Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / LHM alebo LDS? LDS!!!
|< < 1 2 3 4
12.01.2017 22:42 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028187
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16942

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skontroluj ci ti to netece
ked to bude vytecene tak cerpadlo nebude mat co tlacit a pojde stuha volant a bude to mat divny zvuk

12.01.2017 22:58 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028188
Marsiano
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 90

99 Poslat soukromou zprávu
Kontroloval jsem a v nádobce je pořád stejně jako po dolití.

13.01.2017 04:43 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028203
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Co všechno to může zničit? No vždy jsou montovány těsnění na utčitý druh kapaliny - otázkou je jak snášejí jiný druh - čistě teoreticky může být LDS agresivnější než LHM a těsnění to přežije a nebo to ty gumičky nesnesou a potom za čas to začne všude chcát ,propouštět atd..(to si myslím nikdo neví jestli to těsnění vydrží dez úhony). Ohledně mého případu : i když jsem 3x vyměnil náplň tak a)přilepený kousek hliníku na píst z.pístnice=KO těsnění-padal zadek(jestli důsledek LHM nevím je to běžné i u LDS) b) protekla kapalina do elektroniky el.čerpadla řízení a KO (jestli kvůli tomuto také nevím) - pokud ano tak z el.serva to nedostalete jinak než že servo demontujete a rozeberete,vyčistíte a zpět . Servo v podstatě má vlastní náplň kterou protáčí přes řízení - to že je propojené s nádobkou nydrauliky je jen proto že jí používá jako zásobník v případě úniku = jediná cesta jak to dostat ze serva je jak uvádím.(nepomůže na 100% ani když to necháte vyčerpat přes to servo a ještě budete rizkovat že poběží nasucho - je tam hodně silný motor(teče přes něj i víc jak 20A) a ten se chladí kapalinou

13.01.2017 05:08 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028208
Marsiano
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 90

99 Poslat soukromou zprávu
Nemá náhodou 1,6 mechanický servo cerpadlo?

13.01.2017 05:45 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028209
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Marsiano napsal(a):
Nemá náhodou 1,6 mechanický servo cerpadlo?


Určitě já mluvil o mím autu a to má el.servo - ostatní je stejné.

13.01.2017 06:10 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028210
Marsiano
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 90

99 Poslat soukromou zprávu
U toho mechanickeho by nemel byt problem s vycerpanim? Zarazi me, ze to servo zacalo zlobit uz tak rychle, preci jen tam jejen 0,8l te spatne kapaliny. Jeste nez se do toho dnes pustim, jak je to s tim odvzdusnenim, v tom navodu je to trochu jinak nez v prispevcich. Mohl by mi nekdo napsat presny postup toho odvzdusneni, aby jsem dostal veskerou kapalinu pryc.

13.01.2017 09:14 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028230
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1079

U??vate? Poslat soukromou zprávu
v množství 0,8 l LHM v celkévém objemu náplně to nebude dělat žádný problém. Měl sem tu auta co jezdili dlouhodobě na čistou LHM ( proto že je levnější a pořád jim to někde teklo ) a se servem neměli žádný problém, posilovalo to jak mělo...
Řekl bych že tady bude problém někde jinde než přimíchání trochu LHM.

Různé množství přimíchání LHM v LDS jsem řešil už mnohokrát a nikomu to nikdy nic neudělalo a jezdili na to docela dlouho ...

13.01.2017 10:01 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028250
Marsiano
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 90

99 Poslat soukromou zprávu
Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.

13.01.2017 10:30 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028266
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1079

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Marsiano napsal(a):
Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.

Já ti napsal jen moje poznatky. Ve flašce mám na pozorování už několik let smíchanou LHM a LDS a stále to nic nedělá, chová se to naprosto normálně ...Tím nechci říct, že se to může míchat. Jen prezentuji dlouholeté zkušenosti ...

13.01.2017 10:40 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028267
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Marsiano napsal(a):
Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.


LDS - LHM budou mít (můžou) jinou hustotu,jinou pěnivost,tepelnou roztažnost atd.. ale zase servožerpadla jsou stejné konstrukce jediné co může být jiné je použitý materiál těsnění,jinak řešený ,,tlumič " v hadici (pokud stará hadice ho měla také nevím),řízení si myslím je také stejné konstrukce - jediné co u všeho může a asi bude materiál těsnění.Pokud jsi dolil 0,8L tak by to podle mne nemělo být ani zavzdušněné.Řekl bych že je to asi shoda náhod,nebo telotou ale 0,8L není zase takové množství a řekl bych ře se normálně smíchá (nesrazí se,možná bude pěnivější)mazací schopnost podle mne nebude moc rozdílná(LHM auta mají dnes klidně i milion Km a fungujou - podle mne je to jen inovační krok - dnes je vše syntetické,některé produkty se nesnesou a třeba se i sráží ale LDS-LHM není ten případ ale vyměnil bych- 2x a vyzkoušel jestli došlo ke změně - systém se odvzdušní sám(řízení) u BHI se musí většinou mu trošku pomoc natlakováním nádobky , řízení by mělo stačit několikrát do plných rejdů - někdy to trvá déle protože to tochu napění a to může dělat neplechu ale dočasně . Mohl se ti rozpadnout tlumič v hadici,nebo nějaký bordel ve ventilu v řízení.

13.01.2017 13:28 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028304
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1079

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Použitá těsnění hydrauliky C5 snesou jak LHM, tak LDS. Mazivost je srovnatelná.
tady jsou hodnoty jednotlivých kapalin a výrobců k porovnání ...

Přílohy:
LDS-LHM_hodnoty.jpg ( 575252b ) -

13.01.2017 14:25 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3028316
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11219

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Použitá těsnění hydrauliky C5 snesou jak LHM, tak LDS. Mazivost je srovnatelná.
tady jsou hodnoty jednotlivých kapalin a výrobců k porovnání ...


No ale není z toho patrné druh a odolnost použitého materiálu na těsnění - staré těsnění v pístnicích (to první) bylo zeléné a nové je černé - tím nechci říct že nesnese obě kapaliny.Také to může být jako z ostatními náplněmi jako je ineo atd.. klidně může jít jen o euronormu nebo podobný výmysl.To že mně odešlo servo,nebo hliník na pístu jsem dělal na jiných autech také a o LHM ty auta ani neslyšeli to se prostě stává.Ale varování před smícháním jednotlivích náplní jsou všude.

09.04.2020 19:52 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3266004
Leonidas.1
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 56
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, omlouvám se za asi hloupou otázku, ale potřebuji jen upřesnit informace... Měl jsem C5 2002 - tam jsem musel občas dolít LDS - v nejnižší poloze - v nádobce zalité dno sítka. Koupil jsem novější C5 - 2012 a při kontrole hladiny LDS ve spodní poloze vozu, v nádržce kapalina není vidět. Potřeboval bych poradit, jestli je to to samé LDS jako u staršího modelu, nebo je v tom nějaký rozdíl? A hladina by měla být také "zalité dno sítka" ve spodní poloze vozu?

Předem moc děkuji za odpověď.

10.04.2020 08:06 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3266042
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 110
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ne hladina kapaliny se meri pri odtlakovanem voze. To ze pri MIN poloze neni videt LDS je v poradku. Odtlakovat se da bud pomoci diagnostiky nebo je na pistnici ventilek. Auto klesne o dalsich x cm dolu a v teto poloze musis mit kapalinu mezi spodnima drazkama v nalivacim kalisku.

Přílohy:
IMG-20190517-WA0000.jpeg ( 2377914b ) -

10.04.2020 10:31 - Re: LHM alebo LDS? LDS!!! 3266055
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16942

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz to je pisane kade tade, ak nemas kam ist na diagnostiku, tak 4 spaliky o par cm vyssie ako spodna poloha auta a spustit ho na ne, to sa potom odtlakuje a potom sa da skontrolovat hladina

H3 malo 4 gule, H3+ 6 guli, X7 ich ma 7
gula ma objem 385ccm

povedzme ze v kazdej guli je zhruba 190ccm oleja, co nam povie matematika?
pri H3 ostalo v neodtlakovanom systeme 0.8l
pri H3+ je to 1.2l
X7 je to 1.33l

cela nadoba pojme 3l ked je nalievana z prazdna to je naliate uz pod vrchom
cize 3l-1.33l = 1.67l - hladinu nemam sancu vidiet, ked ju dolejem tak mi to samozrejme bude pretekat vrchom

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator