Co vechno to můe zničit? No vdy jsou montovány těsnění na utčitý druh kapaliny - otázkou je jak snáejí jiný druh - čistě teoreticky můe být LDS agresivnějí ne LHM a těsnění to přeije a nebo to ty gumičky nesnesou a potom za čas to začne vude chcát ,propoutět atd..(to si myslím nikdo neví jestli to těsnění vydrí dez úhony). Ohledně mého případu : i kdy jsem 3x vyměnil náplň tak a)přilepený kousek hliníku na píst z.pístnice=KO těsnění-padal zadek(jestli důsledek LHM nevím je to běné i u LDS) b) protekla kapalina do elektroniky el.čerpadla řízení a KO (jestli kvůli tomuto také nevím) - pokud ano tak z el.serva to nedostalete jinak ne e servo demontujete a rozeberete,vyčistíte a zpět . Servo v podstatě má vlastní náplň kterou protáčí přes řízení - to e je propojené s nádobkou nydrauliky je jen proto e jí pouívá jako zásobník v případě úniku = jediná cesta jak to dostat ze serva je jak uvádím.(nepomůe na 100% ani kdy to necháte vyčerpat přes to servo a jetě budete rizkovat e poběí nasucho - je tam hodně silný motor(teče přes něj i víc jak 20A) a ten se chladí kapalinou