Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 > >|
29.03.2017 15:24 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054433
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, lebo pocuje cvaknut relatko v BSM

" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyšet lehké cvaknutí. "

29.03.2017 17:08 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054456
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja nevim ,nepsal ze je to rele v BSM ktere slysi..nemohlo by to byt odlehcovaci X rele ?

" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyšet lehké cvaknutí. "

29.03.2017 17:52 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054463
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
co v kazdom pripade znaci ze signal zo spinacky ide

29.03.2017 18:05 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054468
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
odlehcovaci kontakt ve spinacce se ODEPNE pri prepnuti do polohy start a sepne pri vraceni klice z polohy start, takze bohuzel to neznaci v kazdem pripade vubec nic

30.03.2017 00:11 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054548
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ja nevim ,nepsal ze je to rele v BSM ktere slysi..nemohlo by to byt odlehcovaci X rele ?

" Přístrojovka pěkně svítí a při startování je slyšet lehké cvaknutí. "


Ne Martine v tom BSM je stykač jak ke starému bojleru to relátko co je v BSM asi v autě neuslyší - cívku starteru ano.

30.03.2017 07:10 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3054560
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
to relátko co je v BSM asi v autě neuslyší - cívku starteru ano.


presne k tomu se ho snazim dovest jestli to pochopi ze nemusi byt zavada tak jednoznacna jak vzdy mysli i kdyz souhlasim ze starter je nejpravdepodobnejsi..jedine rele ktere muze v kabine slyset je X kontakt a z venku civku starteru...jen jumep musi mit svuj komentar ke vsemu jiz napsanemu..hold nekde tech 15000 musel nasbirat...

06.04.2017 21:15 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057296
cimbal
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, doufám, že píšu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hláškou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláška se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznější pozornost a pokračoval v cestě (že se poté stavím na vymazání hlášky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtažení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný proužek bílého kouře z výfuku, že by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení žhavičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale možné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, že průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a ještě hlásila že nereaguje čidlo víčka nádrže. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádrži jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i když tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oživení . Netušíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řešil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla dražší než auto...budu rád za každý tip, jsem naprostý laik(jak už někteří s nekonečnou trpělivostí víte

06.04.2017 22:12 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057327
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zavolej,jestli chces kouknem se nato..takhle tezko radit

06.04.2017 22:26 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057336
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cimbal napsal(a):
Zdravím, doufám, že píšu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hláškou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláška se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznější pozornost a pokračoval v cestě (že se poté stavím na vymazání hlášky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtažení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný proužek bílého kouře z výfuku, že by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení žhavičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale možné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, že průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a ještě hlásila že nereaguje čidlo víčka nádrže. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádrži jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i když tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oživení . Netušíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řešil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla dražší než auto...budu rád za každý tip, jsem naprostý laik(jak už někteří s nekonečnou trpělivostí víte


Odpoj hadici od sání - vstup do sání na motoru - mělo by to chytit a i jet (ale bez turba)- myslím jen nastartovat,jít zaplynem a nezhasínat. Pokud to tak bude zezadu za motorem uvidíš trubku ktrá vede od EGR do sání - je na dvou šroubkách na 10.klíček - povol je a mezi přírubu zasuň slabej plech(zaslep tuto trubku) provizarně opraveno na jízdu někam do servisu koho si zvolíš je natobě Takto se dá jezdit- některé jednotky a softy to zvládnou- některé budou vyhazovat chybu ale pojede to normálně - ohledně zátky zkontroluj jestli jsou tam oba magnety - pokud jeden musí po zavření směrovat dolů - možná by mohl být KO spínač. Není to řešení natrvalo!!!

06.04.2017 22:57 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057346
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ako a co ti este diagnostika povedala na to depollution fault?

"Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hláškou Depollution system faulty" -> toto je velmi malokedy fap

07.04.2017 09:47 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057376
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ako a co ti este diagnostika povedala na to depollution fault?

"Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hláškou Depollution system faulty" -> toto je velmi malokedy fap


Četl jsi co psal on a já nad tvím přízpěvkem? = potom se nediv mé reakci.

No uváděné podle mne nevyčteno diagboxem nicméně:

tlak paliva nepatrně vyšší=nezhasíná kvůli vysokemu-nízkému tlaku
diferenčák 0 = nezhasíná kvůli zablokování výfuku
zaplnění FAP 42% , max aditiv = 42%jsou saze max.aditiv - nezresetovali po vyčištění
chytne to a hned zhasne = moc možností už není = EGR - příznaky typické pro zaseklej v otevřené poloze
snímače klika-vačka = když chytne měli by být OK

Předpokládám že všechny údaje jsou za chodu- pokud uvedl vše dle skutečnosti moc možností pokud to doposledka jelo normálně není. Odpověď na tvou otázku? - nedovede odpovědět je lajk, uvedl dost podstatného a chce zprovoznit - samozřejmě otázek by mohlo být daleko víc ale né pro něj - pro něj je jediné a jednoduché k vyzkoušení ža je KO EGR = to zvládne sám a na místě - potom mu může pomoct jen někdo což navrhl autodiag - jsou asi nejblíž ,nebo Luki?

07.04.2017 13:18 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057401
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud chytne a zdechne je to vetsinou EGR...ja to ani psat nechtel bo to muze byt klidne i pokles tlaku na railu,nebokonektor na vstriku atd atd...proto jsem i ja napsal co jsem napsal panove
Depollution system faulty je univerzalni hlaska poruchy motoru ,to uz by se tu melo vedet a ano Petre muze to byt i FAP
nevim Jardo jestli ty udaje muzou byt za chodu kdyz auto nejde nastartovat

07.04.2017 17:22 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057434
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Souhlasím , ale pokud píše o tlaku paliva že nepatrně vyšší = by mělo být za chodu,nevíme kdo dělal a čím diagnostiku a jak no informace jsou trochu zmatené ale příznaky typické pro otevřený EGR a ano otázek by bylo víc ale na ně jako laik nedokáže odpovědět - co by měl zvládnout je identifikovat EGR a odstsvit ho aby dojel někam kdo to dovede dát dohromady = odhadem k tobě nejblíž jak jsem psal.

07.04.2017 19:53 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057477
cimbal
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Všem moc děkuji za příspěvky, výpis z diagnostiky bohužel nemám. Byl docela problém diagnostiku (Lexia) nahodit, měření tlaků paliva probíhalo jen v těch pár sekundách při startování (nastartovalo a hned zdechlo). Určitě vyzkouším postup od jurzeho, odpojení sání mě napadlo, s tou záslepkou je to skvělý tip o velikonocích se k autu dostanu, tak vyzkouším. Pokud se podaří auto nahodit, budu rád když se na něj někdo z Vás (autodiag ) podívá.

07.04.2017 23:09 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3057513
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cimbal napsal(a):
Všem moc děkuji za příspěvky, výpis z diagnostiky bohužel nemám. Byl docela problém diagnostiku (Lexia) nahodit, měření tlaků paliva probíhalo jen v těch pár sekundách při startování (nastartovalo a hned zdechlo). Určitě vyzkouším postup od jurzeho, odpojení sání mě napadlo, s tou záslepkou je to skvělý tip o velikonocích se k autu dostanu, tak vyzkouším. Pokud se podaří auto nahodit, budu rád když se na něj někdo z Vás (autodiag ) podívá.


Jestli ti půjde ze sání kouř a nechytne zaslep tu trubku od EGRu a bude to OK (zatím - na jízdu do servisu kde buď upravit soft,nebo novej EGR) - druhá varianta je ta správná (pokud mám pravdu)

13.04.2017 09:54 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3059122
Kovín
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 16
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, jen pro informaci k mému příspěvku. Vytáhli jsme startér Valeo, uhlíky sice trochu kratší ale nevyjiskřené, tak jsme je nechali a objednali novou cívku. Po výměně to vypadá slibně. Když jsem kuchnul starou cívku byl jeden kontakt téměř poloviční. Stálo to pár stovek a bylo za dvě hodiny hotové. Doufám, že bude startování v pohodě, zatím

14.04.2017 16:25 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3059391
cimbal
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Tak po zaslepení EGR auto nastartovalo. Všem moc děkuji za rady a autodiagovi za diagnostiku (by moc nepotěšila -odešlo, nebo se chystá odejít do věčných loviš více součástek - oprava cca 50 000). Teď procházím rodinný rozpočet a doufám, že se s autíčkem nebudu muset rozloučit...

14.06.2017 17:57 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3074598
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
...ja som to tusil, ze radsej nic nepisat nech to nezakriknem, co uz... Tu som
Vcera mi na vypadovke po 40km za jazdy zdochol motor. Odstavim, zhasnem zapnem, toci a nic. Napumpoval som balonikom (v ohybe trochu vzduchu, ale bubliny nie) pohybal par konektorov a nastartoval. Po troch km zhaslo a uz nadobro, starter toci ako divy aj ked napatie pri starte klesa z 12,5 na asi 9V - takze odtah.
Mechanik spricol odmastovac do sania a chytilo to, vravi ze asi pumpa alebo regulator. Dnes robi diag (nie Psa), neviem na co sa pozrie a co mi povie.
Filter nafty som menil pred mesiacom, Egr je upchaty, Fap nemam z vyroby.
Tu som sa docital, ze regulator na RHR velmi neodchadza, co okrem pumpy je podozrive? Snimac otacok? Vaha vzduchu?

Ps
Za posledny mesiac mi dvakrat vyplo turbo ako pred vymenou solenoidu (najprv son tam dal ten z Egr, pred pol rokom novy) a predtym par krat cruise samovolme vypol. neviem, ci to moze indikovat mozny problem na snimacoch/kabloch, diag som este na to nerobil.
Tot zatim vse, za kazdu radu dik

Pps
Prave som mu volal, uz meni regulator Hp - takze dam vediet ako to dopadlo.

Ppps
Regulator vymeneny, podla mechanika je auto Ok. 120€ a za den spravene, na talianske pomery parada.
Ziadne chyby nenasiel, takze turbo si budem este riesit.

Zaver: Bol som si po auto, naozaj sa zda byt ok. Takze neostava nez srdecne podakovat tomuto Foru vdaka ktoremu som mohol mechanika spravne nasmerovat. Mam za to, ze to podstatne pomohlo.

Ciao, i

19.06.2017 16:02 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3076313
ink
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 163
99 Poslat soukromou zprávu
Po 500km s novym regulatorom vyzera byt vsetko v poriadku. Je mozne, ze predosle problemy boli tiez sposobene regulatorom? Posledny mesiac sa stavalo toto:
- Vypadky turba: po prudkej akceleracii/predbiehani - moze zly regulator poslat motor do nudzaku bez akejkolvek hlasky? (Po zhasnuti a nastartovani vsetko znovu ok)
- Moze sposobit vypnutie cruisu? (Tak isto bez hlasky, da sa okamzite reaktivovat)

Mechanik vraj nenasiel ziadne chyby, ale neviem, nakolko sa v tom vyzna (a diabox urcite nema)

25.07.2017 18:51 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi 3084890
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
cruise sa samozrejme vypne ked motor nedokaze udrzat rychlost / zrychlit

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator