, tak v honbě za emisemi by to zítra doporučili všichni výrobci
3. Procesy v motoru, katu a různých filtrech jsou tak složité, že nutí automobilky i podvádět. Amatérské pokusy toto mohou vždy jen zhoršit.


Není to nic amatérského a mám na tom (přidávání oleje) najeto v průběhu asi tak půl mega(nejvíce na jednom z aut přes 200000Km,na ostatních +- 40000Km) a nikdy jsem neměl problém jak se vstřky tak katem nebo FAPem. - vzhledem k tvému věku by jsi mohl pamatovat dobu kdy na benzínkách prodávali kapsle s olejem do nafty(1. kapsle na 10L) vypadali jako kdysi kapsle šampónu a dnešní nafta je daleko sušší než kdysi.

15.03.2016 10:41 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929057
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
olej by techicky dieslu nemal prečo škodi, dieslový motor sám o sebe dokáže fungova na olej

Celý problém aditív je jednoduchý.. nafta plní neaké tolerantné normy, ktoré ale až tak moc neprospievajú najnovším vstrekovacím systémom, kde sa s kazdou generaciou dvíhajú tlaky rádovo o stovky bar a vyžaduje sa stále presnejšie dávkovanie etc..

Takže je vhodné tankova premium alebo občas nalia aditívum, slubovaná nízka spotreba alebo vyšší výkon ažko, prípadne nemeratelny v tolerancii.. ale ochrana kovových častí palivového systému budiž

15.03.2016 13:55 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929125
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
najkrajsie na tom je ze sa vyraba lowsaps olej kvoli fapu atd a potom tu niekto leje do nafty ...

ako delict povedal, kedysi si mohol mat kasulu s olejom do nafty, ale tiez bol mechanicky diesel ktory zozral omnoho vacsi bordel ako dnesne piezo mikro high pressure systemi

15.03.2016 14:20 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému 2929137
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 51
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Doufam,ze alespon nekteri ovladaji nemcinu.
To,jak reaguje "vilous" je....rekneme velmi nekompetentni.Ale je to kazdeho vec,jestli prida nejaka additiva(ktera se spaluji podstatne hure nez sama nafta-viz. clanek) nebo kvalitni low-smoke 2takt olej,ktery shori dokonce cisteji nez diesel.Takze zadne saze s olejem ve FAP!Jak je videt,ma "vilous" velmi ohranicene vedomosti v tomto smeru.A pritom staci trochu googlit i na jinych strankach nez cz..link.

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 20 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator