Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Ventilátor topení / C5 I / II
|< < 1 ... 23 24 25 26
05.09.2017 19:54 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093544
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Prius HW3Počet příspěvků: 4530

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no to ze nameris multimetrem 12V neznamena ze pri zatezi tam budou taky...misto ventilatoru muzes v klidu pouzit zarovku 21W,ta ma odber necele 2A (1.9 cca)

05.09.2017 22:01 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093592
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 15624

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skus pozret zeleny konektor na BSM a tu velku 40A poistku na BSM
krajne kable toho konektoru su dalej v kabelazi zvarene na jeden hruby kabel
na tej BSM to byvava tiez opalene a videl som uz aj tu poistku ohoretu (kontakt)

06.09.2017 07:58 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093667
quattrop
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jak jsem zmiňoval, na konektor v motorovém prostoru (ten BSM) jsem koukal a vypadal jak nový, žádné známky ohoření a když na vstupu k regulátoru napětí je, tak by měla být pojistka ok, teda aspoň myslím
Včera jsem stihl jen namontovat nový ventilátor a propojit ho "napřímo" - drát z přívodu do regulátoru jsem rovnou spojil k drátu za regulátorem (ten konektor k regulátoru mám nasvorkovaný). Takhle se ventilátor bez problémů rozjel a běžel. Nevím, jestli rychlost byla 100%, ale myslím, že ano. Napětí se mi změřit nepodařilo, blbnul mi multimetr byla v něm slabá baterka, tu jsem vyměnil až doma večer, takže to přeměřím snad dneska. Já prostě nevím, ale logicky pokud obejdu jen regulátor s napojením na něj a ventilátor běží, tak problém asi bude někde na něm, případně, na jeho připojení nebo něčem (ovládací panel) co ho ovládá, jinak mi to zkrátka hlava nebere... Tuším, že to ve výsledku bude nějaká konina, ale...

06.09.2017 08:16 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093675
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Prius HW3Počet příspěvků: 4530

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no tak mas vydny regulator ...muze byt i panel klima ale na tomu davam 1%

06.09.2017 08:30 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093687
quattrop
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A je nějaká "jednoduchá" cesta jak panel a regulátor ověřit kromě zkoušením jiného?
Regulátory jsem už zkoušel dva z vrakáče (pohledově na konektory oba v pořádku) a teď tam mám i fungl nový! Teoreticky se taky mohl hned odpálit, ale ventilátor nikdy ani neukl..
Výměnou konektoru k regulátoru a potom i regulátoru jsem tehdy začal. Ale od doby co mi to přestalo fungovat, tak už ale s regulací rozjet nikdy nepovedlo, jen napřímo.
Vím, že se tu už x-krát řešilo, že pokud je ohořelý konektor není to jen tak a výměna nebo oprava regulátoru je jen oprava následku a ne příčiny, protože byl někdy studeňák a velký proud ten regulátor a konektory časem odpálí. Ještě jednou tedy poprosím, může mi někdo říct, jaké hodnoty, proudu, či odporu bych na vstupu k regulátoru, případně potom k ventilátoru měl naměřit, abych věděl, že vedení je někde ok nebo v háji?

Díky.

06.09.2017 16:25 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093795
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Prius HW3Počet příspěvků: 4530

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud nemas osciloscom nenameris nic..jeden vodic je PWM ovladani ,druhy zpetna vazba

14.11.2017 19:19 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3109462
ladabra
Město: Louny, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 1
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nefunkční ventilátor klimatizace (automatická s větším displejem) na mém C5, 2,0i z r.2005, tedyII mě donutil, požádat o radu zde diskutující. Diskuze probíhá už dlouho a já jí celou pečlivě prostudoval. Mám provedení bez regulátoru a všechno je jiné, než u tady převážně diskutované klimy C5 I. Auto jsem koupil v létě s tím, že je nefunkční ventilátor. Nejdříve jsem vyměnil kabinový filtr, byl totálně zacpaný. Potom jsem jel natankovat a ventilátor začal fungovat. Myslel jsem si že má nějaké jištění proti zacpanému filtru a že mám opraveno. Ventilátor normálně fungoval a až teď s nástupem zimy samozřejmě opět nefunguje. Žádné opálené, nebo vyhřáté kontakty jsem nenašel - na dostupných spojích. Ještě pro lepší orientaci, předchozí majitel mi říkal, že na hrbolech občas ventilátor začal chodit. Má někdo radu. jak identifikovat závadu u tohoto provedení, případně ví někdo o odborníkovi, který si s tím umí poradit, ještě lépe opravit. ?? Díky.

14.11.2017 19:36 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3109505
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Prius HW3Počet příspěvků: 4530

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud mas ventilator bez externiho regulatoru ,tak je ventilator s integrovanym regulatorem
bud jsou opravdu nekde vypalene kontakty=prechodovy odpor,nebo vadne BSM nebo vadny vlastni ventilator
zaklad je aby do ventilatoru slo napajeni,pokud jde jsou zase dve moznosti ,ventilator nebo panel klimatizace (velmi malo pravdepodobne)

|< < 1 ... 23 24 25 26


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator