Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Lexia a výpis chyb
abart
10.12.2016 15:48 - Re: Lexia a výpis chyb
99
abart napsal(a):
Ahoj,
chtěl bych požádat, hlavně zdejší profíky, o nezištnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohužel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Takže je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nešla, takže děláno přes jiný udělátko.

Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to už jede. Pokud to člověk trochu přišlápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to ošklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranžové kontrolky (manželka tomu říká kohoutek ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny
Po čem dále jít???

Další chyby v záznamu jsou předpokládám žhavičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu žhavení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku žhavení - divný. Myslel jsem žárovička, ale tam jsou už tuším led?
Z dalších poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.

No takže suma sumárum, auto v rozkladu
Předem děkuji za jakoukoliv radu


Takže vrazil jsem tam zpět starý EGR, cukání je pryč, ale v uložených chybách je zas kýbl hlášek o EGRu.
No seru na to neřeším, miminálně do příštích emisí........
Jinak EGR jsem vrátil zpět (po 3 měsícíh od koupě) a skopčák z jebaje mi vrátil celou částku, to jsem fakt nečekal. Tato zkušenost mě stála 250 Kč za poštovné zpět do Němec.
Takže AUTODIAG + další tady mají pravdu, že noname EGR je šit. Ale já to prostě musel vyzkoušet, už jsem takovej

Aktuálně zůstává problém s chybou - vysoký tlak turba, rozsvícení kontrolky a spadnutí předpokládám do nouzáku. Chvíli to nejede, pak zase OK. Toto nastává obvykle při větším vytočení motoru např. při předjíždění.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator