Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / C5club / Rozloučení s C5
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|
24.08.2016 13:50 - Re: Rozloučení s C5 2987135
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Doufám,že Ti nedali nic z koncernu . Aby sis nezničil ty záda víc, než bouračkou

24.08.2016 21:36 - Re: Rozloučení s C5 2987231
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
při vší smůle aspoň něco dobře(ale ta tržní hodnota nebývá spravedlivá - neřeší stav vozu) ale aspoň tak.

Já se už víc,jak měsíc s pojišovnou hádám o cca 30000...
Ale po zkušenostech z minula (např. švárova C4) věřím ve zdárný konec...

10.10.2016 22:47 - Re: Rozloučení s C5 3001492
vos.pe
Město: Jablonec nad Nisou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 146
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak se vracím mezi c5kaře v X7 ,ještě jí nemiluju ale snad to přijde.

Přílohy:
DSC_0109.jpg ( 3254617b ) -

15.02.2017 21:38 - Re: Rozloučení s C5 3039930
Tortugas
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Tak i na mě došlo.. Pokud vše vyjde jak chci, tak koncem týdne půjde moje C5 do světa.. Připadám si trochu jak kdybych dával utratit psa, ale cca rok už podvědomě přemýšlím o změně. Autu je 10 let, má najeto necelých 170k a kromě trochu klouzající spojky, která se nezhoršuje, s ním víceméně nic není, takže si řeknete, že jsem vůl. Což samozřejmě máte pravdu, ale když jsem si začal počítat, co mě tak v nejbližším roce dvou asi potká, FAP, spojka, komplet letní/zimní obutí, tak jsem začal hledat náhradu. Tahle C5 byl můj třetí Citroen a nehledě na ústrky od okolí se se svojí láskou ke značce netajím a naopak ji slepě šířím dál, jenže u Citroenu prostě náhradu nemám. Řeknete si, že X7 je jasná volba, jenže mě to auto prostě nějak nesedí, z venku je to jeden z nejhezčích kombíků, ale vnitřek mě odrazuje. Nelíbí se mi palubka, pořádně se tam s svými dvěma metry nevejdu. Navíc jsem s tím nějakou dobu jezdil a ten pocit, že kormidluju jsem tam neměl, jako bych jezdil v nějaký napodobenině passatu. Je to čistě můj názor, nechci to auto urážet, ale pro mě každý můj Citroen měl vždycky něco co mě dostávalo, ale u C5 III to prostě necítím. Pak jsem přemýšlel o C-crosseru, protože manželka chce samozřejmě SUV Jenže je jich hrozně málo, několik jsem si jich byl projet a zkrátka jsem nenašel kus, který by neměl nějaké ale. To same u 4007. Pak už byl krůček k Outlanderu, takže jsem si najednou uvědomil, že už koukám i na jiný značky, což bylo dřív nemyslitelný. Mám dvě děti, dost cestuju, pořád tahám nějaký krámy, kola, takže něco velkýho chci, samozřejmě jsem tedy koukal i na Picasso. Dvě auta zpátky jsem měl první generaci, byl jsem s ním spokojený, ale opět, nesehnal jsem nic co by mi vyhovovalo. Nechtěl jsem 1,6 a těch rozumných 2.0 HDi je málo, plus jsem po očku přemýšlel o té poslední generaci, jenže tolik peněz se mi za auto dávat nechce. Navíc jsem úplnou krabici, myšleno typu Picasso, C8, Galaxy, Sharan, na kolech nechtěl, takže ve finále Picasso taky nic. Pak už jsem jel jen podle parametru, rok, výkon, cena bla bla, nic mě netlačilo, takže jsem různě koukal a vybíral. Výsledkem je, že v pátek si pojedu pro S-maxe a pokud se dohodneme na penězích, tak si ho i odvezu. Chtel jsem se sice klidne vrátit k benzínu, ale abych úplně nezradil, tak je tam 2.0 TDCi, což by měl být motor od PSA

Takže přátelé neříkám sbohem, spíš nashledanou! Jen musí Citroen přijít s něčím rozumným, ideálně tak do 3 let, abych si to za 6 let mohl koupit jako 3 roční, lehce jetou skoro funglovku

BTW, letní kola na hlinících mám na chatě, kam se mi pro ně teď jezdit nechce, C5 dám zřejmě protiúčtem rovnou v pátek, takže mi možná ty kola zůstanou.

Jinou fotku po ruce teď nemůžu najít. Švagr má C4, takže pokud mu tam půjdou, tak je nabídnu/daruju nejdříve jemu, ale kdyby je nechtěl, tak nemám představu za kolik se taková kola reálně prodávají? Prodával bych to bez gum, ty už jsem slíbil kolegovi na 5008, jsou tam i ty senzory tlaku. Stav je odpovídající stáří, ale nejsou nijak zrasovaný.

Přílohy:
20150613_151512.jpg ( 3907422b ) -

19.02.2017 20:27 - Re: Rozloučení s C5 3041712
Tortugas
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Takže S-Max je doma a C5 už na webu bazaru jako ideální koupě ve velmi dobrém stavu.. Moc jsem s tím zatím nenajel, ale je to přesně jak jsem čekal. Konec komfortního ježdění na pohodu, ikdyž je S-Max family car, tak člověka skoro nutí k sportovnější jízdě. Tam kde jsem s C5 jel zatáčku 60 km/h, tak teď můžu jet 80 km/h, na druhou stranu mi chybí hydra, pořád mám trochu problém se srovnat s chybějícím komfortem, ikdyž mě i v tomto S-Max příjemně překvapil. Chvíli jsem jezdil s Galaxy a S-max je jen o něco tvrdší. Abych to shrnul, není to stejné jako když jsem si vezl domu nového Citroena, prostě mám další auto, takže jsem řval jenom trochu když můj syn prvním otevřením dveří vzal sloup

19.02.2017 22:05 - Re: Rozloučení s C5 3041769
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
S- max tvrdší než Galaxy ? No potěš pánbůh
Asi před třemi lety jsme byli v Chorvatsku, moje žena a dcera jela s kamarádkou a jejími dvěma dětmi s Galaxy.
Já se naštěstí nevešel a jel za nimi sám v C5. ( což byl mimochodem nejlepší zážitek z Chorvatské dovolené- cesta tam a zpět sám v autě-nejlepší diskotéka co znám )
V Chorvatsku jsme vyklopili zadní lavici v Galaxy a jezdili jedním autem. Bože to bylo utrpení ! Plastová sedačka v tramvaji je pohodlnější než to v tom Fordu.
Edit - já v tom Fordu seděl vpředu,né na té lavici...

20.02.2017 20:30 - Re: Rozloučení s C5 3042315
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 576

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tortugas napsal(a):
Autu je 10 let, má najeto necelých 170k a kromě trochu klouzající spojky, která se nezhoršuje, s ním víceméně nic není, takže si řeknete, že jsem vůl. Což samozřejmě máte pravdu, ale když jsem si začal počítat, co mě tak v nejbližším roce dvou asi potká, FAP, spojka, komplet letní/zimní obutí, tak jsem začal hledat náhradu.


Mám najeto 225 stáří auta 15 let , spojka zatím drží a až klekne koupím novou, letní/zimní co dva roky nové, to neřeším, FAP nemám ale dával jsem novej KAT, už jsem dával i komplet brzdy a i za těchto investic jsem se rozhodl že C5 si nechám dál.
Proč ? Je to srdcová záležitost a jakékoli jiné auto na pružinách je proti tomu kostitřas. Forda jsem jezdil firemního, nezapomenutelná zkušenost , domů by mi to nesmělo.

20.02.2017 22:12 - Re: Rozloučení s C5 3042373
Tortugas
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Jo já vím, pro mě je Citroen také srdcovka, měl jsem tři, vlastně čtyři, když budu počítat CX, která se po půl roce rozpadla. Moje první auto v 18, totální vrak už když jsem to kupoval

Navíc mᚠbenzín a tam ty náklady jsou taky někde jinde, samozřejmě ten můj nafák je držák, ale stejně za nějaký rok dva bych do něj tu spojku dát musel, stejně tak i FAP, když připočítám pneumatiky a další spotřební věci, tak to přesahuje hodnotu auta. Tohle byla poslední šance to rozumně prodat.

Jak jsem psal, hledal jsem u Citroenu alternativu, ale ta tam pro mě bohužel aktuálně není. Do C5III se pořádně nevejdu (2 metry, 110kg), navíc subjektivně ošklivej vnitřek, jezdil jsem s ním sice jenom týden, ale nepřesvědčilo mě (2.0 103 kW). Pak C-crosser, jenže ty nejmladší jsou taky z 2011-2012 a najít nějaký s dohledatelnou historií v podstatě nejde, chvilku jsem přemyšlel nad 4007 nebo i Outlanderem s tou 2,2 od PSA, ale nakonec jsem si řekl, že SUV chce jen žena, ale já ne, protože jestli něco do terénu koupím, tak jedine Defender
C4 Grand Picasso starší generace se mi moc nelíbí, jízdní vlastnosti taky nic moc a to nové je zatím ještě za raketu, ikdyž jsem se byl podívat na jednu předváděčku, ale přes půl milionu za auto prostě nedám/nemám, od toho jsou služební.

Tak oproti hydře je každé auto kostitřas Nevím jakýho Forda si jezdil, ale co mám zkušenosti s Mondeem, předposlední dvě generace, tak se mi s tím jezdilo dobře, plus ta Galaxy mě z hlediska jízdního komfortu taky nepřišla špatna, holt mám asi míň citlivej zadek a páteř

U toho S-Maxe znám celou servisní historii, výbava mi vyhovuje, motor řekněme dostačuje, kufr je vlastně stejnej jak v C5 (je širší), vepředu mám hromadu místa, děti vzadu taky, plus se mi sem vejdou 3 autosedačky, což se do C5 nevešly (často vozím cizí děti ) Je o 7 let mladší než byla moje C5 a hlavně s protiúčtem jsme se dohodli na dobré ceně. V příloze je foto na rozloučenou...

Po C5 mě zbyly 4 hliníky (2 budou bez gum, 2 gumy na vyhazov) fotka o pár příspěvků výše a pak příčníky od Atery, použíté 2 x před 3 lety, není tuším zamykatelná a mám k ní jen jeden ten tisícihran, kterým se utahuje. Kdyby někdo měl zájem, tak SZ, kola by byly až tak za 14 dní, mám je na chatě a dřív se tam nedostanu, příčníky mám v Praze ve sklepě.

Přílohy:
20170217_124520.jpg ( 3592773b ) -

20.02.2017 23:18 - Re: Rozloučení s C5 3042409
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak hlavně přeju aby jsi tu spojku nemusel měnit za 1/2 roku na tom Fordu...
Přesně všechny důvody co jsi jmenoval pro odchod mám stejný - naštěstí nemám ten archetyp se spojkou
X7 se mi taky nepozdává a velkej jsem taky.
Ale zatím jsem tak " nemocnej" že bych jiné auto - respektive tuctový a nepohodlný nerozdejchal.
Kdykoliv sednu do C5 naladim se do jiné dimenze. Nedokážu si představit že si sednu do nějakého studeného stroje a měl radost.
To se pak prostě asi změní ,budu jak 90℅ lidí. Mají prostě auto co je někam odveze, není tam to spojení.Proto asi jezdí jak magoři- aby to měli za sebou a byli konečně v cíli 😃
Nedokážu popsat ten pocit štěstí když jsem jel do toho Chorvatska sám v tom autě. Jak kdybych si něco šlehnul.
Po dojezdu deprese že je konec a těšení se až za 10 dní pojedu domů. Tam jsem pak sedl do Galaxy ,ujel 50 km a byl spruzelej jako kráva.
Představa že to teď prodám a koupím za 200,300 tisíc a víc,něco jiného co stejně není 100℅ jisté že bude bez dalších investic mi nevoní. Na Mercedes E asi nikdy neušetřím 😢
Raději zakládám fond oprav a dokud se to nerozpadne rzí budu to držet jak jen to půjde.
Jediné co mě děsí je šikana státu s emisemi na STK...
Potřeboval bych ještě 15 let vydržet a pak dát veteránské SPZ a bude od STK klid

21.02.2017 07:23 - Re: Rozloučení s C5 3042435
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ono je v pohode ak si to niekto utrasie v hlave a povie ze ma 170tisic a 10 rokov a staci. netreba ho presviedcat ze ono to vydrzi do 300, 20 rokov a pod. jednoducho to pride, niekto si kupi Dustera, niekto Maxa
a niekto si objedna Kodiaqa v plnej vybave bez toho aby ho videl. ja neviem hydra nehydra, rovnaky komfort v meste mi poskytuje c3 na 14kach

v tomto fore rapidne stupol pocet prispevkov k x7. urcite to nebude tak hrozne jak to tu vacsina majitelov I,II opisuje. ono je to totiz taky efekt - aj ja ak mam 10rocnu c3 urcite nepojdem do novej c3. jednoducho uz nie, stacilo.

aj ked som akokolvek spokojny, jedoducho mi nevyhovuje ze o 5 rokov sa traja 185cm chlapi a zena budeme do toho c3 pchat. pasivna bezpecnost velka nula aj pri novej generacie. v porovnani s tym co je na cestach

aj tak stretneme sa v opli . mrknite na insigniu - nafta, benzin, 4x4 , vykon pre rozne penazenky

21.02.2017 09:49 - Re: Rozloučení s C5 3042473
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jenže to už bude Peugeot-Insignia
Viz můj příspěvek ve vláknu Co nového chystá Citroen.

21.02.2017 12:14 - Re: Rozloučení s C5 3042506
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 805
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu

Peugeot-Insignia
Ale je pravda, ze sa chysta nova 508,no a zaroven Insignia…
Obavam sa, ze co som videl, nebude novy Citroen, ale 508,dokonca by tam mohla byt ista podobnost s novou Insigniou.
Som neznaly techniky, ale co sa tyka podvozku, tak je rieseny tak trochu inak, nez som zvyknuty vidat na autach, kedze zadna naprava pozostava z takeho akoby mohutneho tunela, a ak si dobre spominam, tak tlmice nie su uchytene o karoseriu, ale su sikmo namontovane voci tomu tunelu a ten sa ako celok prida zospodu k karoserii. Ja hlupak mam druhy telefon, nemam fotku toho riesenia. Jedno je iste, ze do kasne by sa malo tym riesenim prenasat menej vplyvov od podvozku.
A Insignia neni zle auto, myslim, ze aj celkom spolahlive. Kolega ho ma a frflal akurat na tie zhavicky, ze su drahe. Ono, nie su obyc, je v nich snimac tlaku kompresie motora. Ale nieco podobne maju aj nove TDi, akurat tam je myslim iba jedna taka zhavka…

21.02.2017 12:17 - Re: Rozloučení s C5 3042507
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hergot chlapi co tu pisete, ze mate 2 metry a nevlezete se do X7? To je nejaky vas vymysl ne? Ja teda 2m nemam, ale 190cm, sedacku mam skoro uplne nahore a mista nad hlavou mam fakt hodne. Misto na nohy je tam taky bez problemu. Nerikam, ze si za sebou sednou dva 2m lidi pohodlne, ale ja si sednu i za takto nastavenou sedacku ridice a sedim. Co se interieru tyce to je asi kazdeho vkus no, ale rozhodne mista je v X7 pro ridice dostatek ve vsech smerech.

21.02.2017 13:30 - Re: Rozloučení s C5 3042512
Tortugas
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Zrovna vcera jsem z prace vezl kolegu S-Maxem a cestou jsem nadaval, jak je to tvrdy a malem jsem ho vysadil, protoze tam pry zadny rozdil oproti C5 nevidi, ze mi to driv nechtel rikat, protoze jsem mel pry vzdycky takovy priblbly vyraz, kdyz jsem ho upozornoval na blizici se retarder/diru a at se pripravi, ze to skoro nepozna

Ohledne X7, kdyz budu srovnavat pouze vnitrni prostor, tak z meho pohledu to proste mensi je, hlavne na sirku, me ten styl, jako kdyz sedis narvanej ve vetroni, proste nevyhovuje, potrebuju se rozvalit Navic, kdyz jsem dal dozadu detskou sedacku (Romer do 18kg), tak mi holka okopavala zada. Opakuju se, urcite to neni spatny auto, ale, ted me nekamenujte, ja tam moc rozdilu treba oproti passatu nevidim a to myslim i z hlediska komfortu, mozna jsem mel smulu na kus, byla tusim z roku 2010, najeto 180k, ale hydra na C5II byla o dost lepsi.

Ona to je takova debata na nic, ale co koupit s nasledujicimi parametry?

Max 3-4 roky stare
Najeto obligatne do 150k
Hodne mista
Aby se vesly tri detske sedacky ve druhe rade
Vykon min 100kW spotreba do 10l (benzin/nafta je mi fuk)
Pokud SUV tak 4x4, preferuju kombi, MPV ne moc krabicoidni
dohledatelna historie, jakoze cela servisni historie nezavisle overitelna
a to vsechno do 400k
plus vrozeny nebo ziskany odpor k urcitym znackam (Renault, Fiat, VW, Asie plus par dalsich)

21.02.2017 16:26 - Re: Rozloučení s C5 3042536
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Dacia Duster. Když tedy pominu, že je to taky frantík.
Zní to jako vtip, ale na západ od nás a i u nás - koupit nové za cenu slušnější ojetiny. Po dobu záruky vyždímat z auta co se dá a vyhodit a koupit nové...
Jen to potěšení z jízdy určitě chybí.

21.02.2017 16:36 - Re: Rozloučení s C5 3042537
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hydraulika , připomnělo mi to debatu s automechanikem z Nučic.
Bavili jsme se o koulích že se mi zdají tvrdé.
On říkal,to jsem tady měl člověka s Xantii. Koule děravé,auto jak žebřiňák.
Pán prý říkal, mě to přišlo v pořádku,já měl předtím Golfa.

X7 není malá,teda je a je i 1a2 . Když si dám sedačku abych si pohodlně natáhl nohy,tak mi nevychází ruka na opěrku ve dveřích.
A za mě si nikdo nechce sednout neb tam místo fakt není ( sedačka úplně nadoraz dozadu, dolů a zaklonit - zadek dolů stehna nahoru) Jenže to pak mám loket na středovém sloupků a ne na dveřích Takže po ženě vždy musím dlouho štelovat a najít tu polohu kdy je ruka pohodlně na dveřích a zároveň relativně natažené nohy.
Nechápu jak řídí ona, má o 10 cm méně než já a já po ní pomalu nenastoupim do auta. Ona tam sedí jak ve školní lavici 😄
Mě na X7 vadí přesně jak píše Tortugas - člověk v kokpitu letadla. Já mám rád prostorný skleník a to bohužel není už v módě.
Když si vzpomenu na Volvo 240 kombi - to je sklenářství - vokna jak výlohy obchoďáku
Nevím proč teď se dělají samé " Sputniky na oběžnou dráhu" Mikro okna a člověk usazen mezy panely.
Jinak volant a přístrojová deska se mi u X7 líbí hodně.

21.02.2017 18:24 - Re: Rozloučení s C5 3042590
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jo to mi připomíná, že po favoritu jsem měl opel vectra A a mělo to prdlý výfuk a šlo to jen na první tlumič a já byl rok šastný, jaké je to tiché auto, než jsem přišel na to, že to má i druhý tlumič za zadní nápravou.
Ale zpět k X7 - je to prostorné auto a kdo tomu nevěří, a se podívá na nové konstrukce o třídu výše. BMW X3 až X6 má pro mne nepochopitelnou kapkovou kastli, kde nejvyšší prostor je u čelního skla (pro koho?) a pak to šíleně klesá a na zadních sedadlech 180cm člověk musí ohnout hlavu. Nekup vlastně dvousedadlové auto za ty milióny.
Ale jedno připouštím - viditelnost X7 přes A sloupky je katastrofální. Ale je to daň bezpečnosti.

22.05.2017 08:13 - Re: Rozloučení s C5 3067739
Renegade01
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 135

99 Poslat soukromou zprávu
Tak som sa dnes definitívne rozlúčil s C5.Zostane ale v rodine, dcéra si ju nechala.Ja som potreboval niečo väčšie a tak padla vožba na Opel Insignia kombi.

22.05.2017 16:36 - Re: Rozloučení s C5 3067856
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Obavam sa, ze co som videl, nebude novy Citroen, ale 508,dokonca by tam mohla byt ista podobnost s novou Insigniou.
Som neznaly techniky, ale co sa tyka podvozku, tak je rieseny tak trochu inak, nez som zvyknuty vidat na autach, kedze zadna naprava pozostava z takeho akoby mohutneho tunela, a ak si dobre spominam, tak tlmice nie su uchytene o karoseriu, ale su sikmo namontovane voci tomu tunelu a ten sa ako celok prida zospodu k karoserii.


nejspíše jsi viděl tohle .link.

22.05.2017 18:48 - Re: Rozloučení s C5 3067875
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Co to má společného s loučením s C5???

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator