Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Řídící jednotka čerpadla aditivace
luta
03.08.2018 21:33 - Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
Za?iato?n?k
Tak jsem uspesne zmeril snimac vicka na konektoru u nadrze pod zadnim sedadlem. 150kOhm at je tam vicko nebo neni. Divne. Mel sem sundanej i podbeh pro kontrolu.

Na zmereni osciloskopem sem se uz nedostal. Jen sem overil ze po odpojeni snomace rj hlasi chybu snimace takze ho nejak detekuje.

Tady ho nekdo rozkuchal v C4. Neco takoveho sem cekal ale odpor sem takovej nenameril. .link.

Tak to rano jeste zkusim promerit trochu pecliveji. Ovsem podle nekterych zahranicnich for to ma mit 150k zavreno, 15ohm otevreno => to by znamenalo, ze je po snimaci a mozna vysvetlovalo proc mam cernej vyfuk a vyssi emise

Edit2: TOhle je taky dobry info. Nejak vubec neresi, kdyz senzor hlasi porad status zavreno a auto jezdi a jezdi. odkaz .link.

D - fuel additive function - operation in downgraded modes

3 main strategies are used if the additive system develops a fault.

Fuel filler cap fault:

The additive ECU uses the vehicle speed information in conjunction with the fuel sender information to inject the additive.

Fuel sender fault:

The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when the fuel filler cap is opened/closed.

Communications fault on the VAN multiplexed network:

The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when communications are interrupted for more than 10 seconds.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator