Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Diagnostika, software, navigace / Lexia a výpis chyb
|< < 1 2 3 4
10.11.2016 09:00 - Re: Lexia a výpis chyb 3010400
abart
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 57
99 Poslat soukromou zprávu
Ano mohl jsem to dát do Citroen servisu, kde by mi EGR vyměnili za 11 tis (měl jsem tuto nabídku), nebo někomu kdo by to třeba udělal za 8. Ale vzhledem k tomu, že jsem držgrešle tak jsem se na tohle vys*ral a zkusil to sám.
Každopádně teď si drbu palici, páč předtím to alespoň jelo, jen tam byl kýbl chyb o EGRu na diagnostice.

Nic proti Vám profíkům, vy se tím živíte a potřebujete vydělávat. Kdybych ty prachy měl tak to někam dám a mám klid.
Jenže mě prostě je proti srsti, že např. díl co umím sehnat na netu za 1200 Kč mi servisák chce prodat za 2000 Kč a ještě k tomu litr za práci. A teď nepíšu o EGRu s různou kvalitou, ale o naprosto shodným dílu. A to vím, že ho koupí ještě levněji než já.
Na benálech jsem si vždycky všechno udělal sám nebo s nezištnou pomocí někoho druhýho. Takže jsem ušetřil hromady peněz. A hlavně se tam nic zásadního nesralo. Takže teď po 20 letech se mi nechce řešit to jinak a zkoušet jestli to "profík" co mu to odvezu spraví nebo mě jen stáhne z peněz...........

10.12.2016 15:48 - Re: Lexia a výpis chyb 3018990
abart
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 57
99 Poslat soukromou zprávu
abart napsal(a):
Ahoj,
chtěl bych požádat, hlavně zdejší profíky, o nezištnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohužel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Takže je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nešla, takže děláno přes jiný udělátko.

Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to už jede. Pokud to člověk trochu přišlápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to ošklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranžové kontrolky (manželka tomu říká kohoutek ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny
Po čem dále jít???

Další chyby v záznamu jsou předpokládám žhavičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu žhavení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku žhavení - divný. Myslel jsem žárovička, ale tam jsou už tuším led?
Z dalších poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.

No takže suma sumárum, auto v rozkladu
Předem děkuji za jakoukoliv radu


Takže vrazil jsem tam zpět starý EGR, cukání je pryč, ale v uložených chybách je zas kýbl hlášek o EGRu.
No seru na to neřeším, miminálně do příštích emisí........
Jinak EGR jsem vrátil zpět (po 3 měsícíh od koupě) a skopčák z jebaje mi vrátil celou částku, to jsem fakt nečekal. Tato zkušenost mě stála 250 Kč za poštovné zpět do Němec.
Takže AUTODIAG + další tady mají pravdu, že noname EGR je šit. Ale já to prostě musel vyzkoušet, už jsem takovej

Aktuálně zůstává problém s chybou - vysoký tlak turba, rozsvícení kontrolky a spadnutí předpokládám do nouzáku. Chvíli to nejede, pak zase OK. Toto nastává obvykle při větším vytočení motoru např. při předjíždění.

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator