Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
jruze
06.04.2017 22:26 - Re: Problémy se startováním / C5 II 2.0 HDi
U??vate?
cimbal napsal(a):
Zdravím, doufám, že píšu do správné diskuze. Moje C5 II 2,0 Hdi automat nechce nastartovat. Začalo to kontrolkou motoru a klasickou hláškou Depollution system faulty, nechával jsem čistit FAP a hláška se poté objevovala, dle mechanika pouze zůstala v počítači, tak jsem ji nevěnoval výraznější pozornost a pokračoval v cestě (že se poté stavím na vymazání hlášky). Po cca 150km auto chcíplo při stoupání do kopce, pak následovalo odtažení cca 70 km do ČR. Od té doby nejde nastartovat-startér točí motor chytne a hned zdechne. Po několika pokusech o nastartování jsem pozoroval líný proužek bílého kouře z výfuku, že by nějak nasával vodu? Diagnostika hlásila: 0 napájení žhavičů - ty by přece startu vadit neměly? (ale určitě je nechám vyměnit). FAP - plnění aditivem na maximu-to bych viděl jako problém, je ale možné aby proto auto nenastartovalo?, rozdíl diferenciálních tlaků spalin vstup-výstup z FAP 0-chápů tak, že průchodnost spalin filtrem je bez problémů?, zaplnění FAP 42 procent a ještě hlásila že nereaguje čidlo víčka nádrže. Nafta do motoru jde, palivový filtr nedávno měněn, sítko v nádrži jsem čistil. Tlak nafty byl trochu nad normál(i když tlakovací balónek se mi zdál měkčí, bublinky vidět nebyly), hodnoty jsem si nezapamatoval. Auto mám cca 200km daleko (na Jesenicku) a dostanu se k němu na velikonoce, tak bych se rád pokusil o jeho oživení . Netušíte někdo, v čem by mohl být problém? Nerad bych to řešil metodou pokus X omyl, aby oprava nebyla dražší než auto...budu rád za každý tip, jsem naprostý laik(jak už někteří s nekonečnou trpělivostí víte


Odpoj hadici od sání - vstup do sání na motoru - mělo by to chytit a i jet (ale bez turba)- myslím jen nastartovat,jít zaplynem a nezhasínat. Pokud to tak bude zezadu za motorem uvidíš trubku ktrá vede od EGR do sání - je na dvou šroubkách na 10.klíček - povol je a mezi přírubu zasuň slabej plech(zaslep tuto trubku) provizarně opraveno na jízdu někam do servisu koho si zvolíš je natobě Takto se dá jezdit- některé jednotky a softy to zvládnou- některé budou vyhazovat chybu ale pojede to normálně - ohledně zátky zkontroluj jestli jsou tam oba magnety - pokud jeden musí po zavření směrovat dolů - možná by mohl být KO spínač. Není to řešení natrvalo!!!

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator