| | |
22.03.2016 20:31 -
Re: zadní pístnice
|
2930828
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
má někdo monost zjistit kolik aktuálně stojí sada na přetěsnění zadní pístnice? já sem se to snail najít na tom autohulín, jsem asi úplně blbej(i to se stává), ale prostě nenacházím
ps: prachovky netřeba,jen ty o krouky nebo popř nějakou náhradu, jestli by to stačilo nechat vyrobit v "gumičkárně" ale to by někdo musel poradit z jaký gumy..
má někdo monost zjistit kolik aktuálně stojí sada na přetěsnění zadní pístnice? já sem se to snail najít na tom autohulín, jsem asi úplně blbej(i to se stává), ale prostě nenacházím:nevim
ps: prachovky netřeba,jen ty o krouky nebo popř nějakou náhradu, jestli by to stačilo nechat vyrobit v "gumičkárně" ale to by někdo musel poradit z jaký gumy..
|
|
22.03.2016 20:34 -
Re: zadní pístnice
|
2930829
|
|
jumep
|
|
|
neviem co riesis, kupuje sa to normalne v citroene, je to par korunova zalezitost
je tam o kruzok, hranaty o kruzok a teflonove tesnenie
neviem co riesis, kupuje sa to normalne v citroene, je to par korunova zalezitost
je tam o kruzok, hranaty o kruzok a teflonove tesnenie
|
|
22.03.2016 21:13 -
Re: zadní pístnice
|
2930861
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
pozor na správný průměr dle VIN to nemusí pasovat jsou 40mm a 37mm,klavně u těch s čtvercovým průřezem,záleí na roku výroby
pozor na správný průměr dle VIN to nemusí pasovat jsou 40mm a 37mm,klavně u těch s čtvercovým průřezem,záleí na roku výroby
|
|
22.03.2016 23:24 -
Re: zadní pístnice
|
2930967
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
jruze napsal(a): Kdy se podívá na číslo koule a je tam 25 je tam mení , kdy tam je 33 nebo 35 nebo 40 je tam větí Jinak limuzína a tuím jen r.v. 2001 měla mení ostatní mají větí.
Zase pípčovina jak cyp ... Vechny c5 I a II bez rozdílu v čísle na kouli, mají průměr 40 , pouze KROMĚ berliny C5 I z kraje výroby do OPR 9822 , tj. do r.v. DO 30 Září 2003.
Ve filtru podle VIN mají u c5 II chybu v dokundomentaci
a 33, 35, a 40 na zadních koulích C5 u kol teda fakt na 100% nenajde nikde Kam na to chodí
Zase pípčovina jak cyp ... Vechny c5 I a II bez rozdílu v čísle na kouli, mají průměr 40 , pouze KROMĚ berliny C5 I z kraje výroby do OPR 9822 , tj. do r.v. DO 30 Září 2003.
Ve filtru podle VIN mají u c5 II chybu v dokundomentaci ;-)
a 33, 35, a 40 na zadních koulích C5 u kol teda fakt na 100% nenajde nikde :-)))) Kam na to chodí :-o
|
|
23.03.2016 07:57 -
Re: zadní pístnice
|
2931041
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): je pouze 25, 31, 44 ...
a najde tam přesně to co jsem ti psal vej.....
S 31.(33. je tuím xantie) má pravdu, s 44. (break) má také pravdu - upsal jsem se . 25. starej typ s ,,malejma" pístnicema co vím byly jen na C5I a já se s nimi setkal jen 2001-2002, ale 40. jsem měl 100% origo na mé limuzce r.v.3.2005 (origo100% z výroby-nikdo neměnil) a i jsem se setkal na x jiných limuzínách - potom nechápu kde se tam vzali(uznávám tě jako odborníka na hydru a nechci tvrdit e namá pravdu , ale opravdu jsem tu měl x limuzím takto osazeno)
S 31.(33. je tuím xantie) má pravdu, s 44. (break) má také pravdu - upsal jsem se . 25. starej typ s ,,malejma" pístnicema co vím byly jen na C5I a já se s nimi setkal jen 2001-2002, ale 40. jsem měl 100% origo na mé limuzce r.v.3.2005 (origo100% z výroby-nikdo neměnil) a i jsem se setkal na x jiných limuzínách - potom nechápu kde se tam vzali(uznávám tě jako odborníka na hydru a nechci tvrdit e namá pravdu , ale opravdu jsem tu měl x limuzím takto osazeno):nevim
|
|
23.03.2016 10:00 -
Re: zadní pístnice
|
2931054
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
to je jednoduchý, měl tam koule z kombíka
to je jednoduchý, měl tam koule z kombíka ;-)
|
|
23.03.2016 16:12 -
Re: zadní pístnice
|
2931149
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Zase pípčovina jak cyp ... Vechny c5 I a II bez rozdílu v čísle na kouli, mají průměr 40 , pouze KROMĚ berliny C5 I z kraje výroby do OPR 9822 , tj. do r.v. DO 30 Září 2003.
jruze napsal(a): typ s ,,malejma" pístnicema co vím byly jen na C5I
, ale 40. jsem měl 100% origo na mé limuzce r.v.3.2005 (origo100% z výroby-nikdo neměnil) a i jsem se setkal na x jiných limuzínách - potom nechápu kde se tam vzali(uznávám tě jako odborníka na hydru a nechci tvrdit e namá pravdu , ale opravdu jsem tu měl x limuzím takto osazeno)
Ty růo, na čem jede, to musí být fakt dobrej matro .... nejen e pláčá nesmysly, ale neumí ani číst ....
Píu e VUDE JE 40 mm průměr pístu pístnice, berlina i brejk a
JEN na c5 I Berlina od začátku výroby DO 30. září 2003 je 37mm průměr pístu pístnice.
tak polopaticky to znamená, e i tvoje berlina - limuzka , 2005 měla 40mm průměr pístu pístnice kdy píu VECHNY ....
jruze napsal(a): A má pravdu upsal jsem se 33. = 31. 40.=44.
a jestli myslí 40 napsáno na kouli a ne průměr, tak to ani omylem, taková koule na c5 prostě není ... z tvého psaní to není jasné ... co má zrovna v hlavě
Koule 40bar na zadku mají Xantie KOMBI a ke konci výroby ( 2001) se tam pro některé trhy dávaly i edé "zplotělé", vypadají stejně jak na c5 ... ale jsou na Brejka Xa.
a jestli myslí 40 napsáno na kouli a ne průměr, tak to ani omylem, taková koule na c5 prostě není ... z tvého psaní to není jasné ... co má zrovna v hlavě :-)
Koule 40bar na zadku mají Xantie KOMBI a ke konci výroby ( 2001) se tam pro některé trhy dávaly i edé "zplotělé", vypadají stejně jak na c5 ... ale jsou na Brejka Xa.
;-):-d:-o
Přílohy: vechny koule c5.jpg ( 682316b ) - |
|
23.03.2016 16:33 -
Re: zadní pístnice
|
2931156
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Ty růo, na čem jede, to musí být fakt dobrej matro .... nejen e pláčá nesmysly, ale neumí ani číst ....
Píu e VUDE JE 40, berlina i brejk a
JEN na c5 I Berlina od začátku výroby DO 30. září 2003 je 37.
tak polopaticky to znamená, e i tvoje berlina - limuzka , 2005 měla 40, kdy píu VECHNY ....
PATaMAT napsal(a): a 33, 35, a 40 na zadních koulích C5 u kol teda fakt na 100% nenajde nikde Kam na to chodí
Tak nevím napsal jsi e tam 40. nenajdu a teď limuzka 40.? break má 44.(obj.č.5272.67 )
Tak nevím napsal jsi e tam 40. nenajdu a teď limuzka 40.? break má 44.(obj.č.5272.67 )
Přílohy: 23032016274.jpg ( 513373b ) - |
|
23.03.2016 16:49 -
Re: zadní pístnice
|
2931163
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
jruze napsal(a): Tak nevím napsal jsi e tam 40. nenajdu a teď limuzka 40.? break má 44.(obj.č.5272.67 )
40 je průměr pístu pístnice na Limuzce, 44 je tlak koule na brejkovi ... ale to je kadému jasné, jak z mého textu, tak z tvého. Jen ty se teď snaí vykroutit z těch dezinformací co si napsal.
tady jsi napsal "vztahovou rovnici" kde tvdí, e podle tlaku koule je na autě průměr pístnice... a to je ta blbost ...
jruze napsal(a): Kdy se podívá na číslo koule a je tam 25 je tam mení , kdy tam je 33 nebo 35 nebo 40 je tam větí Jinak limuzína a tuím jen r.v. 2001 měla mení ostatní mají větí.
Podle tebe by tedy ke kouli 25 bar měla být pístnice 37mm ....
V příloze je sedan podle VIN a je tam koule 25bar a průměr pístnice 40mm, to je tak správně, mnohokrát ověřeno.
V dalí příloze podle VIN je pístnice 37mm a k tomu koule 31 bar, co podle tebe není moné ...
ALE v dalích dílech je k pístnici 40mm napsáno těsnění 37mm chybně přiřazeno. To je ta chyba na kterou stále upozorňuji - v Citroenu nemají zájem to opravit - psal sem tam, volal - marně.
Howgh
Podle tebe by tedy ke kouli 25 bar měla být pístnice 37mm ....
V příloze je sedan podle VIN a je tam koule 25bar a průměr pístnice 40mm, to je tak správně, mnohokrát ověřeno.
V dalí příloze podle VIN je pístnice 37mm a k tomu koule 31 bar, co podle tebe není moné ...
ALE v dalích dílech je k pístnici 40mm napsáno těsnění 37mm chybně přiřazeno. To je ta chyba na kterou stále upozorňuji - v Citroenu nemají zájem to opravit - psal sem tam, volal - marně.
Howgh
Přílohy: 37mm válec_31bar_ koule.jpg ( 319638b ) - chyba v dokundamentaci.jpg ( 488102b ) - koule Xantia edé zplotělé.jpg ( 250826b ) - |
|
23.03.2016 17:20 -
Re: zadní pístnice
|
2931173
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): a od kdy znamená to stejné 40 jak 44 fakt u tolik nehul
od začátku píu, e na kouli c5 na zadek ke kolům nenajde číslo 40 jak tvrdí ty ..... a teď ukazuje 44...... já píu e 44 e ano , kde má problém s psaným textem ?
podívej se na moji tabulku ....
PATaMAT napsal(a): Ty růo, na čem jede, to musí být fakt dobrej matro .... nejen e pláčá nesmysly, ale neumí ani číst ....
Píu e VUDE JE 40, berlina i brejk a
JEN na c5 I Berlina od začátku výroby DO 30. září 2003 je 37.
tak polopaticky to znamená, e i tvoje berlina - limuzka , 2005 měla 40, kdy píu VECHNY ....
PATaMAT napsal(a): a 33, 35, a 40 na zadních koulích C5 u kol teda fakt na 100% nenajde nikde Kam na to chodí
Nerozumím tvému textu
Nerozumím tvému textu
|
|
21.04.2016 17:32 -
Re: zadní pístnice
|
2944088
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Já jsem prostě magnet na nonstop sraní se s něčim..
Evidentně tomu nic neni, e by to bylo prorezlý nebo tak. Zmizelá závlačka - proto nejspí divný "buchy" od zadní nápravy na větích dírách (loiska jsou dle veho v pořádku). Ale e to při přejezdu nerovnosti ve vyí poloze (40kmh) vyskočí uplně z ramena? Já měl za to, e píst do ramene tlačí tlak v pístníci (co mi potvrdil i jruze) a závlačka tam je víceméně jako pojistka. Musel jsem od toho utéct - s klíčem na kola v ruce jsem byl nebezpečnej nejen autu, ale i sám sobě..
Já jsem prostě magnet na nonstop sraní se s něčim.. :-((((:nevim
Evidentně tomu nic neni, e by to bylo prorezlý nebo tak. Zmizelá závlačka - proto nejspí divný "buchy" od zadní nápravy na větích dírách (loiska jsou dle veho v pořádku). Ale e to při přejezdu nerovnosti ve vyí poloze (40kmh) vyskočí uplně z ramena? Já měl za to, e píst do ramene tlačí tlak v pístníci (co mi potvrdil i jruze) a závlačka tam je víceméně jako pojistka. Musel jsem od toho utéct - s klíčem na kola v ruce jsem byl nebezpečnej nejen autu, ale i sám sobě.. :-((((
Přílohy: a.jpg ( 2249511b ) - Pístnice b.jpg ( 3971445b ) - Nerovnost a loue |
|
21.04.2016 18:39 -
Re: zadní pístnice
|
2944114
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Závlačka tam evidentně nebyla a to je velká chyba. Asi to někdo někdy dělal a dal jí tam patně nebo vůbec. Není to "jen" pojistka, ale drí to kloub ve správné ose ohýbání. Kloubek není kulový - náklon ve vech směrech, ale pouze v jednom směru. Pokud se pootočí v rameni do nesprávné polohy a bude se potom chtít ohnout, tak se rozlomí a vystřelí. ramena sou spojená torzkou a to dost tuhou, tak e kdy jedno kolo najede dřív ne druhé a pak sjede dřív , nemusí pístnice reagovat tak rychle a můe to v extrémním případě vyskočit. Zapátrej v paměti kdo co s tím zadkem dělal, tam bude původce.
Závlačka tam evidentně nebyla a to je velká chyba. Asi to někdo někdy dělal a dal jí tam patně nebo vůbec. Není to "jen" pojistka, ale drí to kloub ve správné ose ohýbání. Kloubek není kulový - náklon ve vech směrech, ale pouze v jednom směru. Pokud se pootočí v rameni do nesprávné polohy a bude se potom chtít ohnout, tak se rozlomí a vystřelí. ramena sou spojená torzkou a to dost tuhou, tak e kdy jedno kolo najede dřív ne druhé a pak sjede dřív , nemusí pístnice reagovat tak rychle a můe to v extrémním případě vyskočit. Zapátrej v paměti kdo co s tím zadkem dělal, tam bude původce.
|
|
21.04.2016 19:02 -
Re: zadní pístnice
|
2944123
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Závlačka tam evidentně nebyla a to je velká chyba. Asi to někdo někdy dělal a dal jí tam patně nebo vůbec. Není to "jen" pojistka, ale drí to kloub ve správné ose ohýbání. Kloubek není kulový - náklon ve vech směrech, ale pouze v jednom směru. Pokud se pootočí v rameni do nesprávné polohy a bude se potom chtít ohnout, tak se rozlomí a vystřelí. ramena sou spojená torzkou a to dost tuhou, tak e kdy jedno kolo najede dřív ne druhé a pak sjede dřív , nemusí pístnice reagovat tak rychle a můe to v extrémním případě vyskočit. Zapátrej v paměti kdo co s tím zadkem dělal, tam bude původce.
Kdy to auto kupoval tak tam 100% byla.Nikdy jsem neviděl to aby tyčka vyskočila - rozumím tomu co píe a je to divné to bych pochopil kdyby byla KO koule,nebo přidřená pístnice a nebo se rozloupnul kloubek - to u jsem tu měl nkolikrát,ale jemu vyjel kloubek neporuenej a ten kolikrát jde tak mizerně i vyrazit.No nicméně si myslím e je celá pístnice teď KO.Tvůj názor?
Kdy to auto kupoval tak tam 100% byla.Nikdy jsem neviděl to aby tyčka vyskočila - rozumím tomu co píe a je to divné to bych pochopil kdyby byla KO koule,nebo přidřená pístnice a nebo se rozloupnul kloubek - to u jsem tu měl nkolikrát,ale jemu vyjel kloubek neporuenej a ten kolikrát jde tak mizerně i vyrazit.No nicméně si myslím e je celá pístnice teď KO.Tvůj názor?:nevim
|
|
| |
|
|