Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Ventilátor topení / C5 I / II
|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 33 > >|
21.12.2016 19:18 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3022044
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
libore a nahnout se pod palubku a zmineny konektor najit by nebylo lepsi ?

21.12.2016 19:22 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3022046
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
libore a nahnout se pod palubku a zmineny konektor najit by nebylo lepsi ?

(bavim se o C5 I)
nezkousel jsem, ono to nedelalo tak casto, takze obcasne zahybani konektorem nejspis rozhybalo ulozeni uhliku a ty si zase "sedli". Pak jsem to vyresil vymenou za jiny.

21.12.2016 20:34 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3022056
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja vim...ten se vytahuje ze strany ridice a tam ma i konektor...teda pokud si to dobre pamatuju..regulator je na druhe strane za kastlikem

28.12.2016 12:44 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3023638
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
asi sis to neprocetl poradne...ten tranzistor neco prorazi,hadej co

28.12.2016 13:01 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3023645
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
koblih9 napsal(a):
...hloupýho trkni!!!


V BSI asi kontakty k ventilátoru nenajdeš ale v BSM ano - nicméně tě Martin navedl k tomu aby jsi buď vyměnil větrák nebo zkontroloval proč má tak veký odběr (tranzistory dchází kvůli velkému odběru větráku a pokud to budeš trápit dál příjdeš ještě o konektory) Takže trknutí je vyměň větrák.

28.12.2016 14:00 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3023668
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
koblih9 napsal(a):
Díky moc za ujasnění, jruze. Teď mi prosím ještě ujasni co je BSI.BSM je pojistková skříň pod haubnou a BSI je co?


BSI - je v kabině pod přístrojovkou , BSM je v motorovém prostoru

30.12.2016 15:58 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3024125
Honza80kw
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky moc za radu. Fouká jako za mlada

15.01.2017 18:45 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3028875
petko
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 44
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim. Tiez mi samozrejme prestal fungovat ventilator, funguje iba na max... ziadna ina poloha... Za pelovym filtrom je zastrcena taka "vec! na ktorej som mal povytiahnute kable... zasunul som ich a pre istotu dal izolacku... po case t.j. teraz sa z toho dymi a lietaju iskri Co mam objednat - vymenit... Je to tranzistor co tu vsetci spominaju? A ked ho v citroene objednam dostanem to aj s konektormi? Lebo moje su na srot....
Len pre info. V dvoch servisoch mi povedali, ze elektriku v citroenoch nerobia......

15.01.2017 20:22 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3028897
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
petko napsal(a):
Zdravim. Tiez mi samozrejme prestal fungovat ventilator, funguje iba na max... ziadna ina poloha... Za pelovym filtrom je zastrcena taka "vec! na ktorej som mal povytiahnute kable... zasunul som ich a pre istotu dal izolacku... po case t.j. teraz sa z toho dymi a lietaju iskri Co mam objednat - vymenit... Je to tranzistor co tu vsetci spominaju? A ked ho v citroene objednam dostanem to aj s konektormi? Lebo moje su na srot....
Len pre info. V dvoch servisoch mi povedali, ze elektriku v citroenoch nerobia......


vymenit :

-konektory
-regulator
-ventilator

27.08.2017 17:30 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091641
Honza80kw
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj chlapi, mám menší dotaz. Z ničeho nic mi přestala fungovat klima, ale tím stylem, že auto nastartují a nejede. Když přidávám na výkonu ventilace vůbec nic to nedělá. Ani se nevyplní 1 lopatka na tom displeji. Díky moc za rady

27.08.2017 17:41 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091642
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
klasicky odideny regulator otacok ventilatora

27.08.2017 17:55 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091645
Honza80kw
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Už se mi to stalo jednou, ale pak se to rozjelo bohužel teď ne.

27.08.2017 18:19 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091648
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked sa to stane prvy krat treba to hned otvorit aj ked to ide
vacsinou je tam prechodovy odpor / studenak bud na konektore, alebo cin odpraskne a to treba riesit
nasledkom toho potom prdne tranzistor

ale uz som videl aj vyhoretu BSM a podobne

27.08.2017 20:01 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091667
Honza80kw
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 120
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teď jsem si vzpomněl jak jsem to hledal na netu, že jsem to cca před rokem měnil

27.08.2017 20:07 - Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni 3091675
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak bud mas pridrety ventilator alebo niekde vyhriate kontakty, prejdi si celu cestu skor ako to len vymenis

05.09.2017 07:50 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093354
quattrop
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,
tak po 4 letech jsem tu s nefunkčním regulátorem zpět. Posledně jsem koupil nový ventilátor, vyměnil konektory k regulátoru a koupil nový regulátor. Po 4 letech opět regulátor v háji a dost vyhřátý konektor. Takže nová oprava spojů regulátoru, která vydržela jenom chvíli. Sehnal jsem tedy konektor na šroáku a k tomu regulátor. A už to nefunguje vůbec. Zkusil jsem další použitý regulátor a nakonec i nový a ventilátor nebežel. Spojením napřímo od kabelů před regulátorem s kabelem za regulátorem se ventilátor rozběhne. Kabely ale hodně hřejí, takže tipuju, že proud je tam dost veliký. Pro jistotu se mi podařilo sehnat i nový ventilátor, ale ve výsledku stále nic. Tuším, že to bude nějaká blbost, ale už vážně nevím. Když to shrnu:

- proud ke konektoru po zapnutí klíčku jde - na tom 6-ti kabelovém konektoru ho najdu a propojením rovnou ke kabelu ventilátoru se ventilátor rozběhne
- konektor je vyměnění (napojení přes svorkovnici) a jeho kontakty vypadají dobře
- regulátor je nový
- ventilátor je nový

Tak kde ještě může být chyba? Konektor v motorovém prostoru jsem kontroloval, vypadá ok. Nějaká pojistka to asi taky nebude, když na vstupu k regulátoru proud je, ne? Může být chyba přímo v ovládacím panelu - ověřím to nějak? Vždy po nastartování se tváří, že funguje, reaguje na tlačítka a rozsvěcuje čárky, ale jinak nic a za chvilku čárky zmizí. Můžu nějak proměřit ty tenké drátky k regulátoru, tipuju, že přes ně posílá signál do regulátoru jak moc se má ventilátor roztočit...

Díky za rady.

05.09.2017 09:14 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093387
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
obvykle nez se zacne cokoliv slepe menit tak se vezme multimetr a zmeri se napajeni
pokud neni muzes mit komponenty ze zlata ..i platiny a stejne to nepujde
neplest si "proud"a napeti ..(proud je odber ,bez napeti neni proud )

05.09.2017 12:58 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093402
quattrop
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Dobře Martine. Dneska to ještě jednou přeměřím, můžeš mi prosím povědět, kde a jaké jaké hodnoty bych měl naměřit, abych zjistil, že dané napětí, proud a odpor jsou v daném místě ok, nebo nejsou ok? Jak jsem zmiňoval, pokud propojím drát ze svorky kterou mám těsně před regulátorem s kabelem k ventilátoru v místě těsně za regulátorem, ventilátor běží. Ale je pravda, že plná rychlost to není (resp. s původním ventilátorem nebyla, ale každopádně ventilátor běžel.)

Díky

05.09.2017 14:37 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093419
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
je to jednoduche..
na tom vetsim 4(5) pinovem konektoru jsou dva silnejsi vodice..to je privod 12V z BSM
na tom malem 2 pinovem jsou privody k ventilatoru stejneho prurezu..

kdyz tyhle silne vodice (privod napeti a privod ventilatoru) propojis musi jit ventilator ,za predpokladu ze na privodu nas napeti 12V

05.09.2017 15:04 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 3093429
quattrop
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Ano, jak jsem psal, možná ne úplně jasně. Když tyto vodiče (psal jsem kabely) propojím, tak se ventilátor rozběhne, ale naposledy, když jsem to zkoušel se starším ventilátorem, tak jsem poznal, že neběžel naplno, jako např přímím napojením samotného ventilátoru přímo na samotnou baterii.
Zkusím to radši i i teď s tím novým. Protože ale toto funguje a po cestě už je jinak jenom ty dva konektory a samotný regulátor, tak jsem předpokládal problém tam, ale regulátor je nový, konektory vyměněný... Proto jsem se ptal, jestli ale může být chyba i spíš v ovládacím panelu a jak toto zjisti. A případně pokud nový ventilátor taky poběží pomalu, tak problém bude tedy asi už někde na přívodu k regulátoru a napětí asi nebude dostatečné. Až se dostanu večer domu, ještě jednou prověřím. Dle předchozích rad jsem kontrolovat spíš velikost odporu, že se tomu konektoru dokázali opálit piny, ale myslím, že napětí jsem tam už taky měřil a bylo tam standardních cca 12V.

Hrabal jsem se v tom už víckrát, jak byl vždycky chvíli čas, ale času je klasicky málo. Jenže co už je brzo ráno kosa a okna se mlží, musím to nějak brzo dořešit

|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 33 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator