Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 > >|
13.10.2016 19:38 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002656
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Souhlas s posledními příspěvky. Ale je zajímavé jak trend SUV a trend 4x4 jde vlastně proti jinému zásadnímu trendu - ekologii. Jak psáno výše, 99,9% ujetých km na autech 4x4 nemá nic společného s terénem. Ale prostě je to auto t잚í, vrtí se tam více hřídelí a prokluzuje více spojek - takže ekologie jde do kopru.
No a SUV je fenomén sám pro sebe - paničky na nákup do nejbližšího hypermarketu už ne Opel Corsa ale 2 tuny SUV.

13.10.2016 21:31 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002669
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Světlonoš napsal(a):
Ale přece vůbec nejde o to jestli to využijí. Jde o to jestli to chtějí a zaplatí za to!



trefa

14.10.2016 00:03 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002701
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To máte pravdu,ale kolik SUV je vlastně do terénu? - to jsou silniční né teréní(z většiny v terénu nic moc jen G , Nisan patrol) ale osobně uvažuji o nějakém také = hlavní důvod je bezpečnost(manželka+děti),zimní období projede všude , na kouli 2t a víc atd.. no představme si kolizi SUV a třeba s třeba C 1 , 2 , 3 a podobných prcků? Ovšem to nesmí být osazeno 1,6 tkou - teď si koupil známej Hundaje (né 4x4 a s 1.6 ? - to je ale kombinace k ničemu)

14.10.2016 08:03 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002709
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyšší, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradíš pákou alebo spínačom full 4WD, zamkneš diferenciály a na ceste ich zošrotuješ tak že môžeš meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.

SUV ako BMW x5,x6 môžeš prášit po dialnici aj cez 200.. s offroadom budeš ma čo robi aby si to udržal..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.

Takže ak chceš tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chceš pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux

A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.

Přílohy:
chassis_notext.jpg ( 24029b ) - Merc G

14.10.2016 08:13 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002710
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1812

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tohle já vím ( tedy tu práci s uzávěrkami moc ne) Já psal že kdybych chtěl jezdit v terénu (měl treba chalupu v horách) tak koupím auto do terénu. Ale jako m욝ák nechápu proč bych měl mít SŮVU. To mi prostě přijde to chození v lyžákách. Bezpečnost asi ano ale na úkor druhých a třeba C8 nebo Espace snad bude na stejno nebo ne? To mi přijde praktičtější než SUV.
A kdybych chtěl 4x4 tak Subaru Forester nebo Legacy kombi.
Suva je prostě módní záležitost.

14.10.2016 08:18 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002712
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Forester je SUV Legacy je osobák.. a nechcel by som ich ani zadarmo lebo to hrdzavie ako divé.

14.10.2016 08:34 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002717
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyšší, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradíš pákou alebo spínačom full 4WD, zamkneš diferenciály a na ceste ich zošrotuješ tak že môžeš meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.

SUV ako BMW x5,x6 môžeš prášit po dialnici aj cez 200.. s offroadom budeš ma čo robi aby si to udržal..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.

Takže ak chceš tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chceš pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux

A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.


Jezdím občas s patrolem - když je to ucpané a je kudy tak 4x4 pevnejch a přes škarpu a po poli(kdyby bylo nejhůř tak naviják) G je pořád stále moc drahé , ale zase je nezničitelné. SUV 4x4 - vzhledem k práci silničářů stačí, na OFFOAD moc nejsem (tedy myslím jezdit na jejich srazy a blbnutí v terénu a pokud ano nemám problém si na jejich sraz auto půjčit ) ale co moje záda?

14.10.2016 08:53 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002719
Brzda
Město: 739 36 Kaňovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 152

99 Poslat soukromou zprávu
SUV je módní záležitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyšší třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by většina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protože má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těší pohodlnější na/vystupování.
To, že PSA žádné SUV nemá snižuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nižší zisk => úpadek => šetření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak šetřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující prestiž značky. Teď už to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je už za zatáčkou.
A to že nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyšší třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a už k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických možnostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické možnosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horší než základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá žádná rozumná alternativa z dílny PSA (možná snad výše zmíněný kaktus, když jsme jen dva nebo 308GT). Ale když zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnější než dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou vše výše zmíněné a těží třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí......

14.10.2016 09:20 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002729
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tak po C5 bude asi všechno krokem dopředu. Když čtu, co všechno může mít passat:
.link.
o tom si PSA může nechat jenom zdát. Jediné co mě zaráží je ta optimalizovaná elektrická soustava s použitím hliníku, optimalizované (tenčí) vodiče...

14.10.2016 09:23 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002730
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
psa má výborné SUV už dávno: třeba například .link.
Neznám ve svém okolí nikoho kdo by si passat nebo mondeo koupil kvůli pohonu 4x4. Sám jsem měl už 3 mondea (jedno mám i ted), ale 4x4 mi tam opravdu nechybí. U takového auta jsou důležité jiné věci a jiná výbava. (oproti C5 třeba skutečné vyhřívání př. skla.)


14.10.2016 09:36 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002734
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 148
99 Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
psa má výborné SUV už dávno: třeba například .link.


To bohužel nemá s PSA nic společného kromě motoru 4HN a změněného designu na Peugeot bo Citroen, je to čistokrevné Mitsubishi Outlander


14.10.2016 09:41 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002736
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
To bohužel nemá s PSA nic společného kromě motoru 4HN a změněného designu na Peugeot bo Citroen, je to čistokrevné Mitsubishi Outlander

není to jedno?

14.10.2016 09:52 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002738
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 148
99 Poslat soukromou zprávu
No mě to úplně jedno není tedy, vidím rozdíl v tom pokud má značka své auto, než pouze "překoupené a přeznačkované", a vůbec osobně se mi Japonec ve vnitřku nelíbí...

14.10.2016 10:07 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002739
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
To, že několik automobilek prodává stejný vůz, jen pod jinou značkou je dnes normální, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Je to prostě úspora - trend doby. U PSA např. P807, C8, L.Phedra, nebo C1, P107, Toy, Aygo....
O koncernu ani nemluvě....

14.10.2016 10:19 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002741
Brzda
Město: 739 36 Kaňovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 152

99 Poslat soukromou zprávu
Tak C-Crosser se už dávno koupit nedá. Jediné, co zbylo ze spolupráce s Mitsubishi je C4 Aircross (Mitsubishi ASX). A vždy to bylo a je jen Mitsubishi s dvojitým šípem na kapotě. Nic víc než změnu znaku na kapotě a volantu s tím PSA neprovedlo.
Podívej se jak těží Renault ze spolupráce s Nissanem. Má SUV Captur, Kadjar a teď nový Koleos. Představili pick-up Alaskan (Nissan Navara), prostě se snaží vyplnit všechny díry na trhu, což PSA jaksi ignoruje.

Ad 4x4: Nemyslel jsem to doslova tak, že když Mondeo nebude mít 4x4 tak si ho nikdo nekoupí, ale tak, že je tady ta možnost, která silně posiluje renomé toho auta. Je tady spousta lidí, kteří považují 4x4 za modlu.......

14.10.2016 10:24 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002742
Brzda
Město: 739 36 Kaňovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 152

99 Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
To, že několik automobilek prodává stejný vůz, jen pod jinou značkou je dnes normální, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Je to prostě úspora - trend doby. U PSA např. P807, C8, L.Phedra, nebo C1, P107, Toy, Aygo....
O koncernu ani nemluvě....

Ano, tak proč to PSA neudělá taky tak C1/P108 je jediná úspěšná spolupráce. Proč z té spolupráce s Mitsubishi nevytěžili víc? Proč nemá P508 4x4? Proč to nemá fungl nové SUV P5008
Zmiňuješ koncern - jak ho nemám rád, tak musím uznat, že ze společného vývoje těží maximum. Mají společnou techniku, ale ty auta od sebe rozeznᚠ(Octu si s Golfem nespleteš...), každé nabízí odlišný přístup podle kategorie zákazníků.....

14.10.2016 17:08 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002775
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Brzda napsal(a):
SUV je módní záležitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyšší třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by většina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protože má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těší pohodlnější na/vystupování.
To, že PSA žádné SUV nemá snižuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nižší zisk => úpadek => šetření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak šetřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující prestiž značky. Teď už to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je už za zatáčkou.
A to že nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyšší třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a už k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických možnostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické možnosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horší než základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá žádná rozumná alternativa z dílny PSA (možná snad výše zmíněný kaktus, když jsme jen dva nebo 308GT). Ale když zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnější než dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou vše výše zmíněné a těží třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí......

no ja s tymto 110% suhlasim, aj ja som to tu pisal.
Prvy kto to tu pochopil a kupil SUV bol Najk
uz aj seat, low cost automobilka v ramci VW ma SUV Ateca, kde sa vascina technologickych veciciek da objednat za lacnejsie ako v skode, a cesi uz robia z Kodiaqa modlu, hoci nebude ani na autosalone v Nitre, ale ceske media uz masiruju cielovu skupinu...nahrada Yetiho.

14.10.2016 19:34 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002795
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Tak po C5 bude asi všechno krokem dopředu. Když čtu, co všechno může mít passat:
.link.
o tom si PSA může nechat jenom zdát. Jediné co mě zaráží je ta optimalizovaná elektrická soustava s použitím hliníku, optimalizované (tenčí) vodiče...


PSA je prostě pozadu, ujel jim vlak a díky těm technologiíím, které v rámci úspor zařízli je to ještě markantnější... myslím, že budou rádi pokud to následujících 5 - 10 let ustojí....

výhody, které měli bohužel proměnili v nevýhody a nezbylo jim nic, co by je opravdu nějak výrazněji odlišovalo od pouhého průměru na trhu... Jejich vize jsou postavené na hlavu a je až s podivem, že někdo věří tomu, že budou fungovat. Jeden by až řekl, že mají zákazníky za blbce.

Marketingová masហuž začala .link.

14.10.2016 19:45 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002797
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Souhlas s posledními příspěvky. Ale je zajímavé jak trend SUV a trend 4x4 jde vlastně proti jinému zásadnímu trendu - ekologii. Jak psáno výše, 99,9% ujetých km na autech 4x4 nemá nic společného s terénem. Ale prostě je to auto t잚í, vrtí se tam více hřídelí a prokluzuje více spojek - takže ekologie jde do kopru.
No a SUV je fenomén sám pro sebe - paničky na nákup do nejbližšího hypermarketu už ne Opel Corsa ale 2 tuny SUV.

je skutocne k nastvaniu ked soferujem c3 a nejake SUV of Fiatu Freemont ci co? ma vytlaca z cesty a vyblikuje ze mam jeho svetla vo vyske oci. to ma pred chvilkou fakt vytocilo. bohuzial je svinska doba, galantnost sa uz nenosi. ja nemienim tahat za kratsi koniec. ked mam c5 nikto si to nedovoluje a je fuk ci tam mam 1.6 alebo 3liter

14.10.2016 20:30 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ? 3002804
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
PSA 4X4ky malo..a vela..a boli velky problem. Malo dodavku C25 v 4x4, stredný autombil P405 (zadok v T16 a niektorych Mi16 na hydre) , P505 a Citroen BX (na hydre v 4x4) a maly automobil Citroen AX 4x4.. dopadlo to katastrofalne. O auta nebol zaujem co sa citroenov týka, a boli velmi poruchové. BXkám menili diferáky a rozvodovky uz do 100 000km.. Následne boli k dispozícií uz len auta na objednavku Berlingo / Partner s 4x4 od Dangel a Boxer/Jumper 4x4 od Dangel.

Lenže žiadne z týchto áut sa nemohlo rovna plnohodnotným SUV ako toyota RAV4..takisto pri osobáku nieje riešená tuhos karosérie atd.

jruze :: ak chces pohodlíčko v riadnom 4WD tak range rover, jeep cherokee, je viac typov 4WD na balonoch

|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator