Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Výměna LDS - C5 I, II
|< < 1 2 3 4 5 > >|
10.04.2013 20:05 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2565488
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
zilovi.km napsal(a):
takže kostku i olej mám sehnanej. všude tady čtu oté výměně a mám stěch článků hlavu v pejru všude po kouskách a celí návod nikde, takže zvládnu to doma sám na rampě?? napište sem nikdo celí postup od začátku do konce, do jaké polohy auto, kde povolit, kde vypouštět,kolik dolejt, jestli se to nějak dofukuje, atd. prosím



hledat, hledat a když nenajdeš tak hledat nahoře na liště mᚠčlánky a návody a tdy to mᚠi s foto: .link.

24.07.2013 11:44 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2601524
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 310
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mám najeto 200 Mm, servisák volal, že koule už maj pod limit, takže to výhledově bude chtít vyměnit, ale že je to na mě.

Překvapil mě ale tvrzením, že u C5 se už LDS měnit nemusí. Že tam nejsou ani filtry..
- V plánu údržby je, že každých 5 let měnit půlku.
- Tady píšete, že při 200 Mm měnit všechno.

Jsem z toho jelen.

24.07.2013 13:52 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2601552
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
myneur napsal(a):
Mám najeto 200 Mm, servisák volal, že koule už maj pod limit, takže to výhledově bude chtít vyměnit, ale že je to na mě.

Překvapil mě ale tvrzením, že u C5 se už LDS měnit nemusí. Že tam nejsou ani filtry..
- V plánu údržby je, že každých 5 let měnit půlku.
- Tady píšete, že při 200 Mm měnit všechno.

Jsem z toho jelen.


Z toho možná plyne, že koule "maj pod limit", protože si potřebuje přivydělat alespoň na výměně koulí, když už neví, jak se mení LDS.

Ale je pravda, že LDS se měnit nemusí, nemusí se vůbec nic, ani jíst nikdo nemusí, když nechce. Jediné, co musíme je umřít. Takže záleží jen na tom, z jakého úhlu se na to koukᚠ(musí/nemusí).

24.02.2014 17:44 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2671608
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj, je tu někde popsáno jak odtlakovat pomocí diagnostiky, jak jsem četl v návodu pro výměnu LDS?

24.02.2014 18:58 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2671625
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11799

U??vate? Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
ahoj, je tu někde popsáno jak odtlakovat pomocí diagnostiky, jak jsem četl v návodu pro výměnu LDS?


Diag - pérování - poslední kolonka - diag navede.

24.02.2014 23:24 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2671733
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nepotřebuješ diagnostiku. Stačí posadit auto na špalky a mačkat dolu, dolu, dolu , dolu ... pak vzít panenky a přední i zadní ramena vytlačit nahoru a zas máčknout dolu, dolu ... a dostanš z toho víc LDS jak s diagnostikou. Já sundávám hadici na LEVÉ straně u spodku chladiče a pak když to vyteče, fouknu kompresorem do nádobky a vyháže to vše z trubek pod chladičem. Vyteče toho více ...

02.02.2015 21:28 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2781409
paull
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 6
99 Poslat soukromou zprávu
Pokud chci vyměnit LDS, takže dám menší polohy ale v tom postaví dřevo jako normalní polohy a odpojil baterie pak vypustil hadice pak zpět hadice a dám novou LDS pak spojil baterie a pustil motor a cca 15minut?? Díky za radu

02.02.2015 23:51 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2781447
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11799

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A pokud chceš ještě víc tak pravej-levej rejd a u C5II si můžeš otevřít el. servo - v tom ti zůstává skoro litr.A pokud ti nějakej dobrák doleje do nádobky místo LDS LHM(zelenou) tak doporučuji i toto - mne to stálo servo - 3x jsem vyměnil LDS a když odešlo servo tak v něm byla ještě LHM - u el,serva necirkuluje LDS okruhem hydrauliky,le nádobka s LDS slouží jen jako zásobník v případě úniku z řízení.

04.03.2015 10:13 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794509
Buryan2
Město: Ostrava Hrabůvka Františka Hajdy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar, včera mi bliklo v deníku závad "Zkontrolujte hladinu oleje." Hned jsem tedy kouknu na motorák, ale ten byl v pohodě. Tak jsem usedl k fóru a dočetl jsem se co a jak s hydraulikou a koukl jsem do nádržky a hladina nejde vůbec vidět.
Nevím tedy jestli by stačilo dolít nebo radši měnit. Auto se koupil nedávno a nedělal jsem tuhle výměnu.
Mám to rok 2007 a stav km je 156...km, ale věřte tomu.

04.03.2015 10:30 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794514
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
malo citas, inak by si vedel ze
- v nadrzke na LDS neni ziadne cidlo, takze nemalo co oznamit
- ze LDS sa kontroluje v spodnej polohe auta a ma byt maximalne na dne toho kosika nalievacieho (spravne sa ma kontrolovat pri odtlakovanom aute, co sa da cez diagnostiku alebo vypodlozenim ako som uz par krat pisal)

tak a teraz offtopic, to co ti vypisalo malo oleja je len (hlaska sa vyhodi len na motorovy olej ziaden iny)
- zapal kluc / nastartoval si hned po tom co si odstavil auto (nesteceny olej/nenateceny v el. mierke)
- stal si sikmo
je to normalna vec ze to pipne ze je malo oleja ked nastanu tieto 2pripady, preto je dobre udrzovat hladinu na vrchnej riske

04.03.2015 10:44 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794528
Buryan2
Město: Ostrava Hrabůvka Františka Hajdy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za radu, bylo šikmé stání a hladina je něco pod vrchní ryskou, doleji po vrchní rysku.

04.03.2015 15:22 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794585
vemda
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 113
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, tak se přidám. Koupil jsem 6L LDS na jarní výměnu. Ale, dostal jsem hlášku, chyba podvozku. Tak si říkám cvrknu tam trochu LDS. Podvozek do dolní polohy, cvrknu 1L, cvrknu další L, cvrknu 0,5L a dno košíčku je pod LDS. Celkem 2,5L LDS - UFFF. Kontrola uniku, nic sucho. Párkrát jsem zacvičil nahoru dolu, kola do leva doprava. Kontrola hladiny – dno košíčku. Jsem 3 majitel, tak to vypadá, že předchozí kočí čekaly na nájezd 240 000km. Zatím vše suché. Hladina od dolití stejná.
Ptám se, je šance, že se nová LDS promíchá stou starou a na jaře pude vypustit? (dle zde uvedených návodů ) Bude stačit 6L? Děkuji za podměty.

04.03.2015 15:52 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794601
pista
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 270

99 Poslat soukromou zprávu
Treba hladat!.link. ,a stačia ti len 4 l všetko aj tak nevypustíš!

04.03.2015 18:34 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794642
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vemda napsal(a):
Ahoj, tak se přidám. Koupil jsem 6L LDS na jarní výměnu. Ale, dostal jsem hlášku, chyba podvozku. Tak si říkám cvrknu tam trochu LDS. Podvozek do dolní polohy, cvrknu 1L, cvrknu další L, cvrknu 0,5L a dno košíčku je pod LDS. Celkem 2,5L LDS - UFFF. Kontrola uniku, nic sucho. Párkrát jsem zacvičil nahoru dolu, kola do leva doprava. Kontrola hladiny – dno košíčku. Jsem 3 majitel, tak to vypadá, že předchozí kočí čekaly na nájezd 240 000km. Zatím vše suché. Hladina od dolití stejná.
Ptám se, je šance, že se nová LDS promíchá stou starou a na jaře pude vypustit? (dle zde uvedených návodů ) Bude stačit 6L? Děkuji za podměty.

Měl jsem hned po koupi stejný problém . Litr LDS tam zahučel jako fík .

04.03.2015 19:27 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2794646
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
S tou výměnou LDS to není zase tak jednoduché, záleží, jaké kdo má možnosti a také znalosti, někdo pouze vypustí a dá třeba jenom 3.5 litrů nové, někdo ještě zapumpuje každým kolem zvl᚝ a třeba i profoukne potrubí, dostane tak ten největší sajrajt který tam zůstane ještě po vypuštění dál a doleje 4.5 litrů nové kapaliny, někdy je lepší svěřit výměnu místním odborníkům, kde mám největší garanci výměny celkové náplně, než se s tím prát někde na zahradě nebo v garáži, stačí když pak schází třeba nová objímka na hadici a jsem v pasti, nebo zalomenej odvzdušňovák, prostě cokoliv, servisák tyto věci vlastní a lehce si s tím poradí, práce pro něj na chvilku, pro nás se to může prodloužit i na několik dní, ale jak jsem psal, záleží na možnostech a znalostech.

01.04.2015 08:32 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 2803756
CBHanz
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Tak Adéla má novou LDS, měnila osoba nejpovolanější jruze po 235 000 km, co z toho prý teklo, nemělo daleko do močůvky. Adélá krásně zvedá, ani neklepne a chová se jako slušně vychovaný Citroen. Jardo a Patriku děkuji!!!

03.01.2021 14:05 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 3295956
jmadola82
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim zistil som ze mam zvaranu nadrzku lds,tak ju chcem vymenit za druhu.Postup je mi jasny ale ked budem mat doliatu lds auto bude zakladnej polohe pokadial by mi mala ukazovat v nadrzke lds aby som nemel problem s tlakom v nadrzke?Dakujem

04.01.2021 10:14 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 3296010
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ako vzdy, auto ma byt odtlakovane a potom naliat

tj. ked mam prazdny system, vypumpovane servo, odtlakovane, nalejem 3l LDS (to je v podstate kapacita nadrzky)
nastartujem, odvzdusnim servo (tocit doprava dolava a potom nechat bezat urcity cas a potom zasa pretocit), dvihnut auto par krat hore dole

potom odtlakovat a doliat na spravnu hladinu (v nalievacom kosiku je "znacka")

29.12.2021 12:23 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 3330158
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2435

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak tu máme takový, dalo by se říci, překladatelský oříšek
Mám tady už potřetí C5 I, která je tvrdá, jako šutr...
Když přijela poprvé, v nádobce na LDS byla nevábná nahnědlá emulze. Říkal jsem si, že asi někdo dolil vodu do ostřikovačů, takže jsem náplň vyměnil, vyměnil jsem koule, zkontroloval celou soustavu na úniky, netěsnosti, auto krásně pérovalo, tak jsem ho vrátil s tím, že ještě po nějakém čase LDS vyměníme znovu, protože vypláchne zbytky toho kekelu. Pán přijel po cca 1000 km, auto zase docela tvrdé a v nádobce zase emulze (to jsme tak nějak předpokládali) nicméně při odtlakování mi nádobka dost výrazně přetekla. Pán nic nedolíval (věřím mu to)... Tak jsme LDS dali opět novou, udělal jsem dost důsledně hladinu a domluvili jsme se na kontrole. Po nějakých 1500 km tedy pán opět přijel a situace se opakovala. V nádobce emulze a o cca 1,5 litru víc "náplně". Opět jsem zkontroloval všechny spoje, všechny hadice (napadlo mě jediné místo, kudy by se mohla do okruhu dostávat voda, ale i tak by byl vidět i únik oleje a to přepady) a nikde nic...
Takže otázka zní: do okrohu se evidentně někudy dostává (nejspíš) voda... Takže kudy?
Za jakýkoliv nápad, nebo zkušenost předem děkuji!

29.12.2021 15:49 - Re: Výměna LDS - C5 I, II 3330190
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je to jednoduché, někdo to tam dolívá. Nikdy nikomu nevěř.
Ještě varianta, že je někde propojen systém s jiným systémem vody, nějaká tenká hadička okolo expanzky?

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator