Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Řídící jednotka čerpadla aditivace
|< < 1 2 3 4
18.01.2017 09:03 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3029368
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Otázka pro zdejší mistry : nenašel jsem přesně co jsem chtěl ale C5I uvedení do provozu leden 2004 : jaká aditivační jednotka a nádobka může být v tomto autě = klasika jedničková(se zátkou) nebo bez zátky (ta co se používá v C5II) a jaká jednotka ?

18.01.2017 19:11 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3029508
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16690

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C5 1 vzdy len so zatkou, bez zatky by mohla byt jedine ze tam nebude aditivacna vstrekovacia ihla a teda zeby tam bola faceliftova nadrz, co je nepravdepodobne

18.01.2017 20:27 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3029519
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
C5 1 vzdy len so zatkou, bez zatky by mohla byt jedine ze tam nebude aditivacna vstrekovacia ihla a teda zeby tam bola faceliftova nadrz, co je nepravdepodobne


No i když je to 1.2004 vyrobeno 12.2003 s OPR 10xxx (myslel jsem že C5I měli 09xxx ) tak je to první co jsem viděl a nechtěl tomu věřit že toto dali origo do C5I . Tak jen kdyby náhodou tak se i toto dá najít v C5I . Někdo předemnou dolil aditiva a zresetoval jako C5I tím podle mne nějakým způsobem zablokoval jednotku a možná v tom nějak štrachal že byla KO i nádobka a samozřejmě ucpaný FAP (s 0g aditiv v něm) .

01.08.2018 12:41 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3173529
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 288

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
nemate nekdo prosim schema zapojeni konektoru k EAS300 jednotce ? nasel jsem tu jen k EAS200, ale pinout je odlisny. Ulehcilo by mi to cas pri hledani dratu k snimacum vicka nadrze.

Mimochodem, jaky je zaruceny postup po tankovani u 1.6HDi, abych slysel cerpadlo aditivace ze sepne ? Odjet z pumpy, vypnout motor, zamknout auto a cekat ? Nebo se to sepne klidne uz kdyz zamknu a du platit na pumpe? Slysim ho akorat pri vynucenem sepnuti pres diag. Ale nikdy sem si nevsim ze bych neco slysel po tankovani, ikdyz jsem cekal u auta.

Diky

01.08.2018 19:03 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3173568
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16690

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to nebudes pocut nikdy, to bezi par len sekundu - nie je to ako na starom aute, len trubicka priamo z cerpadla prskne do nafty aditivum

02.08.2018 09:23 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3173619
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 288

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ok. a co by se stalo, pokud by si auto myslelo, ze vicko nebylo otevreno ? je vubec mozne aby snimac hlasil stale vicko zavreno, ikdyz ho sundam ? Ten snimac ma mit jen dva draty, takze pocitam ze je to neco primitivniho jako jazyckovy kontakt, ktery umi prestat fungovat vcelku spolehlive. Leda by se slepil a zustal slepen - coz se mi zda mirne nepravdepodobne. Casteji prestane spise spinat.

Chci to pro jistotu zitra promerit, protoze muj DS150E cinskej klon diagnostiky to vicko hlasi jako trvale zavreno, ale asi si zas u toho vykloubim krk, protoze je ta jednotka pod volantem a kabel kratkej Ovsem pokud RJ pozna, ze sem natankoval na zaklade informace z plovaku a zaroven nebylo odstraneno vicko nadrze -> chyba detekce vicka a zahlasi chybu, pak to co se snazim zkontrolovat je pouha chyba me diagnostiky.

Nasel jsem o tomto pouze jednu zminku na peugeot clubu, kde pisatel psal, ze tak koupil auto, ktere melo na tech snimacich magnety prilepene izolepou - skvelej tunning od neznameho servisu, takze to nedetekovalo otevreni nadrze a jezdil tak v klidu 40tis km, jen regenerace byly castejsi a horsi.

03.08.2018 12:34 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3173947
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16690

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nerozluskaval som to, ale je tam myslim jazyckove rele a odpor
vacsinou sa tam zlomia kable a tvari sa to ako stale otvorene

kazdopadne neviem co ocakavas od tej delphi, ale vobec by som sa na to nespoliehal

03.08.2018 12:42 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3173951
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ještě bych doplnil že je spínačů víc druhů a nejsou zaměnitelné !!! - musíš dát shodnej (rozlišení barvou)
A k přístupnosti k elektronice ? - vyhoď si budíky a přístup OK

03.08.2018 18:46 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3174049
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 288

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ok. Díky za info.

03.08.2018 21:33 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3174082
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 288

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak jsem uspesne zmeril snimac vicka na konektoru u nadrze pod zadnim sedadlem. 150kOhm at je tam vicko nebo neni. Divne. Mel sem sundanej i podbeh pro kontrolu.

Na zmereni osciloskopem sem se uz nedostal. Jen sem overil ze po odpojeni snomace rj hlasi chybu snimace takze ho nejak detekuje.

Tady ho nekdo rozkuchal v C4. Neco takoveho sem cekal ale odpor sem takovej nenameril. .link.

Tak to rano jeste zkusim promerit trochu pecliveji. Ovsem podle nekterych zahranicnich for to ma mit 150k zavreno, 15ohm otevreno => to by znamenalo, ze je po snimaci a mozna vysvetlovalo proc mam cernej vyfuk a vyssi emise

Edit2: TOhle je taky dobry info. Nejak vubec neresi, kdyz senzor hlasi porad status zavreno a auto jezdi a jezdi. odkaz .link.

D - fuel additive function - operation in downgraded modes

3 main strategies are used if the additive system develops a fault.

Fuel filler cap fault:

The additive ECU uses the vehicle speed information in conjunction with the fuel sender information to inject the additive.

Fuel sender fault:

The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when the fuel filler cap is opened/closed.

Communications fault on the VAN multiplexed network:

The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when communications are interrupted for more than 10 seconds.

04.08.2018 13:32 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace 3174200
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 288

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dneska pere pekne slunko do auta i do me a ejhle vicko funguje. V sepnutem stavu par ohmu. I ta delphi diag ukazuhe korektne stavy. Takze uvidim co bude az se ochladi. Asi snimac na odchodu

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator