Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Citroen C6 vseobecne
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 13 > >|
21.12.2012 22:41 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532423
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Jinak Citroen zaspal dobu už s XM, v roce 2000 už byla konkurence úplně jinde. Takže reálně neměl Citroen konkurenceschopnou limuzínu takových 10 let...


XM sa predával dobre nebolo nutné ho meni, dobu určite nezaspal, bolo to prve auto s multiplexnou sietou..a aj multiplexnymi problemami..kazdopadne este po ukonceni vyroby boli poziadavky na dovyrobu asi 25 kusov a to uz bol rok 2003 ! S C6 sa otalalo lebo nechceli spravit podobnu chybu ako pri xm kedy vypustili nie velmi otestovane auto.

22.12.2012 10:03 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532473
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já tedy nevím - XM jsem měl třikrát a krom jednoho co se neustále sr...lo (je to věc údržby atd..) tak na něj nedám dopustit - pohodlné, žralo o 2L méně než C5 ve stejném provozu a stylu jízdy . Podle mne a s porovnáním s C5 (a to jsem lezl do C5 v max. výbavě) bylo XM až na to že nemělo XM navy lepší-dodnes mne mrzí že jsem ho dal pryč.C 6 jsem neměl a vzhledem k cenové relaci dílů po něm ani nějak netoužím - pro normálního člověka je to tak trochu sebevražda(alespoň co o tom vím já)

22.12.2012 13:47 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532498
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Nehodnotím spolehlivost nebo pohodlí XM. Ale to co prodává je design, bezpečnost... Postavte si vedle sebe XM z roku 2000 a BMW nebo Audi. Hranaté XM by skvěle zapadalo do roku 85 a naopak to BMW by člověk klidně tipl na 2005. No a bezpečnost? Golf z roku 97 dopadl v crashtestech líp a to je auto o 2 třídy níž.
Po C6 naopak toužím víc a víc Ceny dílů jsou děs, ale druhá věc je, co se opravdu bude měnit a co jde opravit, sehnat v druhovýrobě... Servisovat v autorizáku C5 je taky sebevražda.
Někdo si postaví bazén, někdo koupí ultralight, další koupí Mustanga, my tady sníme o C6... Ani jedno není volba z rozumu. Jenže, když ji miluješ, není co řešit

22.12.2012 13:57 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532499
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Nehodnotím spolehlivost nebo pohodlí XM. Ale to co prodává je design, bezpečnost... Postavte si vedle sebe XM z roku 2000 a BMW nebo Audi. Hranaté XM by skvěle zapadalo do roku 85 a naopak to BMW by člověk klidně tipl na 2005. No a bezpečnost? Golf z roku 97 dopadl v crashtestech líp a to je auto o 2 třídy níž.
Po C6 naopak toužím víc a víc Ceny dílů jsou děs, ale druhá věc je, co se opravdu bude měnit a co jde opravit, sehnat v druhovýrobě... Servisovat v autorizáku C5 je taky sebevražda.
Někdo si postaví bazén, někdo koupí ultralight, další koupí Mustanga, my tady sníme o C6... Ani jedno není volba z rozumu. Jenže, když ji miluješ, není co řešit

U toho BMW si tak jistej nejsem-když přijede nějaká 2000,tak je to opravdu i vzhledem stará je..a... A většinou je to i hroznej pelech. Je to možná tím,že ty auta vidím denně,ale když přijede třeba i 2006,2007,tak to jsou většinou taky starý pelechy.Možná je to kilometrama,protože když vidím takhle starou C5(neřku-li C6)tak většinou vypadá líp.XM bylo designem v době uvedení na trh šíííleně nadčasový a takový auta stárnou rychlejš,než auta s konzervativním=pro mě nudným designem.
A si myslí kdo chce,co chce,já prostě do C6 po C5 půjdu,protože pro mě neexistuje jiná možnost upgrade auta.

22.12.2012 15:22 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532501
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak jsem měl teď během 10 dnů k dispozici C5 III 2,0Hdi sedan, pak C6 2,2 HDi a nakonec C6 3,0 HDi. Na každé jsem najel cca 700km (Praha - Ostrava - Praha). Při srovnání s moji starou C5 I 2.0 Hdi:
C5III jízda a jízdní pohodlí stejné, subjektivně méně prostoru, rozhodně méně schránek, lepší přední sedadla, výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 2,2HDi jízda a jízdní pohodlí stejné (nelze nastavit ruční opěrku), výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 3,0 HDi jízda a jízdní pohodlí min. o třídu výše.
Rozhodnuto: Další auto C6 3.0HDi ev. 2,7 (i když 2.7 není úplně povedený motor).

22.12.2012 18:07 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532556
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Tak jsem měl teď během 10 dnů k dispozici C5 III 2,0Hdi sedan, pak C6 2,2 HDi a nakonec C6 3,0 HDi. Na každé jsem najel cca 700km (Praha - Ostrava - Praha). Při srovnání s moji starou C5 I 2.0 Hdi:
C5III jízda a jízdní pohodlí stejné, subjektivně méně prostoru, rozhodně méně schránek, lepší přední sedadla, výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 2,2HDi jízda a jízdní pohodlí stejné (nelze nastavit ruční opěrku), výhoda 6ti manuálních rychlostí.
C6 3,0 HDi jízda a jízdní pohodlí min. o třídu výše.
Rozhodnuto: Další auto C6 3.0HDi ev. 2,7 (i když 2.7 není úplně povedený motor).


V letě jsem prodával AP a přijel si ke mně človíček mechanik a začal jí rvát do C6 - tak mu povídám - to chceš do tak pěkného auta tohle cpát? a začal : do toho šráče? ten mne stál za rok a půl 150000,- - všechno se na tom sere,nic není druhoška,na šrotech to není a když tak za raketu atd..................... a to si všechno dělal sám


22.12.2012 20:29 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532610
Soli26
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 6
99 Poslat soukromou zprávu
Jo jo. Švára je na tom dost podobně. Žije v Německu a stěžuje si na to samý. To auto je imrvére nepojízdný. Za poslední rok do něj nasypal asi kolem sto tisíc a stejně mu tam zase něco nefunguje. Krom toho má ještě eSkovýho Mercedesa s Airmaticem a o něm mluví jen v superlativech. Říká, že je to i pohodlnější než ten Citroen. Jsem zvědavej co ale bude říkat, až se mu vysype i ten Airmatic

22.12.2012 21:15 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532648
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Auto nádherné - cenově šílené od A do Z !!!

22.12.2012 21:22 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532652
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
apropo - někde v bazaru myslím AAA nebo Auto Essa je k mání C6 za 205000 kč !!! r.v.2006 Kdo chce spáchat finanční sebevraždu,rozvést se,nebo bydlet v C6,tak si TO může na TOM zkusit. Nic ve zlém,ale tohle auto není pro švorcáky.

22.12.2012 22:11 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532677
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
.link. tak tahle je skoro zadarmo

22.12.2012 23:58 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532696
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.45acp napsal(a):
.link. tak tahle je skoro zadarmo

C6 s 2.2 je něco zcela jiného než C6 se 6ti válcem.

23.12.2012 13:12 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532846
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Liší se nějak (kromě motoru/převodovky)? Podvozkem, výbavou?

23.12.2012 14:13 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532871
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
C6 jakákoliv V6 má AMWAR, což je systém pro téměř plynule měnitelnou tuhost pérování, pro každé kolo zvl᚝. Mění se průřez clonky do koule po 16 krocích. Je to nejpropracovanější podvozek pro Citroen. 2,2 HDI má podvozek totožný s novou C5 (zadní víceprvková náprava) s Hydractivem, t.j. pouze tvrdý nebo měkký režim pro každou nápravu.

23.12.2012 15:02 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532886
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
2.2ka je len taká akože C6 , nemá vysúacie krídlo,sedačky s pameou,el nastavitelny volant (to nemaju ani 2.7 do r 2007) ,vačšinou bez navi,bez drevenych dekorov ,podvozok spomenuty vyssie je totozny s C5 X7, interier velur, zadne sedadla nevyhrievane, a ešte asi tak za košík vecí čo z nej ošklbli oproti exclusive. pre mna auto musi byt v plnej .

2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ešte vysokotlakovejším CR..
ked niekto kúpi črep lacný tak sa nemoze divit ze do toho sype peniaze, C6 je relativne mlade auto na to aby bolo na vrakaci, v zahranici som pozeral 2.7mu r.v 2008 s peknymi 380 000km a 3.0 hdi s 290 000km r.v 2010 ! ale to nic neznamena lebo akonahle prejdu cez hranice zacnu im kilometre rapídne klesa aj pod 200 000 a najkrajsie je ze nikomu to nepride zvlastne a tym km aj uveri

23.12.2012 15:17 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532890
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
2.2ka je len taká akože C6 , nemá vysúacie krídlo,sedačky s pameou,el nastavitelny volant (to nemaju ani 2.7 do r 2007) ,vačšinou bez navi,bez drevenych dekorov ,podvozok spomenuty vyssie je totozny s C5 X7, interier velur, zadne sedadla nevyhrievane, a ešte asi tak za košík vecí čo z nej ošklbli oproti exclusive. pre mna auto musi byt v plnej .

2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ešte vysokotlakovejším CR..
ked niekto kúpi črep lacný tak sa nemoze divit ze do toho sype peniaze, C6 je relativne mlade auto na to aby bolo na vrakaci, v zahranici som pozeral 2.7mu r.v 2008 s peknymi 380 000km a 3.0 hdi s 290 000km r.v 2010 ! ale to nic neznamena lebo akonahle prejdu cez hranice zacnu im kilometre rapídne klesa aj pod 200 000 a najkrajsie je ze nikomu to nepride zvlastne a tym km aj uveri


No jestli je ta 2.7 stejná jako v C5 III. tak ty motory jsou v servisech jak doma a to skoro od nova - každej druhej nepřežije ani záruku, třílitr tam prý nebyl ani jeden (alespoň z těch u nich prodaná auta) tak nevím nemám vlastní zkušenost a ani nevím co přesně odcházelo musel bych se zeptat mladýho ten tam dělal a měnily celé motory(většinou)

23.12.2012 15:35 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532895
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
A co v citroenu nemění celý?

23.12.2012 16:48 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532944
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
TycoonX napsal(a):
2.7ma určite nieje nepovedeny motor, v 607mách určitá séria mala problem s praskanim blokov ale v C6 nie,
čas ukazal ze ma svoje mini muchy ale je spolahlivy, skor by som sa bal 3.0 čo je vlastne to isté len prevrtané s ešte vysokotlakovejším CR..

2.7 - první měly problémy s rozvody, (napínací kladky) a hlavy. Od konce r.v.2006 prý problémy odstraněny.
3.0 není převrtaná 2.7:
Došlo ke zvětšení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětšením vrtání i zdvihu.
Vstřikování zajišuje systém typu common-rail. Tento systém již 3. generace, pracuje s tlakem až 2.000 bar oproti předchozím 1.650. Vstřikovací trysky s 8 otvory oproti předchozím 6 - přesnější dávkování paliva a podle situace je možné až 5 vstříknutí v jednom cyklu: jeden nebo dva pilotní vstřiky, dva hlavní vstřiky a jeden dodatečný vstřik,
který snižuje emise škodlivin. Rozprášení paliva je díky tomu homogennější, což zlepšuje spalování. Výsledkem je nižší
hlučnost a zpracování škodlivin „u zdroje“. Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádrže minimalizován.
Byla využita technika ECCS (Extreme Conventionnal Combustion System)- řešení staví na geometrii spalovacích prostorů, která je kompatibilní s požadovanou úrovní regulace znečišujících látek, hliníkových pístech s velmi dobrou mechanickou odolností a olejovým chlazením, nižším kompresním poměru (16,1:1 místo 17,3:1) a zvýšení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepší proudění vzduchu v motoru (snížení spotřeby paliva omezením třecích ztrát a zlepšením plnění).
Dále bylypoužity nové žhavicí svíčky, vyrobené z keramiky - lepší komfort při nízkých teplotách (použití při zahřívání po nastartování), pro snížení emisí při studeném motoru a pro zkrácení doby předehřívání při nastartování při velice nízkých teplotách (-25 °C, doba předehřívání je snížena ze 12 na 2,5 s). Obě turbodmychadla fungují stejně jako dosud, každé napájí řadu 3 válců. Největším vývojem prošla turbína, aby se docílilo její lepší účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky) a zlepšil se průtok při nízkých otáčkách. Optimální plnění při vysokých otáčkách, které mohou maximálně dosáhnout 250.000 min-1 místo původních 230.000, přispívá k vyšším výkonům ve srovnání s motorem o objemu 2,7 litru. Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemuž se zatížení motoru může během méně než 500 ms změnit z 0 na 100 %. Nový systémem recirkulace výfukových plynů EGR - o 40 % zvýšena tepelná výkonnost výměníku. Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.
Motor splňuje požadavky emisní normy Euro V. Výfukový systém je vybaven oxidačním katalyzátorem a filtrem pevných částic. Frekvenci údržby filtru stanoví počítač motoru, který zaznamenává skutečné uživatelské podmínky,
a to po přibližně 260.000 km.
Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4

23.12.2012 18:02 - Re: Citroen C6 vseobecne 2532967
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
citroen sam hovori ze ta 2.7 nebol super motor a preto sa poponahlali s 3.0

(ked si porovname ako dlho sa pouzival RHZ a RHY a ako dlho bol nasadeny 2.7 ...)
inu, zvonku je to zhodny motor, ale ostatne je vyvynutejsie

kludne by som siel do tej 2.7, ale radsej do tej 3.0, ovsem ta je za ine peniaze ...

23.12.2012 19:24 - Re: Citroen C6 vseobecne 2533028
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
citroen sam hovori ze ta 2.7 nebol super motor a preto sa poponahlali s 3.0

(ked si porovname ako dlho sa pouzival RHZ a RHY a ako dlho bol nasadeny 2.7 ...)
inu, zvonku je to zhodny motor, ale ostatne je vyvynutejsie

kludne by som siel do tej 2.7, ale radsej do tej 3.0, ovsem ta je za ine peniaze ...

Přišla mi nabídka na C6 3.0 HDi exclusiv - zabavený leasing - r.v.2012, v provozu od 06.2012 najeto 7.240km za doplatek 586.900,--. Tak jsem rozpolcen jak zadnice.

23.12.2012 19:27 - Re: Citroen C6 vseobecne 2533031
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tos, ak ti nebude chybat kufor a nebehas okolo komina a mas to ako platit tak asi neni o com .. nove auto ... za polovic

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator