ako a co ti este diagnostika povedala na to depollution fault?
"Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hlákou Depollution system faulty" -> toto je velmi malokedy fap
Četl jsi co psal on a já nad tvím přízpěvkem? = potom se nediv mé reakci.
No uváděné podle mne nevyčteno diagboxem nicméně:
tlak paliva nepatrně vyí=nezhasíná kvůli vysokemu-nízkému tlaku
diferenčák 0 = nezhasíná kvůli zablokování výfuku
zaplnění FAP 42% , max aditiv = 42%jsou saze max.aditiv - nezresetovali po vyčitění
chytne to a hned zhasne = moc moností u není = EGR - příznaky typické pro zaseklej v otevřené poloze
snímače klika-vačka = kdy chytne měli by být OK
Předpokládám e vechny údaje jsou za chodu- pokud uvedl ve dle skutečnosti moc moností pokud to doposledka jelo normálně není. Odpověď na tvou otázku? - nedovede odpovědět je lajk, uvedl dost podstatného a chce zprovoznit - samozřejmě otázek by mohlo být daleko víc ale né pro něj - pro něj je jediné a jednoduché k vyzkouení a je KO EGR = to zvládne sám a na místě - potom mu můe pomoct jen někdo co navrhl autodiag - jsou asi nejblí ,nebo Luki?