Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Jak odvzdušnit systém odpružení?
|< < 1 2
13.06.2018 09:24 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163736
Jinec
Město: Moravská Třebová, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 49
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Děkuji moc jruze, vyzkouším .

13.06.2018 10:18 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163738
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 756

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jinec napsal(a):
po bouračce jsem auto dal dokupy doplnil kapalinu, zadní část auta se mi zvedl ale předek mi stále leží uplně dole.


Jinec napsal(a):
Ahoj,
nevím jak myslíš přední korektor, přední pístnice je v pohodě došlo k utržení kola ohnuté rameno poloosa vytržena a oředná náprava nabořena motor běží a běžel. Došlo právě k utřžení ve spoji hydrauliky pod podběhem a vytekla kapalina.
Čerpadlo jede furt- nezvedá předek.

Jelikož byla nabořená náprava a to dost destruktivně - rameno, poloosa, utržené kolo .... tak to asi odnesla i pístnice,- muže být uvnitř rozbitá... ta drží geometriii nápravy a i kolo ... Pokud ale čerpadlo stále běží, zadek to zvedne a předek nezvedá, přikláněl bych se k poškozené pístnici, která propouští takovým způsobem, že to nestačí zvednout. ošahej pístnice jestli nebude ta jedna teplejší než druhá - když je teplejší - protíká jak průtokáč... a nebo odpoj hadičku přepadu za pístnicí na karoserii u podběhu na té bourané straně. jestli od tam při běhučerpadla poteče hooodně kapaliny, je to ta pístnice.
To co píše Ruže bych řekl že ti to nepomůže, podle mě ti poradil blbost, proto že čerpadlo je zaplavené když zvedá zadek -nemá problém s přísunem kapaliny a nacpe ji všude kam je potřeba ... i na předek ... tož můj názor

13.06.2018 15:03 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163755
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Jelikož byla nabořená náprava a to dost destruktivně - rameno, poloosa, utržené kolo .... tak to asi odnesla i pístnice,- muže být uvnitř rozbitá... ta drží geometriii nápravy a i kolo ... Pokud ale čerpadlo stále běží, zadek to zvedne a předek nezvedá, přikláněl bych se k poškozené pístnici, která propouští takovým způsobem, že to nestačí zvednout. ošahej pístnice jestli nebude ta jedna teplejší než druhá - když je teplejší - protíká jak průtokáč... a nebo odpoj hadičku přepadu za pístnicí na karoserii u podběhu na té bourané straně. jestli od tam při běhučerpadla poteče hooodně kapaliny, je to ta pístnice.
To co píše Ruže bych řekl že ti to nepomůže, podle mě ti poradil blbost, proto že čerpadlo je zaplavené když zvedá zadek -nemá problém s přísunem kapaliny a nacpe ji všude kam je potřeba ... i na předek ... tož můj názor


Po výměně BHI jsem toto takto řešil dostkrát - zůstane tam (může zůstat) bublina vzduchu která nepustí LDS do čerpadla (do části pro předek) - většinou si vystačím testem v diag ale už jsem to musel řešit i povolením trubky pro předek a nebo přetlakem v nádobce. Nechme se překvapit co to bude . - doufám že oznámí co . (a netvrdím že mám pravdu - jen ze skušeností které mám)

13.06.2018 16:29 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163768
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 756

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Po výměně BHI jsem toto takto řešil dostkrát - zůstane tam (může zůstat) bublina vzduchu která nepustí LDS do čerpadla (do části pro předek) - většinou si vystačím testem v diag ale už jsem to musel řešit i povolením trubky pro předek a nebo přetlakem v nádobce. Nechme se překvapit co to bude . - doufám že oznámí co . (a netvrdím že mám pravdu - jen ze skušeností které mám)
Seš vedle jak ta jedle. Čerpadlo má jeden sací vstup a pak to tlačí přes jeden tlakový ventil do tlakové komory kde je membrána s dusíkem ( jako centrálni koule) Z této tlakové komory si berou tlak ventilky pro zvedání přední i zadní, není to nikde rozdělené, je to společná tlaková komora. Pokud tedy mu to zvedá zadek, tak mu to LDS saje normálně a je tato tlaková komora natlačená tlakem od čerpadla. Tak že tlaková LDS je dostupná pro zadek i předek ... Prostě jen otevře ventiekl a tlak z komory se pustí tam či tam, nikde není rozdělení pro předek a pro zadek, to je až ty tlakové ventilky ovládané cívkama...a to je výstup ze společné tlakové části BHI.

Stále vycházím z jeho sdělení, že " zadek se zvedá předek ne" nepletu do toho žádné dojmy, pojmy ani průjmy

tady mᚠobrázek od svého "obdivovatele" del42sa .link. aby si viděl, že to tak je ...

13.06.2018 21:26 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163808
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1003
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
hehe, pri citani fora som zistil ze okruh ludi co tomu fakt rozumie je dost maly. neni divu ze to zarezali v PSA. vedeli to asi vo fabrike a potom vybrani fachmani.bezny servis to fakt len kazil a menil. najlepsia je prva prehliadka v autorizaku. auto dame do dolnej polohy a sup dolejeme slaby litrik LDS lebo neni po sitko....
ach

14.06.2018 04:26 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163874
Jinec
Město: Moravská Třebová, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 49
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj,
takže vyřešeno. Stačilo lidově trochu síly kdy jsem dal do pístnice trochu síly a hned se chytla. domnívám se,že tam byl vzduch jak zde bylo řečeno. Děkuji všem za možné tipy.
Jirka

14.06.2018 07:40 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163935
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 756

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jinec napsal(a):
Ahoj,
takže vyřešeno. Stačilo lidově trochu síly kdy jsem dal do pístnice trochu síly a hned se chytla. domnívám se,že tam byl vzduch jak zde bylo řečeno. Děkuji všem za možné tipy.
Jirka
Můžeš to trochu rozvést, co je to " trochu síly do pístnice" Nebyla třeba kouslá uvnitř po te havárce? Není třeba ohnutá?

14.06.2018 08:09 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163936
Jinec
Město: Moravská Třebová, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 49
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Můžeš to trochu rozvést, co je to " trochu síly do pístnice" Nebyla třeba kouslá uvnitř po te havárce? Není třeba ohnutá?


Nebyla, osobně si myslím, že byla jen zaseklá a pul roku se s autem po havarce nehýbalo. tak možná proto. Polenem pobouchal jednu stranu a druhou .. stále běželo čerpadlo. Myslím si, že kdybych to natlakoval nadobku efekt bude stejný.

14.06.2018 08:35 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163942
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 756

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jinec napsal(a):
Nebyla, osobně si myslím, že byla jen zaseklá a pul roku se s autem po havarce nehýbalo. tak možná proto. Polenem pobouchal jednu stranu a druhou .. stále běželo čerpadlo. Myslím si, že kdybych to natlakoval nadobku efekt bude stejný.

když myslíš ... vyvracet ti to nebudu

14.06.2018 10:48 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3163984
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
když myslíš ... vyvracet ti to nebudu


je zajímavé že i takovej ,,pitomec" jako jsem já dovede fungovat a opravit i věci které se nedaří zprovoznit i odborníkům (tím nemyslím Milane tebe - tebe uznávám) a to někdy i nechápu . Někdy je to i jinak a vcelku nepochopitelné.

14.06.2018 12:23 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3164008
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 756

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já si stále myslím, že má ohnutou pístnici. Ona se umí žvejknout dole na tom plášti - obalu jak je to v těhlici - a podle toho jak to měl zničený .... nemusí být ohlej píst, ale obal. A proč mu to po pobouchání začlo zvedat, no proto že to bylo kousnutý na pístnici a ty údery tomu pomohly se uvolnit ... žádnej vzduch s tím neměl nic společnýho. Geometrie by něco ukázala, ale když to měl celý zbořený, kdoví jak to bude teď. Odklon a záklon by to mohl ukázat rozdíl v P a L straně ...
V čerpadle je přetlakovej ventil, tak že když to nemůže nikam natlačit - zaseklý pístnice - tlačí to do vratky v čerpadle ...

14.06.2018 12:36 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3164012
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Já si stále myslím, že má ohnutou pístnici. Ona se umí žvejknout dole na tom plášti - obalu jak je to v těhlici - a podle toho jak to měl zničený .... nemusí být ohlej píst, ale obal. A proč mu to po pobouchání začlo zvedat, no proto že to bylo kousnutý na pístnici a ty údery tomu pomohly se uvolnit ... žádnej vzduch s tím neměl nic společnýho. Geometrie by něco ukázala, ale když to měl celý zbořený, kdoví jak to bude teď. Odklon a záklon by to mohl ukázat rozdíl v P a L straně ...


Pístnice jsem měnil i po menších ránách , vzduch nech plavat - několikrát jsem musel povolit trubku aby se to zvedlo i když zadek šel (hlavně u vyběhaných čerpadel na C5I - po vytlačení vzduchu to začlo běhat).A útroby čerpadla znám - mám jich tu rozebraných několik (a i starejch na řemenici nebo hardyspojku - pryncip je stejný)

14.06.2018 16:11 - Re: Jak odvzdušnit systém odpružení? 3164214
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27Počet příspěvků: 5539

U??vate? Poslat soukromou zprávu

tohle bych narovinu uz vzhledem k cene neopravoval ...minimalne bych tomu auto uz neveril

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator