| | |
05.04.2019 20:29 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3214939
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6535 |
|
|
vim ze je na obrazku RT3 ale nebylo jasne co mas v aute
ano vymenit to jde,ale musis vymenit kabelaz a LCD,radio musi byt VAN
vim ze je na obrazku RT3 ale nebylo jasne co mas v aute
ano vymenit to jde,ale musis vymenit kabelaz a LCD,radio musi byt VAN
|
|
05.04.2019 20:32 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3214940
|
|
MartinP.
|
|
|
takze komplet,schnanim nejakyho androida primo do c5 ale nic jsem nenasel
takze komplet,schnanim nejakyho androida primo do c5 ale nic jsem nenasel
|
|
28.01.2020 09:14 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256544
|
|
karoh
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Dobrý den, nemá někdo ve své soukromé sbírce schéma pinů na konektorech pro autorádio Clarion PU-230B (E), RD3-00, 286-9487-20, 96 466 553 ZK ??
Mám ho namontované ve své C5 I a chci ho nahradit jiným.
Děkuji mnohokrát - pokud někdo má, prosím zaslat na j.horak737@gmail.com
Dobrý den, nemá někdo ve své soukromé sbírce schéma pinů na konektorech pro autorádio Clarion PU-230B (E), RD3-00, 286-9487-20, 96 466 553 ZK ??
Mám ho namontované ve své C5 I a chci ho nahradit jiným.
Děkuji mnohokrát - pokud někdo má, prosím zaslat na j.horak737@gmail.com
|
|
28.01.2020 19:40 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256649
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6535 |
|
|
je to standartni zapojeni ISO konektoru
je to standartni zapojeni ISO konektoru
|
|
29.01.2020 06:33 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256695
|
|
karoh
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Děkuji za odpověď. Nejedná se mi vak ani tak o zapojení pro repro a napájení, ale hlavně o ovládaní z volantu.
Pokud toto zapojení máte, moc prosím, zalete na můj e-mail: j.horak737@gmail.com
Děkuji
Děkuji za odpověď. Nejedná se mi vak ani tak o zapojení pro repro a napájení, ale hlavně o ovládaní z volantu.
Pokud toto zapojení máte, moc prosím, zalete na můj e-mail: j.horak737@gmail.com
Děkuji
|
|
29.01.2020 07:05 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3256697
|
|
NMC
|
|
|
.link.
https://www.c5club.cz/diskuze/single/3074498-re-neoriginalni-autoradio-do-c5-i/
|
|
11.11.2020 14:29 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3290193
|
|
tommy.bos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Kdy tak se jetě zkus zeptat tady: https://
Kdy tak se jetě zkus zeptat tady: https:// :D
|
|
27.07.2023 13:45 -
C5 I 2002 android radio
|
3365080
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Pěkný den vem,
Navazuji na diskusi
.link.
připojil sem si nové rádio s androidem a mám pár problémů
v rámci manuálu vidím popsané konektory ISO jako
A - TEL MUTE - nezapojeno
B - Data
C - Data/
D - +VAN
E - +12 SW
F - N.C. - nezapojeno
G - Back up
H - GND
připojil jsem nové android autoradio
A - nezapojeno na přechodce není drátek
B - nezapojeno na přechodce není drátek
C - nezapojeno na přechodce není drátek
D - lutá B+12V (je to správně?)
E - modrá ANT (je to správně?)
F - oranová ILL (není zapojeno v auto konektoru take to je jedno)
G - červená ACC (je to správně?)
H - černá GND (to je jasný)
jde mi o to e původní origo rádio se zapnulo a vypnulo v reakci na klíček
u nového to je ale tak, e se rádio zapne v podstatě při jakékoli změně na elektronice např (odemknutí auta dálkovým ovladačem) co pokud jde člověk k autu ok, ale při odchodu z auta to není příjemné, nevypne se ani v reakci na vytaení klíčku, ale a po rozpojení relátka po určité době kdy se vypne el v autě (je slyet cvaknutí)
mám předpokládám přehozeno nějaké napájení, ví někdo jaké je správné zapojení? abych nemusel měřit nebo dělat cestu pokus omyl?
druhá věc je jetě připojení ovládání z volantu, dráty Key1, Key2, Back z autorádia mám nyní nezapojeny a podle internetu by měly mít co dočinění právě s analogovým ovládáním na volantu, ví někdo jak?
třetí věc je e autorádio s androidem 12 má nějaké menu s údaji o vozidle, které hlásí e není připojené dá se nějak připojit?
Díky za rady
Pěkný den vem,
Navazuji na diskusi
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/660642-autoradio-s-cd-funkce-mute-pro-handsfree/
připojil sem si nové rádio s androidem a mám pár problémů
v rámci manuálu vidím popsané konektory ISO jako
A - TEL MUTE - nezapojeno
B - Data
C - Data/
D - +VAN
E - +12 SW
F - N.C. - nezapojeno
G - Back up
H - GND
připojil jsem nové android autoradio
A - nezapojeno na přechodce není drátek
B - nezapojeno na přechodce není drátek
C - nezapojeno na přechodce není drátek
D - lutá B+12V (je to správně?)
E - modrá ANT (je to správně?)
F - oranová ILL (není zapojeno v auto konektoru take to je jedno)
G - červená ACC (je to správně?)
H - černá GND (to je jasný)
jde mi o to e původní origo rádio se zapnulo a vypnulo v reakci na klíček
u nového to je ale tak, e se rádio zapne v podstatě při jakékoli změně na elektronice např (odemknutí auta dálkovým ovladačem) co pokud jde člověk k autu ok, ale při odchodu z auta to není příjemné, nevypne se ani v reakci na vytaení klíčku, ale a po rozpojení relátka po určité době kdy se vypne el v autě (je slyet cvaknutí)
mám předpokládám přehozeno nějaké napájení, ví někdo jaké je správné zapojení? abych nemusel měřit nebo dělat cestu pokus omyl?
druhá věc je jetě připojení ovládání z volantu, dráty Key1, Key2, Back z autorádia mám nyní nezapojeny a podle internetu by měly mít co dočinění právě s analogovým ovládáním na volantu, ví někdo jak?
třetí věc je e autorádio s androidem 12 má nějaké menu s údaji o vozidle, které hlásí e není připojené dá se nějak připojit?
Díky za rady :-)
Přílohy: chrome_0WOtyhlqqf.jpg ( 366527b ) - chrome_tOCwiAAGJi.jpg ( 192492b ) - chrome_xRAjh20QNg.png ( 901610b ) - |
|
29.07.2023 22:15 -
Re: C5 I 2002 android radio
|
3365162
|
|
NMC
|
|
|
Neoriginální rádio nemůe k C5 I napřímo připojit, potřebuje pasivní nebo aktivní redukci. Ve se řeilo ve vlákně:
.link.
Neoriginální rádio nemůe k C5 I napřímo připojit, potřebuje pasivní nebo aktivní redukci. Ve se řeilo ve vlákně:
https://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/167035-neoriginalni-autoradio-do-c5-i/10/
|
|
01.08.2023 09:00 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365284
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
díky za spojení diskuse .. větinu u jsem vyřeil .. pro ostatní změřil jsem, e je prohozen D,G lutá a červená, zbytek je asi správně.. dalí věc je e rádio se po 2minutách vytaení klíčku a poslední interakce s autem která dělá něco s elektřinou (např zamknutí) vypne, chápu tedy e pokud nepořídím adaptér je toto jediné moné chování, auto má kadopádně nějakou vlastní logiku s nakládání s elektřinou tzn jestli prohození vodičů něco zásadního udělalo je otázka
a jestli tedy správně chápu pokud bych koupil .link. s propojovacím kabelem .link. nedostanu kompletní canbus ale pouze ovládání z origo volantu, je to tak? nebo bude fungovat i něco dalího? Nejedná se tedy o canbus v pravém slova smyslu?
jetě tip s kamerou, červený drátek vedoucí v rámci dlouhého propojováku cinch a ke kameře jsem napojil na růový vodič s označením back na rádiu, po připojení následně sepne kameru viz obrázek, mohlo by se někomu hodit
díky za spojení diskuse :-) .. větinu u jsem vyřeil .. pro ostatní změřil jsem, e je prohozen D,G lutá a červená, zbytek je asi správně.. dalí věc je e rádio se po 2minutách vytaení klíčku a poslední interakce s autem která dělá něco s elektřinou (např zamknutí) vypne, chápu tedy e pokud nepořídím adaptér je toto jediné moné chování, auto má kadopádně nějakou vlastní logiku s nakládání s elektřinou tzn jestli prohození vodičů něco zásadního udělalo je otázka
a jestli tedy správně chápu pokud bych koupil https://www.carmedia.cz/adapter-ctspg006-ovladani-peugeot/ s propojovacím kabelem https://www.carmedia.cz/propojovaci-konektor-pro-adaptery-na-volant/ nedostanu kompletní canbus ale pouze ovládání z origo volantu, je to tak? nebo bude fungovat i něco dalího? Nejedná se tedy o canbus v pravém slova smyslu?
jetě tip s kamerou, červený drátek vedoucí v rámci dlouhého propojováku cinch a ke kameře jsem napojil na růový vodič s označením back na rádiu, po připojení následně sepne kameru viz obrázek, mohlo by se někomu hodit
Přílohy: chrome_Js7Z7237H2.png ( 367617b ) - |
|
01.08.2023 11:58 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365307
|
|
NMC
|
|
|
1. C5 I s rádiem komunikuje přes VAN, nikoli CAN bus
2. úkolem adaptéru Connects2 je dekódovat povely z VAN bus Citroenu do neoriginálního rádia přes standardní ISO konektor (na klíčkem spínané napětí 12V) a přes dalí nestandardizované konektory podle typu autorádia (ovládání od volantu). Pozor, na výstupu D z C5 je signál VAN sběrnice. Nejedná se u ádné "prohozené" napájení - viz připojený soubor.
Univerzální propojovací kabel by na ovládání z volantu mohl fungovat. Docela by mně to zajímalo, jestli Číňani drí nějaký standard. Mohl bys sem vloit schéma připojení, dodané s rádiem (pokud tedy ovládání od volantu má tvé rádio umoňovat)?
1. C5 I s rádiem komunikuje přes VAN, nikoli CAN bus
2. úkolem adaptéru Connects2 je dekódovat povely z VAN bus Citroenu do neoriginálního rádia přes standardní ISO konektor (na klíčkem spínané napětí 12V) a přes dalí nestandardizované konektory podle typu autorádia (ovládání od volantu). Pozor, na výstupu D z C5 je signál VAN sběrnice. Nejedná se u ádné "prohozené" napájení - viz připojený soubor.
Univerzální propojovací kabel by na ovládání z volantu mohl fungovat. Docela by mně to zajímalo, jestli Číňani drí nějaký standard. Mohl bys sem vloit schéma připojení, dodané s rádiem (pokud tedy ovládání od volantu má tvé rádio umoňovat)?
Přílohy: autoradio ISO.pdf ( 171410b ) - |
|
01.08.2023 23:35 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365426
|
|
WalkerCZ
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
1 asi chápu, ale proto se ptám na rozdíly, pro nemechanika je to sloitějí se do problematiky dostat, co tedy funguje přes tento konkrétní +VAN ví někdo? přes CAN bus chápu e řada aut umí posílat více informací tam i zpět, tady tedy jen s connects2 klíček a ovládání pod volantem nebo jetě něco?
2 změřil jsem červenej G - v pdf 7 - a je tam 12V i po 2minutách (o moc dýl jsem neměřil) tzn chápu e se jedná o stálé napětí, pak sem změřil lutej D v pdf 4 a tam je 12V jenom 2 minuty po poslední interakci s autem, tzn nejedná se o standardní zapojení kdy červenej je klíček a lutej je stálá baterka, ostatně tak je i označeno na koncovce k rádiu červenej je tam označenej jako - acc a lutej - B+12V, chápu e +VAN přenáí víc informací, a e "klíček" dělá a aktivní adaptér connects2, vyvstává otázka jaké je korektní zapojení bez aktivního adaptéru, logicky bych doel e je tedy "prohozeno" protoe +VAN se po 2 minutách vypne nejedná se tedy o stálé +12V .. jetě je teda otázka co je modrej E resp 5 - typicky se jedná asi o napájení antény, tady je to popsáno jako +12V SW - měřil sem to ale mám pocit e tam buď 12V nebylo nebo se to chovalo stejně jako +VAN teď u nevím asi to jetě přeměřím jak se v tom budu vrtat
ovládání z volantu se mi zatím nijak nepovedlo, přemýlím jestli se s tím budu trápit nebo pořídím nějaký univerzál, který se dá napojit bez connects2 (přece jen 1200 je víc jak 1/3 rádia ) dám tomu asi jetě pár dní, určitě by pomohlo jestli někdo nějak řeil tak přidat jak vyřeil
1 asi chápu, ale proto se ptám na rozdíly, pro nemechanika je to sloitějí se do problematiky dostat, co tedy funguje přes tento konkrétní +VAN ví někdo? přes CAN bus chápu e řada aut umí posílat více informací tam i zpět, tady tedy jen s connects2 klíček a ovládání pod volantem nebo jetě něco? :-)
2 změřil jsem červenej G - v pdf 7 - a je tam 12V i po 2minutách (o moc dýl jsem neměřil) tzn chápu e se jedná o stálé napětí, pak sem změřil lutej D v pdf 4 a tam je 12V jenom 2 minuty po poslední interakci s autem, tzn nejedná se o standardní zapojení kdy červenej je klíček a lutej je stálá baterka, ostatně tak je i označeno na koncovce k rádiu červenej je tam označenej jako - acc a lutej - B+12V, chápu e +VAN přenáí víc informací, a e "klíček" dělá a aktivní adaptér connects2, vyvstává otázka jaké je korektní zapojení bez aktivního adaptéru, logicky bych doel e je tedy "prohozeno" protoe +VAN se po 2 minutách vypne nejedná se tedy o stálé +12V .. jetě je teda otázka co je modrej E resp 5 - typicky se jedná asi o napájení antény, tady je to popsáno jako +12V SW - měřil sem to ale mám pocit e tam buď 12V nebylo nebo se to chovalo stejně jako +VAN teď u nevím asi to jetě přeměřím jak se v tom budu vrtat
ovládání z volantu se mi zatím nijak nepovedlo, přemýlím jestli se s tím budu trápit nebo pořídím nějaký univerzál, který se dá napojit bez connects2 (přece jen 1200 je víc jak 1/3 rádia :D ) dám tomu asi jetě pár dní, určitě by pomohlo jestli někdo nějak řeil tak přidat jak vyřeil :-)
Přílohy: iloveimg-compressed.zip ( 3710727b ) - android 1DIN piny |
|
02.08.2023 18:03 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 I
|
3365472
|
|
NMC
|
|
|
To autorádio vypadá docela chytře, má tam i vyvedenou CAN sběrnici, kterou ovem C5I pro rádio nepouívá. Má i vyvedené KEY-1 a KEY-2, take adaptér Connects2 by mohl fungovat. Ovem pokud adaptér nechce, tak jej musí stejně připojit přes drátovou redukci:
.link.
a přijde o klíčkem spínané napájení, take musí rádio vypínat ručně, protoe bude připojené pouze na permanentních 12V.
To autorádio vypadá docela chytře, má tam i vyvedenou CAN sběrnici, kterou ovem C5I pro rádio nepouívá. Má i vyvedené KEY-1 a KEY-2, take adaptér Connects2 by mohl fungovat. Ovem pokud adaptér nechce, tak jej musí stejně připojit přes drátovou redukci:
https://www.c5club.cz/profiles/NMC?kod=32&ids=NMC&gal=112380739#pc
a přijde o klíčkem spínané napájení, take musí rádio vypínat ručně, protoe bude připojené pouze na permanentních 12V.
|
|
| |
|
|