Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Rychloměr
|< < 1 2
11.06.2009 20:48 - Re: Rychloměr 661390
Lobos
Město: Frýdek - Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
No na těch fotkách to vypada strašidelně ale jak se do toho dᚠuž neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já naštěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli použil jsem radu z chatu a použil vteř.lepidlo ale musíš se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Prošel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se že jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.

24.07.2009 11:42 - Re: Rychloměr 874049
Galil
Město: Hluboká nad Vltavou, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 6

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, jsem tu naprostý začátečník, C5 mám asi tři dny. Jsem taxikář a s citroeny mám slušné zkušenosti - dvě xantie jsem honil do cca půl miliónu km a té druhé budiž ke cti, že dodnes jezdí, dal jsem ji matce. Po třech letech "odskoku" k Oplům (Omega, taky se výborně osvědčila) jsem se vrátil k Citroenům a pořídil C5. Tady se dostávám k podstatě dotazu, trochu to s rychloměry souvisí.

Když jsem mluvil s naším mechanikem, který se stará o taxametry, trochu se zděsil s tím, že tam není nikde možnost napojení impulsů (taxametr pracuje tak, že bere ty samé impulsy, co jdou do rychloměru). Poradí mi, prosím, někdo sběhlý, jestli se někde přece jen nedá na impulsy připojit? Jak jsem tak pročítal, některý z uživatelů, tuším Autodiag, se o nějakého taxíka už stará, snad by věděl.... Děkuju.

24.07.2009 12:18 - Re: Rychloměr 874050
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
signal je elektronicky a bere se z ABS
reseni je prevodnik CAN/VAN na analogovy signal o rychlosti