Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Akumulátor
|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 36 > >|
10.01.2017 16:43 - Re: Akumulátor 3027538
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
J.Cimrman napsal(a):
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s bateriemi BANNER. Byla mi doporučena ale víte jak to chodí, každý chválí to svoje. dík. J.C.

Pred par lety koupena nova BANNER, problem, reklamace, problem, opet vymena... Dalsi uz jsem nekoupil (a nikdy nekoupim) a vim i o dalsich "postizenych" rakouskou "kvalitou". Nevim, jak to maji s kvalitou do prvovyroby, ale u germanu je silna loajalita k lokalnim dodavatelum libovolneho srotu...

10.01.2017 16:43 - Re: Akumulátor 3027539
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
... Preco si namaham viac silenty? Vaha auto sa nemeni

Silenty jsou při změně výšky auta v ne tak docela přirozený poloze. Ta guma je v nich přetočená. Ideální poloha gumy v silentu je taková, jako by byl silentblok ještě zabalený v krabici. V takový poloze se má montovat na auto v poloze normální výšky auta. V takový výšce jezdí auto nejčastěji. Každá změna výšky auta přemáhá hmotu silentbloku kroucením, u některých typů silentů vykláněním do stran nebo ohýbáním.
Asi to není nijak drastický devastování silentbloků, ale možná to dokáže zkrátit jejich životnost.

10.01.2017 18:52 - Re: Akumulátor 3027591
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Silenty jsou při změně výšky auta v ne tak docela přirozený poloze. Ta guma je v nich přetočená. Ideální poloha gumy v silentu je taková, jako by byl silentblok ještě zabalený v krabici. V takový poloze se má montovat na auto v poloze normální výšky auta. V takový výšce jezdí auto nejčastěji. Každá změna výšky auta přemáhá hmotu silentbloku kroucením, u některých typů silentů vykláněním do stran nebo ohýbáním.
Asi to není nijak drastický devastování silentbloků, ale možná to dokáže zkrátit jejich životnost.

mikra asi mas pravdu, neviem teraz posudit. kedysi jumep tvrdil ze to je jedno a rad tak parkujem lebo parkovacich umelcov je vsade dost.

teraz rano ked pridem do roboty, auto klakne po vypnuti zapalovania a vyda taky gumovy vzdych. je ale -17C tak to berem

21.01.2017 10:07 - Re: Akumulátor 3030210
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravim, včera mi rezignovala baterka. Sice som ju dal dobi na noc (po dobití ukazuje 13,15V) ale už má cca 6 pol roka takže ju treba aj tak meni. Večer mi udrel do očí leták tesca kde majú v ponuke Banner za celkom slušnú cenu.
.link. . Momentálne mám v aute Vartu od výroby - 70Ah 720A. Spomínaná Banner má 72Ah ale menší prúd - 660A. Oplatí sa ís do nej? Značku ako takú žudia celkom chvália.

21.01.2017 10:33 - Re: Akumulátor 3030211
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Zdravim, včera mi rezignovala baterka. Sice som ju dal dobi na noc (po dobití ukazuje 13,15V) ale už má cca 6 pol roka takže ju treba aj tak meni. Večer mi udrel do očí leták tesca kde majú v ponuke Banner za celkom slušnú cenu.
.link. . Momentálne mám v aute Vartu od výroby - 70Ah 720A. Spomínaná Banner má 72Ah ale menší prúd - 660A. Oplatí sa ís do nej? Značku ako takú žudia celkom chvália.

Ahoj, mas diesel, takze bych nizsi startovaci proud radsi nekupoval.

21.01.2017 10:35 - Re: Akumulátor 3030212
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ja by som s tým nemal problémy, autobatérie sú teraz lotéria, ak ti vydrží 4-5 rokov môžeš by Happy.
Ja som menil original po piatich rokoch (tiež skapala behom týždňa) za Varta blue dynamic 74Ah 680A a slape jak hodinky aj pri -25.
Základ je ma vzdy čisté kontakty na batérii, popripade na kostrach.

21.01.2017 12:18 - Re: Akumulátor 3030238
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hej po nabití som očistil kontakty a uvidím aké napätie mi ukáže po 4 hodinách a či vlastne pôjde auto naštartova. Tak či tak ale pôjdem do novej, 6 a pol roka ma baterku už je asi dos.

Zaujimavé je, že doteraz štartovala absolútne bez zaváhania. Cca týždeň som ale autom nikde nebol a keď som včera išiel štartova, tak už bez šance. Sice zasvietili kontrolky, naskočila Navi, ktorá ale po chvilke zhasla a všetko začalo blika + alarm chyby v systéme a následne hodenie do Eco mode...ale to bolo tak všetko.

Pozriem dnes po obchodoch čo majú v ponuke. Keď som si to tu prešiel, tak je hlavné drža sa cca rovnakej hodnoty Ah a hlavne rozmerov baterky (ak by bola výška baterky menšia, je myslím jedno)

21.01.2017 12:52 - Re: Akumulátor 3030242
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Měl jsem to stejně - auto startovalo bez zaváhání, pak stálo přes víkend a v pondělí jsem nevyjel, to samý co tobě..
Po nabití bylo napětí OK, ale proud žádnej, ani to neškytlo. Na starou záložní 50Ah to chytlo hned, tak se jelo pro novou..
Chtěl jsem Bosch/Exide, ale jelikož nebyly skladem, tak jsem vzal Vartu..

21.01.2017 14:00 - Re: Akumulátor 3030256
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
A už koupíš jakoukoliv, ( já doporučuju raději s vyšším startovacím proudem a nekoukat při tom až tak moc na značku), určitě se s ní zastav u Petra a nech si ji diagnostikou zapsat do auta.

21.01.2017 17:21 - Re: Akumulátor 3030288
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Né všechno je stavěno v autě na cokoli - myslím že byla dokonce svolávačka na přívodní kabely ke starteru (roztekla se izolace a spekli se kabely) - ono je to dimezované na určitý průtok A a když použije silnější aku může se mu stát že mu shoří auto, o něco silnější to asi snese ale .

21.01.2017 18:19 - Re: Akumulátor 3030311
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Tak tak. Já taky jsem zastáncem toho, co tam patří. V cservisu jsem si našel, že tam patří 640A, tak jsem pořídil 640A..

21.01.2017 19:08 - Re: Akumulátor 3030337
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono jde také o to kdo jak stim zachází - když někdo startuje v kuse až do vybytii aku tak se mu roztece izolace i s origo aku

21.01.2017 20:18 - Re: Akumulátor 3030369
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Tak na mojí baterku po sedmi letech taky došlo. Výměna v Jesenici, Banner 74 Ah za 2500 kč včetně montáže tak uvidím co vydrží. J.C.

21.01.2017 22:26 - Re: Akumulátor 3030395
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Né všechno je stavěno v autě na cokoli - myslím že byla dokonce svolávačka na přívodní kabely ke starteru (roztekla se izolace a spekli se kabely) - ono je to dimezované na určitý průtok A a když použije silnější aku může se mu stát že mu shoří auto, o něco silnější to asi snese ale .


Neumím posoudit, zda mᚠpravdu se spečenýma kabelama, nebo shořeným autem, ale všichni, nebo skoro všichni nafáci tady máme silnější aku, než je doporučená a ještě nikdo nenapsal tyto problémy.
Mám mít 74Ah 680A, mám tam 77Ah a skoro 800A startovacího proudu, jsou tu i uživatelé, kteří mají 82Ah 850A a nemají sebemenší problém, také o ní uvažuji, protože moje již druhá Varta po dvou letech je na odchodu, v tuto značku už ztrácim důvěru, proto se začínám koukat po jiných, ale zase otázkou je, zda když jezdím kratší trasy, zda kupovat silnou, abych jí po každých 10km úsecích neměl stále na udržovačce, nebo nabiječce.

21.01.2017 22:42 - Re: Akumulátor 3030397
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Neumím posoudit, zda mᚠpravdu se spečenýma kabelama, nebo shořeným autem, ale všichni, nebo skoro všichni nafáci tady máme silnější aku, než je doporučená a ještě nikdo nenapsal tyto problémy.
Mám mít 74Ah 680A, mám tam 77Ah a skoro 800A startovacího proudu, jsou tu i uživatelé, kteří mají 82Ah 850A a nemají sebemenší problém, také o ní uvažuji, protože moje již druhá Varta po dvou letech je na odchodu, v tuto značku už ztrácim důvěru, proto se začínám koukat po jiných, ale zase otázkou je, zda když jezdím kratší trasy, zda kupovat silnou, abych jí po každých 10km úsecích neměl stále na udržovačce, nebo nabiječce.


Zkus někoho nastartovat přes slabé kabely a přesvěč se jak se ohřejí - jasně pokud bude startovat krátce tak to kabely přežijí,ale asi by si měl souhlasit s tím že konstruktéři vše spočítají na určité zatížení a předepíšou doporučené zatížení a dnes se nic zbytečně nepředimenzovává(ba naopak) - pokud jsou starty OK je to OK pokud to z jakéhokoli důvodu nechce chytit a je tam aku s větším proudem a drží jí dokud nechytne(příklad zavzdušněná 1.6HDI) tak klidně shoří starter,kabely se vyhřejou atd..- dostkrát jsem měnil startery s vypálenými kontakty na cívkách,s vyhřátými kabely atd.. - souhlasím že větší v mrazu stratí část kapacity a dostane se na úroveň plně nabité origo a nic to neuděla do doby kdy je nějaký problém a někdo drží startér dlouho.

21.01.2017 23:04 - Re: Akumulátor 3030398
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak samozřejmě když podržím start dlouho, že se kabely zahřejí, to samé i prodlužovák, v těchto mrazech startuji kabelama u obchoďáků pravidelně snad každý den někoho , maximálně do 3 vteřin chytnou všechny, kabely se nikdy nestačily ani ohřát, právě ohledně těch mrazů každý kupuje silnější aku, kdy se ztrácí kapacita, pokud nebude startovat v kuse až do vybytí aku, tak si myslím, že to auto nepodpálí, kabely u startéru se samozřejmě ohřát můžou, ale že by tekla izolace jsem tady ještě od nikoho, kdo má silnou aku nečetl.

21.01.2017 23:49 - Re: Akumulátor 3030423
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
no žil jsem v domnění, že když má aku startovací proud třeba 600 A, tak to neznamená, že pustí do kabelu a do startéru vždy 600 A, ale že je schopna až!!! 600 A a to krátkodobě. Chce mi někdo tvrdit, že když vemu 12 V aku třeba 180 Ah a se startovacím proudem třeba 800 A tak to nemůžu púoužít na zdravé auto???? Dle mně pěkná blbost. Jsem zvědav kdo to jak okecá.

21.01.2017 23:58 - Re: Akumulátor 3030425
crussader
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 223

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja suhlasim, myslim ze ten odber je podla zataze a nie ze tak teraz startujeme tak na 700A.

najk napsal(a):
no žil jsem v domnění, že když má aku startovací proud třeba 600 A, tak to neznamená, že pustí do kabelu a do startéru vždy 600 A, ale že je schopna až!!! 600 A a to krátkodobě. Chce mi někdo tvrdit, že když vemu 12 V aku třeba 180 Ah a se startovacím proudem třeba 800 A tak to nemůžu púoužít na zdravé auto???? Dle mně pěkná blbost. Jsem zvědav kdo to jak okecá.


22.01.2017 00:51 - Re: Akumulátor 3030441
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
crussader napsal(a):
Ja suhlasim, myslim ze ten odber je podla zataze a nie ze tak teraz startujeme tak na 700A.


Spoj deset tužkovích baterek do série a zkratuj je - udělej to samé s aku do auta - můžeš to s kusit s malou a potom s velkou - myslíš že výsledek bude vždy stejný?
(nebo jinak - zablokuj starter a propoj postupně ty tři zdroje s tím starterem - uvidíš co se stane.) to blokování starteru je jen pro urychlení zkoušky - jinak se to děje stejně ale jen pomaleji.

22.01.2017 01:46 - Re: Akumulátor 3030442
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
najk napsal(a):
no žil jsem v domnění, že když má aku startovací proud třeba 600 A, tak to neznamená, že pustí do kabelu a do startéru vždy 600 A, ale že je schopna až!!! 600 A a to krátkodobě. Chce mi někdo tvrdit, že když vemu 12 V aku třeba 180 Ah a se startovacím proudem třeba 800 A tak to nemůžu púoužít na zdravé auto???? Dle mně pěkná blbost. Jsem zvědav kdo to jak okecá.
Souhlasím, jen bych to ještě doplnil o to, že zdravý AKU se startovacím proudem 600A dodá v případě nějakých potíží (nemluvě o zablokování starteru) také mnohem větší proud než 600A, jenom to pro něj bude mít neblahé následky.

|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 36 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator