No na těch fotkách to vypada straidelně ale jak se do toho dá u neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já natěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli pouil jsem radu z chatu a pouil vteř.lepidlo ale musí se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Proel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se e jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.
Stejný problém - mě ručička v klidu sjela kolmo dolů a při jízdě ukazovala čím dál míň. Po rozebrání jsem po sejmutí ručičky kapnul trochu lepidla na osku a nasadil zpět. Toté jsem udělal rovnou u otáčkoměru. Ručky jsou s plexi a po určité době (u mě 7 let) okolo osky popraskají a např, při mrazu (můj případ) se pak uvolní.. Je to ta příznivějí varianta. Demontá a montá není (díky super fotodokumentaci!!!) ádný problém.